0/5 - (0امتیاز)
13 شهریور 1398 ساعت :08:32 1960

فستیوال کباب ارمنستان(طعم های به یاد ماندنی)

غذایی که ارامنه دوست دارند در روزهای تعطیل، مراسم مهم، تولد و مهمانی های دیگر از آن بخورند، کباب سنتی ارمنی است

کباب ارمنستان در واقع دیدن یک میز جشن بدون پادشاه غذاهای ملی ارمنستان، کباب سنتی ارمنی، غیرممکن است. اگر ارامنه چیزی را دوست داشته باشند، مطمئناً آن را با افتخار به جهانیان و كسانی كه به عنوان میهمان به خانه خود می آیند نشان می دهند. این یک قانون نیست بلکه یک سنت است که مردان ارمنی آن را می سازند، نقش زن ها نیز در آن تزئین و خدمت به میهمانان است. با تور ایروان می­توانید این طعمهای خوشمزه و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.مردم ارمنستان آن قدر کباب پزی را دوست دارند که یک جشنواره ویژه را به طبخ کباب های خوشمزه و دوست داشتنی اختصاص داده اند. تهیه کباب کار ساده ای نیست بلکه نیاز به مراسم خاص دارد بنابراین ارمنی ها آشپزهایی ماهر و دلپذیر هستند. باربیکیو ارمنی سنتی با گوشت بره، گوسفند، گوشت گاو یا مرغ با اضافه کردن گونه های مختلف از مخلفات تهیه می شود.شما می توانید مدت ها قبل از ورود، بوی مطبوع و اشتها آور جشنواره خواراتس (باربیکیو) پان ارمنی را حس کنید. با گوشت و سبزیجات خوش طعم که بر روی زغال سنگ داغ می شود، شما هرگز به طبخ کباب با روش های عادی فکر نخواهید کرد. این جشنواره در آختالا منطقه لری واقع شده است - با عنوان "پایتخت خورواتس". افتخارآمیزانی که نماینده رستورانها، کافه ها و سازمانهای مختلفی هستند در این جشنواره شرکت می کنند و به طبخ کباب می پردازند و در مقابل یکدیگر به رقابت می پردازند.بازدید کنندگان می توانند کباب های گوشت گاو، گوشت گوسفند، ماهی و سبزیجات را طعم دهند و در ادامه مراسم اهدای جوایز برای بهترین طعم، بهترین ظاهر و بهترین مفهوم انجام می شود. گفته می شود یکی از بهترین راه های آشنایی با فرهنگ از طریق مردم و غذاهای ملی آن است. جشنواره خرواتس پان ارمنی هر دو را ارائه می دهد.

کباب و لواش خوشمزه!

بعد از اینکه آتش را آماده کردند، در یک تابه بزرگ، 2 یا 3 نان لواش قرار می­دهند، سپس کباب داغ را با پیاز تازه خرد شده قرار داده و مجدداً آنها را با لایه ای از لواش می­پوشانند و سرو می­نمایند. طعم این کباب ها و لواش سنتی ارمنی را برای همیشه به یاد خواهید آورد. برای گیاهخواران، همچنین یک کباب گیاهی، برای استفاده از آن، شامل سیب زمینی، فلفل سبز و تند، بادمجان و گوجه فرنگی در محل فستیوال موجود است که بسیار خوشمزه و مطبوع می­باشد. برای شرکت در این فستیوال و امتحان کردن طعم های فوق العاده و خوشمزه آن، و نیز تجربه سفری ارزان و در عین حال با امکانات کامل به کشور ارمنستان، می­توانید از طریق تور ارزان ارمنستان ثبت نام نمایید! کارشناسان ما در تور لحظه آخری آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان می­باشند.

مکان فستیوال

جشنواره سالانه PanArmenian Khorovats (باربیکیو) از سال 2009 در شهر آختالا برپا می شود. هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه آداب و رسوم آشپزی ارمنستان و ترویج گردشگری در شهر آختالا است. شهرک آختالا در 62 کیلومتری شمال وانادور واقع شده است. نام قبلی این شهر Pghindzahank به معنی معدن مس بود. یكی از بناهای بسیار مرتفع ارمنستان در اینجا واقع شده است. این صومعه آختلا (باقی مانده از قرن 10) است که همچنین یک مجموعه معروف و پربازدید است.در جشنواره باربیکیو، نمایندگان شرکت های مختلف، رستوران ها، کافه ها، آشپزهای فردی از ارمنستان و کشورهای مختلف با غذاهای مخصوص خود شرکت می کنند. آشپزها کباب درست می کنند و در طول جشنواره با میهمانان به خوبی رفتار می کنند. برگزار کنندگان مسابقات آشپزی مختلفی را برگزار می کنند. در سال 2017 برگزارکنندگان آختالا را پایتخت جهانی باربیکیو اعلام کردند. این جشنواره با رقص ها، آهنگ ها و مسابقات مختلف ارمنی همراه است. برگزارکنندگان می گویند که این جشنواره فقط برای خوردن گوشت نیست. آنها می خواهند همه تهیه کنندگان کباب و باربیکیو و افرادی را که با غذاها در ارتباط هستند جمع کنند. این یک فرصت عالی برای شما است که انواع مختلفی از کباب ها را بچشید و در جشنواره اشتها شرکت کنید.این رویداد سالانه در تاریخ 18-19 اوت، در شهر آختلا (منطقه لری) ارمنستان برگزار می شود.برای سفر به این جشنواره زیبا و به یاد ماندنی، فرصت را از دست ندهید و تور لحظه اخری ارمنستان را ببینید!

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران