3.2/5 - (11امتیاز)
05 تیر 1402 ساعت :14:02 409

دبی در سال 2023: امسال چه انتظاری داشته باشیم و چه کاری انجام دهیم؟

دبی به خاطر سواحل، شگفتی های معماری، مراکز خرید سطح بالا، موزه ها، هتل ها و باغ وحش هایش محبوب است. این شهر به یک نقطه توریستی اصلی تبدیل شده است که در آن می توانید چندین جاذبه را مشاهده کنید.

تور دبی یک مقصد گردشگری محبوب در امارات متحده عربی است. مردم از نقاط مختلف جهان برای کاوش در این شهر در سطح جهانی از دبی دیدن می کنند. دبی پذیرای گردشگران است و ماجراجویی‌های شگفت‌انگیزی و تجربه خریدی عالی را ارائه می‌دهد که در جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. مکان مناسبی برای تفریح ​​خانوادگی است.

مکان هایی که در سال 2023 باید منتظر آنها بود

دبی ترکیبی کامل از مدرنیته و سنت با مکان های دیدنی زیادی برای کاوش دارد. چندین شگفتی معماری در این شهر شگفت انگیز وجود دارد که نباید از دست بدهید.

این یک مکان دیدنی کلاسیک در دبی با ارتفاع 321 متر است. یک هتل هفت ستاره بلندترین هتل سوئیت جهان است. این جزیره در یک جزیره دست ساز واقع شده است و از طریق یک پل خصوصی به یک سرزمین اصلی متصل می شود. قاب ها و مبلمان هنری این هتل با طلای 24 عیار تزیین شده است.

  • برج خلیفه

بلندترین ساختمان جهان برج خلیفه مکانی نمادین برای کاوش در دبی است. این یک شگفتی مهندسی با دو عرشه مشاهده در طبقات 124 و 148 است.

بلندترین ساختمان جهان برج خلیفه مکانی نمادین برای کاوش در دبی است. این یک شگفتی مهندسی با دو عرشه مشاهده در طبقات 124 و 148 است.

  • نخل جمیرا

وقتی از بالا به نخل جمیرا نگاه کنید شکل درخت خرما دارد. این جزیره دارای استراحتگاه های مجلل درجه یک دبی است. در ساختن نخل جمریا از بتن و فولاد استفاده نشده است. جزایر پالم جمیرا همه چیز از هتل ها و مراکز خرید گرفته تا استراحتگاه های ساحلی لوکس را ارائه می دهند.

نخل جمیرا

  • آکواریوم دبی

این یکی از بزرگترین آکواریوم های سرپوشیده در سراسر جهان است که در دبی مال واقع شده است. در اینجا بیش از 33000 جانور آبزی شامل بیش از 140 گونه یافت می شود. غواصی در قفس افراد را به خود جذب می کند زیرا می توانند در یک مخزن 10 میلیون لیتری پر از آب غواصی کنند که شامل حیات دریایی متنوع است.

  • موزه آینده

موزه آینده که زیباترین ساختمان در سراسر جهان است، در جاده شیخ زاید واقع شده است. سازه بیضوی هفت طبقه از فولاد ضد زنگ ساخته شده و بر روی سازه جملات خوشنویسی عربی درج شده است.

  • مارینا دبی

شهر کانال دست ساز دبی مارینا رو به خلیج است. برای کاوش در منطقه می توانید از قایق بادبانی، کشتی عربی یا قایق تندرو استفاده کنید. این موقعیت ساحلی برای لذت بردن از طلوع و غروب خورشید عالی است. دبی مارینا دارای فضای سبز چشم انداز شگفت انگیز است.

دبی فعالیت های سرگرم کننده زیادی برای انجام آنها ارائه می دهد که باید در سال 2023 آنها را امتحان کنید.

مارینا دبی

  • غواصی در آسمان

با تجربه غواصی در آسمان دبی از یک آدرنالین هیجان انگیز لذت ببرید. با غواصی آسمانی از ارتفاع 13000 فوتی بالای نخل جمیرا، بهشت ​​را احساس کنید.

  • سافاری صحرای دبی

وقتی در دبی هستید، یک سافاری در صحرا چیزی است که نباید از دست بدهید. سوار شدن بر روی تپه های شنی با یک 4 چرخ می تواند یک تجربه ترسناک اما شگفت انگیز باشد. همچنین می توانید از شتر سواری، شام و تخته شنی لذت ببرید.

سافاری صحرای دبی

  • دوو سواری

سواری Dhow برای گذراندن اوقات عاشقانه بهترین است. نهر کروز Dhow یک سفر دریایی دو ساعته برای شام است که در آن می توانید از انواع غذاها لذت ببرید.

تورهای اتوبوس هاپ آن هاپ آف دبی راهی عالی برای گشت و گذار در دبی است. بیشتر تورها مسیرهای مختلفی دارند تا بتوانید برنامه سفر خود را برنامه ریزی کنید. در صورت نیاز می توانید خطوط را تغییر دهید. هنگامی که کارتان با هر مسیر گشت و گذار تمام شد، همیشه فرصتی برای ارتقای پاس خود و گنجاندن مسیرهای بیشتری وجود دارد.

تورهای اتوبوس هاپ-آن هاپ-آف روشی خلاقانه و سرگرم کننده برای دیدن شهر است. اتوبوس های هاپ آن هاپ آف در تمام طول روز در شهر تردد می کنند. انتظار می رود یک نظرسنجی جامع انجام شود تا هیچ چیز مهمی را از دست ندهید. می توانید از بالای اتوبوس عکس بگیرید. این یک راه عالی برای به دست آوردن یک نمای کلی شگفت انگیز از یک شهر زمانی است که وقت کافی ندارید.

سواری Dhow برای گذراندن اوقات عاشقانه بهترین است. نهر کروز Dhow یک سفر دریایی دو ساعته برای شام است که در آن می توانید از انواع غذاها لذت ببرید.

بهترین زمان برای بازدید از دبی

بهترین ماه ها برای سفر به دبی نوامبر تا مارس است. این ماه های زمستانی هوای مطبوعی دارند و دمای هوا تقریباً به 25 درجه سانتیگراد می رسد. ماه‌های ژوئن، جولای و آگوست گرم‌ترین ماه‌ها هستند و دمای هوا به 40 درجه سانتی‌گراد می‌رسد، بنابراین باید در این ماه‌ها از سفر به دبی خودداری کنید.

چه مدت باید در دبی بمانید

4-5 روز برای اقامت در دبی مناسب است. این زمان برای کاوش در شهر به بهترین شکل کافی است. شما می توانید تمام جاذبه های گردشگری مهم را کشف کنید و از خرید لذت ببرید.

چه چیزی را حمل کنیم؟

حتما کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، کلاه، ژاکت سبک (برای ماه های زمستان) کیت دارو، آداپتور جهانی، مبدل ولتاژ و بطری آب قابل استفاده مجدد را همراه داشته باشید.

چی بخورم؟

در دبی می توانید از غذاهای گیاهی و غیر گیاهی لذت ببرید. این شهر مرکز غذاهاست و می توانید از غذاهای لبنانی، ژاپنی، ازبکی، ایتالیایی، سوری، فرانسوی، هندی، ایرانی و اماراتی لذت ببرید. حتما از شاورما در دبی لذت ببرید. یکی دیگر از غذاهایی که باید امتحان کنید، مندی است که از مرغ و گوشت با ادویه های فراوان درست می شود. فلافل یک میان وعده محبوب است که در نان ترکی یا نان پیتا پر می شود. دبی به خاطر دسرها نیز معروف است، پس باید باقلوا، کولفیس، محالبیه و کنافه را امتحان کنید.

 

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران