0/5 - (0امتیاز)
17 مرداد 1398 ساعت :10:35 2701

 دالما گاردن مال ارمنستان(اولین مرکز خرید ایروان)

دالما گاردن مال ارمنستان گرانترین و اولین مرکز خرید ارمنستان در شهر ایروان است.

در سفر به ارمنستان، در کنار بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی، قطعا رفتن به مراکز خرید یکی از مواردی است که همه گردشگران دوست دارند ساعاتی را در آن سپری کنند. به همین دلیل می خواهیم یکی از این مراکز خرید را در ایروان معرفی کنیم تا حتما در سفر به این شهر از آن دیدن کنید. دالما گاردن مال یکی از این مراکز خرید است.دالما گاردن مال، یکی از مراکز خریدی است که در ایروان واقع شده و به زبان ارمنی Դալմա Գարդեն Մոլ گفته می شود. این مرکز بر روی تپه ای به نام سیسرن ناکابرد در ایروان واقع شده و اولین مرکز خرید این شهر است. برای بازدید از این مرکز خرید ویژه می­توانید از طریق تور ایروان اقدام نمایید.

تاریخچه ساخت دالما گاردن:

 پروژه این مرکز خرید در سال 2009 کلید خورد و در سال 2012 اکتبر بازگشایی شد. این مرکز خرید را گروه تاشیر با مدیریت تاجر روسی به نام ساموئل کاراپتیان و متولد امریکا، ساختند. مساحت آن 43.500 متر است. رئیس جمهور، سرگ سارجیان هم در مراسم افتتاحیه آن حضور داشت. در این مرکز خرید، هایپرمارکت زنجیره ای ارمنی هم وجود دارد.

خصوصیات این مرکز خرید

 دالما گاردن مال، در نزدیکی مرکز شهر و نزدیکی میدان جمهوری ایروان قراردارد و با بنای یادبود نسل‌کشی ارامنه زیاد فاصله ندارد. از طریق ایستگاه متروی هرازدان می توانید به این مرکز خرید برسید و از مرکز شهر، 10 تا 15 دقیقه راه است. اتوبوس‌های شماره 259 و شماره 4 را می توانید سوار شوید. ایستگاه اتوبوس تنها 80 متر با این مرکز فاصله دارد و نیز رایگان است. این مرکز خرید در دوطبقه ساخته شده و سردری کاملا متفاوت دارد. پله برقی و آسانسور دارد.در این مجتمع خرید 116 فروشگاه وجود دارد که برترین برندهای جهان و ارمنستان را در خود جای داده است. از میان این برندها می توان به برندهای زارا، مانگو، برشکا، والیس، کارپیسا، کلارکس و مانند اینها اشاره کرد. برندهای خارجی متناسب با هر سنی وجود دارد. پوشاک، زیورآلات و لوازم آرایشی، لوازم خانگی، محصولات دیجیتال از جمله مواردی است که در این مرکز خرید می توان یافت. در این مرکز برای نقد کردن پول، صرافی نیز وجود دارد. چندین دستگاه ATM در راهروهای فروشگاه وجود دارد تا بتوانید پول خود را نقد کنید. در اینجا 18 رستوران و کافه وجود دارد که می توانید انواع غذاهای ملی و بین المللی را تجربه کنید. در اینجا قیمت هر وعده به طور متوسط 5 دلار است. پیتزای تاشیر، معروف ترین پیتزایی است که در این مرکز عرضه می شود. برگر کلاسیک نیز سرو می شود. در رستوران مستر گیروس هم غذاهای یونانی سرو می شود. این رستوران ها چشم اندازی زیبا به شهر ایروان دارند.فروشگاه گرومت برای خرید خواربار دایر شده است. محصولات محلی و خارجی عرضه می شود. یک کتاب فروشی مخصوص کودکان در طبقه اول و یک مرکز سولاریوم در طبقه دوم واقع شده است. 5 فروشگاه مختلف لوازم الکترونیک و دیجیتالی در این مرکز خرید باز شده است. برای تجربه خریدی لذت بخش در این مرکز خرید از طریق تور ارزان ایروان با ما همسفر شوید.در دالما گاردن مال، حتی بخش های تفریح و سرگرمی دارد. دارای 6 سالن سینماست. قلعه سرخ، سالن بولینگ و شهربازی پلی لب از جمله دیگر بخش های تفریحی آن است. همچنین پارکینگ بزرگی دارد که تا 700 دستگاه خودرو، ظرفیت دارد. در تاریخ 18 نوامبر 2013 ، سینمای چند بعدی به نام " استار سینما" در این بازار افتتاح شد. فیلم های آن به زبان انگلیسی است. این سینما، سینمای زنجیره ای روسی است، که می توان با عبور از 6 سالن وارد آن شد.در هر دو طبقه فروشگاه، اتاق های برای شیردهی و رسیدگی به نوزادان وجود دارد. در این مرکز ، بولینگ هم وجود دارد و برخلاف بخش های دیگر مرکز تا ساعت 2 نیمه شب هم باز است.تابستان بهترین فصل برای خرید از این مرکز است.خصوصا برای گردشگران کشورهای گرمسیر، این فصل بهترین انتخاب است. این مرکز خرید شلوغ نیست. اما قیمت های آن نسبتا گران است. مثلا قیمت  ژاکت بین 8,000 درام ارمنستان است. البته بین 15 جولای تا آخر آگوست (24 تیر تا 9 شهریور) و از 10 ژانویه تا اواسط فوریه (21 دی تا حدود 27)، تخفیف هایی هم داده می شود. نمایندگی های این برندها، تخفیف لازم را در نظر می گیرند و در وب سایت خود ذکر می کنند.

ساعات بازدید از مرکز خرید

دالما گاردن همه‌روزه از دوشنبه تا شنبه، ساعت 10 صبح تا 10شب باز است.

آدرس: ارمنستان، ایروان، بزرگراه سیتسرناکابرد 3

تلفن:۶۰۴۶۱۱۱۱-۰۳۷۴

آدرس سایت:dalma.am

برای سفر به ایروان و بهره مندی از جاذبه های گردشگری بیشمار آن از جمله این مرکز خرید می­توانید از طریق تور لحظه آخری ایروان اقدام کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران