0/5 - (0امتیاز)
23 مرداد 1398 ساعت :07:21 2923

 مرکز خرید مترونوم در ایروان(خرید برندهمراه غذای ارمنی)

مرکز خرید مترونوم از عمده ترین مرکز خریدهای ایروان است که در عین ساختار و بنای منحصر به فردی که دارد، فروشگاه ها و مراکز تفریحی مختلفی را در خود جای داده است

مرکز خرید مترونوم، یکی از مرکز خریدهای معروف ایروان است که به سبک زیبایی ساخته شده است و می توان با تور ایروان بدانجا سفر کرد. باید یادآور شد، شرکت معروف بریتانیایی پی آر پی آرشیتک ال ال پی، سازنده این مرکز خرید بزرگ است. همچنین شرکت بریتانیایی نایت، طراحی ساختار آن را برعهده داشته است. مساحت زمین این مرکز خرید،  9300 مترمربع است ویک پاساژ زیرزمینی نیز به مساحت 2700 مترمربع در زیر زمین آن واقع شده است.مرکزخرید مترونوم، مسافران ایرانی تور ارزان ایروان را به سمت خود می کشاند. این مرکز خرید در خیابان ایساهاکیان واقع شده است و دارای پارکینگ بزرگی است که فضای زیادی برای پارک کردن دارد. تاکسی های بسیاری هم در نزدیکی این مرکز وجود دارد که رفت و آمد را آسان می کند. مترویی که در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارد باعث سهولت دستیابی بدان می شود.

امکانات ساختاری مرکز خرید

این مرکز خرید دارای امکانات خاصی است که ازآن جمله می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایش، دوربین های امنیتی 24 ساعته، سیستم امنیتی، سیستم اطفا حریق خودکار و دستشویی عمومی و حتی مناسب سازی شده برای افراد خاص اشاره کرد. طبقه A و B دارای پله برقی است و به این طریق بهم راه دارند.

موقعیت جغرافیایی مرکز خرید مترونوم

این مرکز خرید موقعیت جغرافیایی خوبی دارد، چون در خیابان آبوویان واقع شده است که خیابان شلوغی است و در تمام ساعات روز پر از جمعیت و پر از اتوموبیل های در حال رفت و آمد است. خیابان آبوویان به قدری شلوغ است که در ساعات 17:30 تا 19:30، هزاران اتومبیل در آن پارک می شود. 50 درصد آن وسایط نقلیه عمومی است که در فاصله 50 تا 70 متری از مرکز خرید قرار دارند و ایستگاه یریتاسارداکان محل توقف تاکسی هاست. این مرکز به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فردش، زمینه ارائه امکانات مختلف را ایجاد می کند.این مرکز خرید معمولا اواخر هفته شلوغ است و در روزهای تعطیل افراد زیادی به این مرکز مراجعه می کنند.

قسمت های مختلف مرکز خرید مترونوم

این مرکز خرید فروشگاه ها و مراکزتفریحی مختلفی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن بادگیر هرمیتاژ به طور خاص برای جوانان طراحی شده است. در اینجا می توانید طیف گسترده ای از لوازم آرایشی و عطرها را با هر قیمت و سلیقه پیدا کنید.
  • "Baby Boom" فروشگاهی در طبقه بالا است که در امکان انتخاب لباس های مارک دار،  کفش و لوازم جانبی برای کودکان وجود دارد. در اینجا می توانید برندهای باربری، کنزو، فندی، چنل و مانند اینها را بیابید.
  • MOBITEC: کلیه لوازم جانبی و قطعات یدکی از همه مارک های معروف موبایل دراین فروشگاه وجود دارد.
  • ELINA: پوشاک الینا ساخت ارمنستان. در اینجا طیف گسترده ای از لباس های زنانه وجود دارد که می توانید لباس های مناسب و رنگی را برای خود پیدا کنید.
  • PAGANI: پاگانی فروشگاهی مخصوص عرضه کیف و کفش است که طیف گسترده ای از کفش و کیف های مارک دار را عرضه می کند.
  • BAROCCO: لباس و لوازم جانبی مردانه از فروشگاه های مسکو ، دبی و پکن در باروکو وجود دارد.

در مرکز خرید مترونوم می توان فروشگاه های بسیار دیگری را هم دید که برندهای معروف را در خود جای داده اند.

رستوران ها و فودکورت ها :

  • در طبقه دوم مرکز خرید "مترونوم" شعبه "پیتزا تاشیر" وجود دارد که می توانید غذاهای مورد علاقه خود را امتحان کنید. "تاشیر پیتزا" 14 سال است که غذای باکیفیتی را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد.
  • "آقای GYROS" اولین فست فود یونانی است که در سال 2009 تاسیس شد.
  • در کافه "Chaykofski" در طبقه اول مرکز خرید مترونوم، می توانید در کنار لذت بردن از موسیقی زنده، چای یا قهوه سفارش دهید.
  • Coffee City cafe یکی دیگر از مراکزی است که می توان انواع قهوه را سفارش داد.

مرکز خرید مترونوم دارای سینمای عمومی (سینمای ذکر شده در گوشه ای از مرکز خرید مترونوم واقع شده که صندلی های آن را در واقع پله های سنگی این مرکز خرید تشکیل داده اند )، آمفی تئاتر جذاب و مکانی مجزا برای نمایش، فیلم، کارتون و همچنین نمایش فشن و مد است همچنین به اینترنت بیسیم هم مجهز است.

با تور لحظه آخری ایروان در سفر به ارمنستان می توان از این مرکز هم بازدید کرد.

کافه ها و فست فودهای بسیاردیگری هم وجود دارد که می توان به آنها سر زد.

مشخصات و نشانی مرکز خرید مترونوم

آدرس: خیابان 6 کاجازنونی ، ایروان ، ارمنستان

Phone: +374 10 540031

ساعت بازدید : روزانه از ساعت 10 تا 22

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران