0/5 - (0امتیاز)
21 مرداد 1398 ساعت :08:11 4101

مرکز خرید روسیا در ایروان(بزرگترین مرکز خریدهای ارمنستان)

مرکز خرید روسیا Rossia محبوب ترین پایگاه خرید ارامنه میباشد.

این روزها یکی از مقاصد گردشگری و سفر به کشورهای مختلف، خرید از مرکز خریدهای مشهور است که همه کالاهای آنها از برندهای معروف است و همه امکانات تفریحی، سرگرمی، فروشگاه ها و رستوران ها را در خود جای داده است. مرکز خرید روسیا یکی از این مراکز خرید معروف است که با تور ایروان می توان به ایروان سفر کرده و از آن دیدن کرد. مرکز خرید روسیا که در خیابان تیگران، در ایروان پایتخت ارمنستان واقع شده است. سومین مرکز خرید بزرگ در ایروان است و در  ۵ مارس ۲۰۱۶ با حضور رئیس‌جمهور سرژ سرکیسیان افتتاح شد. این مرکز خرید، مستقیما به ایستگاه متروی ژنرال آندرانیک، می رسد که در مجاورت تئاتر روسیا قرار دارد. شرکت سیل کورن با مالکیت محدود، مسئول ساخت این مرکز خرید بود که مالک آن کارآفرین ارمنی به نام خاچاتور سوکیاسیان می باشد. کل هزینه ساخت این پرژوه ،بیش از ۱۵ میلیون دلار آمریکا شد.درست از سمت میدان جمهوری می توان 300 متر تا خیابان تیگران پیاده روی کرد. این مرکز خرید در یکی از شلوغ ترین نقاط شهر قرار دارد. این مجموعه در 7 طبقه ساخته شده است و چشم اندازی زیبا به سمت کلیسای سنت گریکوری دارد. در ساخت این مرکز، از طراحی خلاقانه ای استفاده شده است. از زمان افتتاحیه آن تاکنون، این مرکز جزءمحبوب ترین مراکز خرید در ایروان بوده است. افراد با سنین و علایق مختلف از این مرکز دیدن می کنند. رستوران ها، کافه ها، فروشگاه ها و فودکورت های متعددی در این مرکز وجود دارد. اگر تا این مرکز خرید فاصله زیادی وجود داشته باشد، می توان از وسایل مختلف حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس ها و مینی اتوبوس ها استفاده کرد که هر دقیقه در محل حاضرند. اما ترافیک اجتناب ناپذیر است.برای رهایی از ترافیک، می توانید از طریق ایستگاه متروی زروار آندرانیک با مترو سفر کنید یا می توانید از تاکسی های حاضر در محل استفاده کنید. بسیاری از گردشگران ایرانی با استفاده از تور ارزان ایروان به این منطقه سفر می کنند و جذب این بازار خرید می شوند.

 برنامه های مختلف در مرکز خرید روسیا

در این مرکز خرید، برنامه های مختلفی وجود دارد. قرعه کشی، بازی های مختلف برای بچه ها و برگزاری جشن های تعطیلات از جمله این موارد است. در این مرکز خرید برای علاقمندان سوشی، این غذا عرضه می شود. روزهای شنبه، آشپزی فیلیپینی، راز طرز تهیه سوشی را در اختیار دیگران می گذارد.روزهای پنج شنبه، برنامه های جذابی برای بچه ها برگزار می شود و در طی مسابقات به بچه ها جوایزی اهدا می شود.اخبار این مرکز بر روی صفحات آنها در فیس بوک و اینستاگرام قرار داده می شود.

امکانات مختلف این مرکز خرید

در این مرکز خرید محصولات محلی زیادی وجود دارد. علاوه بر برندهای مختلف مثل آدیداس و ریبوک، کفش هایی از چرم محلی،  لباس و لوازم جانبی طراحان ارمنی عرضه می شود. در اینجا محصولات ساخت ارمنستان به وفور یافت می شود. در این مکان لازم نیست در فروشگاه های مختلف به دنبال چیزی گشت زیراهمه چیز در یک محل وجود دارد. خدمات اینترنت بی سیم رایگان و قسمت اشیای گمشده از دیگر امکانات این مرکز است.این مرکز خرید، یکی از بزرگترین مرکز خریدهای ایروان است که در آن جواهرفروشی های بسیاری وجود دارد. از جذاب ترین غرفه های این مرکز می توان به بوتیک های جواهرات اینوری و فورتسمن اشاره کرد. سارویان، پائولا ریچی، فولمن و فورمنتی از جمله مزون های مد روز این مرکز هستند که همیشه لباس های مختلف برای عرضه به مشتریان را دارند. تاپیک و اینسیتی از برندهای معروف برای لباس های بچه گانه است. این مرکز خرید دارای 120 فروشگاه و مغازه در سه طبقه می باشد.قیمت ها متوسط است. مغازه های گران قیمت نیز وجود دارد. بهترین زمان برای خرید، فصل فروش فوق العاده است که تخفیف های خوبی در این فصل صورت می گیرد.

مراکز تفریحی مرکز خرید

بچه ها می توانند از زمین های بازی مختلف با قیمت های ارزان استفاده کنند. متوسط قیمت ها از 4000 دلار شروع می شود. در اینجا رستوران هایی مخصوص کودکان وجود دارد، که حتی می توان در آن جشن تولد گرفت. انواع بازی‌های کامپیوتری، ماشین‌های اسباب‌بازی و فست‌فودهای ویژه کودکان در طبقه ششم موجود است.باشگاه بدنسازی هم برای خانم ها وجود دارد که در آن چند آموزش برای تغذیه سالم و تناسب هیدراتاسیون داده می شود. کادرحرفه ای مربیان این باشگاه به چربی سوزی و کاهش وزن بدن کمک بسزایی می­کنند.

رستوران ها و کافی شاپ ها

در اینجا رستوران های بسیاری وجود دارد که در آن غذاهای محلی ازمنستان مانند " تومانیان شورما "، "Juice Zone" و “پیتزا فرسکو ” سرو می شود. در کافه وانیلی، قهوه سرو می شود که نام این کافه از وانیل گرفته شده است و عصرها، طعم های مختلف نوشیدنی و نیز دسر فرانسسوی سرو می شود.برای سفر به این کشور می توان تور لحظه آخری ایروان را رزرو کرد.

آدرس و مشخصات مرکز خرید

آدرس: خیابان تیگران مت، ایروان 0010 ، ارمنستان 20،0010   

شماره تماس:  37411200500+

وب سایت: rossiamall.am

روز و ساعات کاری : همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

برای تور ارمنستان با توریاب در ارتباط باشید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران