0/5 - (0امتیاز)
25 شهریور 1398 ساعت :09:20 2623

تور کوهنوردی آرارات ارمنستان

تور کوه آرارات یک تور  پیاده روی چهار روزه استاندارد است، اگرچه برخی از افراد موفق به صعود سه روزه به قله نیز می شوند. همه اندازه گیری ها تخمین زده می شوند زیرا نشانگر فاصله و ارتفاع وجود ندارد

در تور کوهنوردی آرارات ارمنستان کلیه تجهیزات صعود از جمله چادر، کیسه خواب، وانت، چراغ دستی، لباس کوهنوردی و کفش ترتیب داده می­شود.شما یک راهنمای محلی حرفه ای و معتبر خواهید داشت که روزانه سه وعده غذایی را برای شما و البته چای آماده می کند. ما همچنین مجوزهای رسمی لازم را از دولت و مقامات محلی برای شما دریافت خواهیم کرد.ابتدا یک اتومبیل اجاره ای ، شما را  10-15 کیلومتری در کنار کوه در جاده خاکی حمل می کند، اما فراتر از این نقطه، جاده برای عبور و مرور وسایل نقلیه شدیدا خراب می شود. اکثر مردم از اینجا پیاده روی را شروع می کنند. همچنین شایان ذکر است اگر مایل به نوشیدن از نهرهای کوه هستید، باید دستگاه های تصفیه آب خود را حمل کنید.

اطلاعات عمومی صعود ارارات

کوه آرارات 5137 متر (16854 فوت) است. برای صعود از کوه به همراه راهنما ، به مجوز احتیاج دارید. با این حال، این روند چند ماه طول می کشد. در گذشته به دلیل حساسیت سیاسی منطقه این امر ضروری به نظر می رسید. چنین حساسیت هایی دیگر وجود ندارد اما مقامات تصمیم گرفتند تا سیستم مجوز را برای اطمینان از ایمنی نیروهای کوهنوردی در کوهستان حفظ کنند. آب و هوا در آرارات می تواند دیدنی و متغیر باشد. این به وضوح پیامدهای ایمنی را در پی دارد. راهنماهای تور ارمنستان این مزیت را دارند که زندگی خود را در کوه و اطراف آن گذرانده اند. علاوه بر این، آنها کاملاً واجد شرایط و مجهز به رهبری سفرهای اعزامی به کوهستان طبق مقررات هستند.صعود به قله­های آرارات، یک سفر دشوار است و برای همه مناسب نیست. آموزش قبل از صعود توصیه می شود و اگر از پایه تناسب اندام شروع می کنید، می توانیم به شما در مورد برنامه تناسب اندام توصیه کنیم که دوره مورد نیاز برای تأیید مجوز شما را پوشش دهد. شما به راحتی نمی توانید خود را در آرارات آزمایش کنید و به قوای جسمی و بنیه ای قوی احتیاج دارید. همچنین شایان ذکر است که نام ترکی آرارات به دلیلی خیلی خوب "کوه درد" است! قبل از اینکه چالش صعود از آرارات را انجام دهید، باید بتوانید 10 تا 15 مایل راحت قدم بزنید.تمامی نکات ریز باید مدنظر قرار گیرند زیرا بیماری ارتفاعی می تواند برای برخی از کوهنوردان مشکل باشد. "ارتفاع زیاد" به عنوان ارتفاع بیش از 3000 متر (یا تقریباً 10000 فوت) تعریف شده است. با وجود احتیاط ها و نکات مذکور، هیچ فاکتور خاصی مانند سن، جنس یا حتی وضعیت جسمی برای کوه نوردی وجود ندارد. برخی از افراد آن را دریافت می کنند و بعضی دیگر افراد می­توانند بدون تأثیرپذیری از ارتفاع بالا روند، اما احتیاط یک فاکتور بسیار مهم است به عنوان یک سرعت قابل کنترل حیاتی می­باشد. این چیزی است که راهنماهای ما با آن بسیار آشنا هستند و ما خوشحالیم که در تور ارزان ارمنستان به شما توصیه می کنیم یا شما را به سمت منابع خوب اطلاعات راهنمایی می کنیم.چمدان و وسایل کمپینگ شما برای اسب سواری روی اسبها و قاطرها بسته بندی شده است. آنچه شما نیاز دارید حمل کنید همان چیزی است که شما برای نیاز فوری شخصی خود به آن نیاز دارید و توصیه می کنیم یک واحد هیدراتاسیون با ظرفیت مناسب به همراه داشته باشید، زیرا کم آبی بدن می تواند به خستگی عمومی و شروع بیماری ارتفاعی منجر شود.برای آنهایی که مایل به لذت بردن از مناظر بسیار زیبا و شگفت انگیز منطقه بدون پیاده روی به قله آرارات هستند، تور کوهنوردی آرارات با پای پیاده یا پشت اسب موجود می­باشد. البته در این منطقه تپه ها و قله های بیشتری برای دیدن وجود دارد، دیدار و بازدید از  مردم عشایری منطقه نیز در این تور امکان پذیر می­باشد.

تاریخ شروع

هر سه شنبه از نیمه ژوئن

مناطق مورد بازدید

آناتولی شرقی

شرکت در این تور نیازمند تناسب اندام مناسب و قادر به پیاده روی روزانه یا فراتر از 20 کیلومتر در روز در روزهای پی در پی که شامل شیب های شدید است.

تور آرارات ارمنستان شامل چه چیزی است؟

 کلیه حمل و نقل جاده ای (عوارض و غیره) راهنمای انگلیسی زبان کلیه مالیات های ایالتی و محلی کلیه ورودی های موزه و سایت

آنچه درج نشده است

 ناهار هزینه های شخصی بیمه نوشیدنی (مگر در مواردی که بیان شده باشد) نقل و انتقالات فرودگاهی

شرایط و ضوابط

لطفاً توجه داشته باشید که 15 درصد اضافی برای اشغال اتاق تک نفره در نظر گرفته خواهد شد.

لطفا توجه داشته باشید که ضروری است که شما بیمه مسافرتی را برای همه نقاط ارمنستان تهیه کرده باشید. همچنین این بر عهده شماست که پوشش صحیح را همراه داشته باشید.

برای بازدید از کوه های زیبای آرارت ارمنستان با این تور، تور لحظه آخری ارمنستان را ببینید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    آزاده
    من میخوام بدونم دستشویی های هتل شیلنگ آب داره یا نه لطفا اگه کسی میدونه جواب بده
  • avatar
    هدیه
    هتل زیبا با مکانی عالی! اقامت عالی بود و کارکنان حرفه ای ، دوستانه و دلپذیر بودند. اتاق خوب و مجهز به تمام ملزومات بود. صبحانه فوق العاده خوب بود! من با خوشحالی این هتل را برای اقامت عالی توصیه می کنم