0/5 - (0امتیاز)
10 شهریور 1398 ساعت :13:11 2122

واگن و ترانوا برقی دبی(Dubai Trolley)

بهترین سیستم حمل و نقل رایگان دبی با محوریت مرکز شهر و بازدید از مراکز مهم توریستی

مرکز شهر دبی یکی از بهترین مناطق دبی است. برخی آن را قطب جادوی زمان گذشته دبی ، برخی از آن به عنوان قلب شهر می دانند. تصورات قبلی قابل درک است زیرا مرکز شهر دبی میزبان برخی از بهترین جاذبه های دبی مانند بلندترین آسمان خراش جهان( برج خلیفه) ، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان (دبی مال) و بلندترین فواره جهان( فواره دبی) است. یک راه بسیار خوب برای گشت و گذار در مرکز شهر دبی به صورت رایگان استفاده از واگن برقی دبی است.این واگن برقی خوش پوش تقریباً کل مرکز شهر دبی را پوشش می دهد و شما را با ترکیبی عالی از رنگ های قرمز و طلایی سوار می کند تا شما را به برخی از مناظر دیدنی زرق و برق دبی ببرد نکته جالب توجه در مورد این حمل و نقل بی نظیر که منحصراً برای Emaar طراحی شده و اولین سیستم واگن برقی جهان است که به طور کامل از هیدروژن تغذیه می شود.

واگن برقی دبی:

واگن برقی دبی ، متعلق به شرکت  Emaar Properties ، یک سیستم تراموا است که فقط در مرکز شهر دبی اجرا می شود. با استفاده از یک تراموا باز دو طبقه مردم را به مرکز شهر دبی منتقل می کند ، مسیر آن با یک حلقه 7 کیلومتری و در کل از وسعت 500 هکتار منطقه می گذرد. واگن برقی دبی با سرعت عملیاتی 10 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند.هر واگن برقی می تواند پنجاه (50) مسافر را با گزینه های صندلی باز یا دکوراسیون (طبقه بالا) ، صندلی تهویه مطبوع براحتی در مکان های موردعلاقه خود جابجا کند.

مسیر واگن برقی دبی:

با شروع از بلوار محمد بن رشید ، واگن برقی یک حلقه 7 کیلومتری در کل وسعت 500 هکتار مرکز شهر دبی را پوشش می دهد. به این ترتیب ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا از جاذبه های دیدنی در مرکز شهر دبی استفاده کنید - مثلاً ، برج خلیفه ، دبی مال ، فواره دبی ، سوق آل بهار

ایستگاه های واگن برقی دبی:

ایستگاه های واگن برقی دبی شامل هتل های The Address Downtown Dubai ، Vida Downtown Dubai و هتل Manzil Downtown Dubai هستند.

ساعت های کاری واگن برقی دبی - زمان بندی ها

  • یکشنبه تا چهارشنبه (روزهای هفته): 4:00 عصر تا 12:00 شب
  • پنجشنبه تا شنبه (آخر هفته): 3:00 عصر تا 11:00شب

برای تأکید ، باید بدانید که روزهای تعطیل و آخر هفته دبی مانند کشورهای جهان غربی یا آفریقا نیست. روزهای هفته در دبی از یکشنبه ها شروع می شود و چهارشنبه ها پایان می یابد ، در حالی که آخر هفته ها از سه شنبه ها شروع می شود و شنبه ها به پایان می رسد.

مقصد نزدیک به واگن برقی دبی شامل موارد زیر است:

نتیجه گیری سوارشدن بر واگن برقی دبی:

سوار شدن به واگن برقی دبی ایده خوبی است در این که مرکز شهر دبی یکی از پرنظم ترین مناطق دبی است و اینکه واگن برقی دبی کاملاً رایگان است یک نقطه مهم برای مسافران تور لحظه آخری دبی است.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران