0/5 - (0امتیاز)
07 شهریور 1398 ساعت :17:09 4764

مرکز خرید ایروان مال(برندهای مشهور)

ایروان مال (yerevan mall) روزانه از هزاران بازدید کننده از سراسر کشور ارمنستان و گردشگرانی از کل جهان استقبال می کند، تا از بازدید و خرید از بیش از 200 فروشگاه گوناگون و جذاب من جمله بزرگترین مرکز برند ZARA در منطقه و تنها برند Mango Man در ارمنستان لذت ب

لذت خوردن ناهار و تجربه سرگرمی های بی نظیری را در کافه ها و غذاخوری های این مرکز خرید به علاوه لذت بردن از جاذبه هایی مانند جزیره گنج کاپیتان Kid، بزرگترین مرکز سرگرمی سرپوشیده در ارمنستان، سینما KinoPark 4K و موارد دیگر را در این مرکز خرید زیبا و برند در ایروان، قلب ارمنستان، تجربه نمایید.جالب است بدانید که اولین و تنها هایپر مارکت Carrefour در ارمنستان در ایروان مال واقع شده است، که از طریق تور ایروان می­توانید اقدام به بازدید از آن نمایید. با توجه به سبک تجاری خود، کارفور فرهنگ جدید تجارت خرده فروشی را به ارمنستان آورده و بهترین ترکیب قیمت و کیفیت را ارائه می دهد. در سال 2016، ایروان مال برنامه وفاداری مشتری خود را، تحت عنوان پروژه باشگاه کارت، که با جوایز و تعداد دارندگان کارت در حوزه خرده فروشی در ارمنستان بزرگترین پروژه وفاداری و بخت آزمایی و قرعه کشی است را راه اندازی کرد.ایروان مال که در سال 2014 افتتاح شد، از نظر تعداد فروشگاه ها و مساحت کل طبقه بزرگترین مرکز خرید ارمنستان است. این مساحت 59000 متر مربع (640،000 متر مربع) می­باشد.

ساعات فروشگاه ایروان مال

ساعات کار این فروشگاه هم اکنون همه روزه از ساعت ده صبح تا ده شب می­باشد.

فعالیت های خیریه

ایروان مال در چهارچوب برنامه مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) خود، همواره فعالیت خیریه ای را با همکاری فروشگاه های موجود در بازار و بنیادهای خیریه انجام می دهد. ایروان مال برنامه های خیرخواهانه "کمک به مبارزات" و "تبدیل شدن به یک فرشته" را انجام داده است که با هدف حمایت از کودکان ارمنی که از سرطان خون و سایر انواع سرطان رنج می برند.ایروان مال به همراه سازمان های غیردولتی 'Barri Mama' (مادر مهربان) هر ساله برنامه های خیرخواهانه '' Barutyan Amis '' (یک ماه مهربانی) را اجرا می کند که به سازماندهی تعطیلات تابستانی برای کودکان خانه های یتیم خانه اجرا می­شود.

شماری از برند های پوشاک این مرکز خرید

-s.oliver

این برند بیشتر روی خانم­ها و مد اوقات فراغت متمرکز می کند. مد و شیک پوشی، ایده اصلی برند s.Oliver در نوجوانان و بزرگسالان و جوانان است. علاوه بر این سه عنصر اصلی، s.Oliver خطوط محصول دیگری مانند 's.Oliver Bodywear' (لباس زیر زنانه، لباس شب، لباس ساحل و لباس های مجلسی و کژوال زنانه و مردانه را ارائه می­دهد. بخش's.Oliver Junior' نیز لباس برای نوزادان، کودکان نوپا و خردسالان را ارائه می دهد. همچنین لوازم جانبی برند s.oliver شامل کیف، کمربند و کالاهای چرمی و غیره نیز در انواع طرح و رنگ ها می­باشد. ادکلن هایی با رایحه هایی بسیار معطر نیز توسط این کمپانی برند مشهور تولید و در مکان شعبه آن در مرکز خرید ایروان مال عرضه می­گردند. شک نکنید این برند یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست!

-برند زارا (ZARA)

Zara SA (اسپانیایی: [ˈθaɾa]) یک خرده فروش پوشاک اسپانیایی است که تنها شعبه آن در ارمنستان در مرکز خرید ایروان مال  مستقر است. این شرکت در مد روز تخصص دارد و محصولات آن شامل لباس، لوازم جانبی، کفش، لباس شنا، زیبایی و عطر است.

فروشگاه های زارا دارای پوشاک مردانه و زنانه و همچنین لباس کودکان (Zara Kids) می­باشند. محصولات زارا بر اساس روند مصرف کننده عرضه می شود. زنجیره تأمین بسیار پاسخگو محصولات جدید هفته ای 2 بار را به فروشگاه ها ارسال می کند. پس از طراحی محصولات، ده تا پانزده روز طول می کشد تا به فروشگاه ها برسند. تمام لباس ها و محصولات این برند از طریق مرکز توزیع در اسپانیا پردازش می شوند. موارد جدید مورد بازرسی، مرتب سازی، برچسب گذاری و بارگیری در کامیون ها قرار می گیرند. در بیشتر موارد، لباس در طی 48 ساعت تحویل داده می شود. زارا سالانه بالغ بر 450 میلیون کالا تولید می کند!

برای سفری ارزان به ایروان با تمامی امکانات هم اکنون تور ارزان ارمنستان را ببینید!

غرفه های محصولات الکترونیکی

این غرفه ها هم اکنون شامل مراکز مینیسو، زیگزاگ، VK Mobile و آی مارکت می باشند.

-برند مینیسو (Miniso)

مینیسو (چینی ساده شده: 名 创优 品) شامل کالاهایی از جمله لوازم الکترونیکی لوازم آرایشی، لوازم التحریر، اسباب بازی، وسایل آشپزخانه و لوازم الکترونیکی خانگی می­باشد. این شرکت که در سال 2011 توسط کارآفرین چینی Ye Guofu تأسیس شده است. در سال 2016 ، درآمد فروش شرکت به 1.5 میلیارد دلار رسید. قیمت های این برند بسیار مناسب می­باشند.

بخش های تفریحی

این قسمت هم اکنون شامل غرفه هایی مانند کافی شاپ شیک coffe park، locals cafe، کینو پارک، baby zoo، Red castle و غیره می باشد.

-معرفی Red Castle:

Red Castle یک شرکت پویا در حال توسعه است که به خدمات مراقبت از کودکان مشغول است. ما محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می دهد که با هدف سرگرمی و خلاقیت کودکان گسترش می یابد. بچه ها با بهره گیری از وقت خود در این مراکز بازی، مهارت های خلاقیت را توسعه می دهند. مراکز Red Castle در بیشتر مراکز تجاری، مراکز تفریحی، کافه های کودکان، پارک های روباز، هتل ها و استراحتگاه ها قرار دارند. در مرکز خرید ایروان مال نیز فرصتی عالی برای والدین فراهم می کند تا اوقات تفریحی خرید بدون کودک داشته باشند.

برای بازدید از مرکز خرید ایروان مال و شهر زیبا و تاریخی ایروان ارمنستان با تمامی امکانات از طریق تور لحظه آخری ارمنستان با ما در تماس باشید.

 

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران