0/5 - (0امتیاز)
03 آبان 1398 ساعت :00:25 2161

وای فای در ایروان(فرودگاه،هتل ،مترو ،پارک،مراکز خرید)

امروزه اینترنت یکی از ارزان ترین و مطمئن ترین وسیله ارتباطی است. به همین دلیل سرویس رایگان وای فای یک امتیاز بزرگ برای هر گردشگری است. اگر قصد بازدید از ارمنستان را دارید ، خبرهای خوبی برای شما داریم.

سفر به خارج از کشور سرگرم کننده است ، اما می تواند استرس زا باشد ، به خصوص اگر برای اولین بار به یک کشور جدید سفر کنید. هنگام مسافرت ، مردم می خواهند با خانواده و دوستان خود در تماس بمانند ، تصاویر تعطیلات خود را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند یا اطلاعات سفر را بررسی کنند. خوشبختانه فناوریهای نوین این فرصت را به ما می دهند.

وای فای در ایروان

یکی از ویژگی های گردشگری دوستانه کشور ارمنستان دسترسی وای فای رایگان در همه شهرهای بزرگ و اماکن معروف است. می توان در مکان های عمومی مانند فرودگاه ها ، کافی شاپ ها ، مراکز خرید ، رستوران ها ، هتل ها و غیره دسترسی پیدا کنید. در این مقاله برخی از محبوب ترین سایت ها را جمع آوری کرده ایم و یک اتصال اینترنتی رایگان ارائه می دهیم. بیا بریم!

وای فای رایگان در ایروان: فرودگاه

اعتراف کن انتظار برای پرواز در فرودگاه یا پرواز با تاخیر تجربه ای آزار دهنده است اما می توانید آرام باشید. خوشبختانه فرودگاه بین المللی زوارتنوتس که قطب اصلی حمل و نقل بین المللی و شلوغ ترین فرودگاه کشور ارمنستان است ، وای فای رایگان را ارائه می دهد.می توانید به محض نزدیک شدن به محدوده وصل شوید. اگر نیاز به سفارش تاکسی توسط یک برنامه داشته باشید ، به اتصال اینترنتی نیاز دارد. بنابراین وای فای رایگان برای هر گردشگری ضروری است. فقط به هم وصل شوید ، در چند مرحله تاکسی اینترنتی ارمنستان را سفارش دهید و سفر خود را به کشور آفتابی ارمنستان شروع کنید.

وای فای رایگان در ایروان: هتل ها

این که آیا قصد دارید یک شب یا یک هفته بمانید ، ایروان هتل های بسیاری دارد که متناسب با همه خواهد بود. هتل های ارمنستان نه تنها سرویس عالی ، اتاق تمیز و مناسبی ، فضای داخلی عالی بلکه Wi-Fi رایگان با سرعت بالا ارائه می دهند. این هتل ها محبوب ترین در پایتخت ارمنستان است که می توانید اتصال به اینترنت رایگان را بیابید:

وای فای رایگان در ایروان: حمل و نقل عمومی

اگر قصد دارید با حمل و نقل عمومی کشور ارمنستان را گشت و گذار کنید ، خبرهای خوبی برای شما وجود دارد. بسیاری از اتوبوس ها ، ایستگاه های اتوبوس و ایستگاه های مترو به وای فای رایگان مجهز شده اند.

در اینجا نام ده ایستگاه مترو ارائه شده است که اتصال به اینترنت رایگان دارد:

  • ساسونسی دیود(Sasuntsi David)
  • برکامتین (Barekamutyun)
  • -مارشال باقرامیان(Marshal Baghramyan)
  • اریتاساردکان(Eritasardakan)
  • میدان جمهوری(Republic Square)
  • زوروار آندرانیک(Zoravar Andranik)
  • گورکاراناین(Gorcaranain)
  • شنگاویت (Shengavit)
  • گرگین نژده(Garegin Nzhdeh)
  • چهارباخ(Charbakh)

امروزه بیش از 300 مورد از آنها وای فای رایگان ارائه می دهند و معمولاً علائم بزرگی از آنها وجود دارد

وای فای رایگان در ایروان: کافی نت و رستوران

در شهر کافه ها و رستوران های زیادی وجود دارد و خوشبختانه اکثر آنها وای فای رایگان ارائه می دهند. برخی از محبوب ترین مکان هایی که به اینترنت رایگان مجهز شده اند ، بریستول(Bristol)، سوشی توریا (Sushi Toria)، کافه La Bohème ، لوبیای سبز (The Green Bean)، کافه مالوک کو (Malocco)، آچاجور (Achajour) ، خرده فروشی ، طاووس ، تیزیانو (Tiziano)، باشگاه تناسب اندام است.این مکانهای عالی برای سفارش برخی از قهوه های خوشمزه ، دسرهای خوشمزه و در عین حال حساب های رسانه های اجتماعی خود ، گپ زدن با دوستانتان یا خواندن آخرین اخبار با استفاده از کانون وای فای عمومی است.

وای فای رایگان در ایروان: پارک ها و میادین

وای فای رایگان نیز در اکثر پارک ها و میادین معروف شهر ما موجود است. در زیر مکان های بسیار خوبی وجود دارد که می توانید استراحت کنید و همچنین با خانواده و دوستان خود در تماس باشید. پارک لاورز (Lover's) ، پارک در امتداد خیابان ابوویان ، پارک در نزدیکی مرکز TUMO برای فناوری های خلاق ، پارک مشتوتس(ا)، پارک انگلیسی ، پارک داواتشن(Davtashen)، خیابان شمالی ، میدان آزادی ، میدان جمهوری ، میدان گارگین نژده ، میدان ساسونتسی داوید و باغ وحش ایروان است.در همه این مکان ها می توانید بدون پسورد به شبکه وصل شوید.

وای فای رایگان در ایروان: مراکز خرید و مراکز خرید

خرید در مراکز امروزه بسیار مرسوم است. دلیل اصلی اینکه مردم آنها را دوست دارند این است که آنها بسیار مناسب هستند. شما نه تنها می توانید در بوتیک های مد مورد علاقه خود خرید کنید بلکه در کافه ها نیز استراحت کنید ، با دوستان خود در سینماها و همه اینها در یک ساختمان فیلم تماشا کنید.در شهر ما چندین مرکز خرید وجود دارد و همه آنها وای فای رایگان ارائه می دهند. به عنوان مثال ، Dalma Garden Mall ، Yerevan Mall ، Rossia Mall و Rio Mall. لازم به ذکر است که این اماکن همیشه شلوغ هستند ، بنابراین وای فای گاهی اوقات کند است.همانطور که می بینید ایروان از نظر وای فای رایگان بسیار راحت است. در بسیاری از مناطق پایتخت یافت می شود. با افتخار می توان گفت که دسترسی به اینترنت در ارمنستان روز به روز در حال رشد است.اگرچه اتصال آزادانه به شبکه بسیار جالب است ، اما ممکن است خطرناک باشد. به عنوان مثال ، شخصی می تواند از شما جاسوسی کند و به سرعت رمزهای عبور شما یا سایر اطلاعات خصوصی را انتخاب کند. هنگام استفاده از وای فای عمومی باید همواره در تور ایروان احتیاط کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران