0/5 - (0امتیاز)
06 مهر 1398 ساعت :11:39 1585

رستوران موزاییک اسکای ایروان(نمای قله آرارات)

رستوران موزاییک اسکای مکان­ی درجه یک برای تجربه طعم آشپزخانه اروپایی و آشپزخانه فیوژن ارمنستان با قرار گرفتن در طبقه 17، منظره خارق العاده ای از شهر دارد، از یک طرف روبروی میدان جمهوری با چشمه های موسیقی و از طرف دیگر در جوار کوه سرفراز آرارات مستقر گشته

چرا به رستوران Sky Mozaic مراجعه کنیم؟

چندین رستوران و معتبر جود دارند که اخیراً در مکانهای مرتفع آسمان در ایروان در سطح شهر به اوج محبوبیت خود رسیده اند. اما رستوران موزاییک اسکای ایروان با غذاهای خوشمزه و منحصر به فرد، ارتفاع بلند و چشم انداز زیبای خود در مقایسه با دیگر رستوران­های ایروان محبوبیت دوچندانی یافته است. رستوران موزاییک اسکای واقع در طبقه 17 مرکز تجاری پلازا منظره ای تقریباً 360 درجه­ای از شهر ایروان ارمنستان و کوه آرارات دارد. این رستوران یک مکان خوب و دنج برای ناهارهای شغلی و شام و شب­های عاشقانه است. اینجا همه چیز قابل تحسین است - فضای داخلی رستوران، غذا، چشم انداز! پس از حضور در تور ارزان ایروان، سعی کنید از این رستوران زیبا دیدن کنید و از آن لذت ببرید! و اگر بازدید شما در تابستان است، می توانید بعد از صرف شام در تراس Sky Mozaic واقع در یک طبقه بالاتر از رستوران، از نمای ویژه شب­های ایروان لذت ببرید.

غذاهای سنتی ارمنستان...

با وجود این تفاصیل، بهترین قسمت در مورد این رستوران زیبا، غذاهای بی­نظیر آن می­باشد. غذاهایی که در این رستوران سرو می­شوند عمدتا غذاهای سنتی ارمنستان می­باشند. منوی انتخابی این رستوران ترکیب خوبی از غذاهای خوشمزه ارمنی و ناهار­های مخصوص را ارائه می دهد که ارزش یکبار امتحان کردن را دارا می­باشند. برخی از غذاهای مخصوص رستوران موزاییک اسکای ایروان شامل مغز استخوان بو داده، فیله و تعدادی غذای بره است.

رفتار مناسب کارکنان

ممکن است فرض کنید که یک رستوران با مهمان­های سطح بالا و دارا بودن چشم اندازی منحصر به فرد شهر ایروان ممکن است فقط در پی منفعت مادی باشد. با این حال، باید بدانید که گارسون­ها و پرسنل رستوران موزاییک اسکای همه از اعتبار فوق العاده­ای برخوردار بوده و کاربلد هستند. بازدید کنندگان این رستوران ایروان به طور مداوم ذکر کرده اند که پرسنل همیشه مهربان و مفید هستند، به خصوص وقتی می­توان غذای مناسب را برای سلیقه خود انتخاب کرد.اگر به دنبال گذراندن یک شب مجلل و به یادماندنی در کنار دوستان، عزیزان و یا خانواده خود هستید تا از تماشای منظره فوق­العاده و  باورنکردنی نمای شهر ایروان با یک نوشیدنی خوشمزه لذت ببرید،از فراتر نروید و رطاوران موزاییک اسکای را در تور ارمنستان انتخاب نمایید!

ساعات کار رستوران موزاییک اسکای

این رستوران لوکس از حوالی ساعت 10 صبح تا 24:00 آماده پذیرایی از علاقه­مندان و مسافرین محترم می­باشد.

امکانات منحصر به فرد

برخی امکانات منحصر به فردی که برای این رستوران تعبیه شده است را در زیر لیست کرده ایم:

-وایفای رایگان:

این رستوران خدمات وایفای رایگان را در هر دو طبقه خود ارائه می­دهد. مسافرین محترم می­توانند با دریافت رمز وایفای از مسئول پیشخوان رستوران، تا آماده شدن غذا به گشت و گذار درفضای وب نیز بپردازند.

-پارکینگ اختصاصی

اگر به هنگام بازدید خود از ایروان ماشین شخصی خود را همراه آورده اید و یا از آژانس­های مربوطه خودرو اجاره نموده اید، شایان ذکر است که این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی ویژه در پایین مجتمع خرید پلازا می­باشد که می­توانید در صورت لزوم با خیال راحت خودروی خود را در آن­جا پارک نموده و از وعده غذایی خود در این رستوران لذت ببرید.

-تراس اختصاصی فضای باز

این رستوران ویژه و منحصر به فرد همچنین دارای تراسی برای نشستن در فضای باز نیز دارد که به خصوص در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان طرفداران خاص خودش را دارد. می­توانید در جایگاه فضای باز این رستوران نیز نشسته و غذا یا نوشیدنی خود را آن­جا میل نمایید و در عین حال از منظره زیبا و حیرت انگیز شهر بزرگ ایروان ارمنستان در زیر پای خود لذت ببرید.

-ماهی­های خوشمزه

از غذاهای معروف و منحصر به فرد این رستوان می­توان به ماهی­های خوش­پخت و خوشمزه آن اشاره نمود که شامل ماهی­های قزل آلا، خاویار، کپور، فیله­ ماهی و انواع خوراک آبزیان دریایی می­باشد. این غذاهای خوشمزه همراه با سالاد­های فصل و نیز دسر­های خوشمزه مخصوص ارمنی سرو می­شوند که قطعا یکبار ارزش امتحان کردن را دارند.

برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه و به یادماندنی در رستوران موزاییک اسکای ایروان ارمنستان و نیز بازدید از سایر جاذبه­های گردشگری ارمنستان، از طریق تور لحظه آخری ایروان ثبت نام نمایید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران