4.3/5 - (3امتیاز)
28 مرداد 1402 ساعت :14:57 290

جادوی دبی را با تور شهر دبی تجربه کنید

هیچ مکانی در جهان مانند دبی وجود ندارد، شهری که چیزی برای تحت تاثیر قرار دادن همه دارد. از معماری الهام‌بخش، سبک زندگی مجلل، و میراث فرهنگی غنی، مکانی است که سنت‌های باستانی به‌طور یکپارچه با اسراف مدرن ترکیب می‌شوند.

با وجود کارهای زیادی که باید انجام دهید و ببینید، سخت است که با گزینه‌ها غرق نشوید، به خصوص اگر برای مدت کوتاهی از تور دبی بازدید می‌کنید.

بهترین راه برای اطمینان از اینکه هیچ یک از بهترین نقاط را از دست نمی دهید، تور شهر دبی است که به شما فرصتی می دهد تا بهترین های دبی را در یک روز تجربه کنید. این ماجراجویی همه‌کاره شما را در محبوب‌ترین مکان‌های دبی می‌برد و به شما کمک می‌کند تا با یک ماشین شخصی با یک راننده با تجربه، بخش‌های قدیمی و مدرن شهر را تجربه کنید.

برنامه سفر شما در تور دبی

با طلوع خورشید بر فراز شهر درخشان، سفر شما آغاز می شود. به راحتی در یک ماشین ترانسفر شخصی قدم بگذارید که شما را به کاوش در شگفتی های دبی می برد. چه تور نیم روزه و چه تمام روز را انتخاب کنید، برای یک ماجراجویی هیجان انگیز آماده شوید که شما را از مکان های دیدنی تاریخی به شگفتی های آینده نگر می برد.

منطقه تاریخی الفهیدی دبی(سفر به گذشته امارات)

این تور در منطقه مسحور کننده الفهیدی آغاز می شود ، جایی که شما در زمان به عقب منتقل می شوید تا شاهد بخش سنتی دبی باشید. در کوچه‌های باریک قدم بزنید، برج‌های بادگیر را شگفت زده کنید و در تاریخ غنی این مرکز فرهنگی غوطه‌ور شوید. فراموش نکنید که برای یک سواری خوش منظره در امتداد نهر دبی، سوار یک قایق چوبی سنتی Abra شوید. تا به امروز، هزینه سواری Abra مانند زمان های قدیم فقط 1 درهم است.

منطقه تاریخی الفهیدی دبی(سفر به گذشته امارات)

ناحیه فهیدی

سپس به خیابان‌های شلوغ دیره اسپایس سوک و ال سیف بروید، جایی که رنگ‌های زنده و عطرهای وسوسه‌انگیز فضا را پر می‌کنند. با قدم زدن در مغازه های مملو از ادویه ها، پارچه ها و صنایع دستی عجیب و غریب، در فضای شلوغ بازار غوطه ور شوید. این مکان عالی برای یافتن سوغاتی ها و یادگاری های منحصر به فرد برای گرامی داشتن است.

اکنون وارد قاب دبی شوید و آماده شوید تا نفس خود را بند بیاورید زیرا شاهد تضاد فاحش بین قدیمی و جدید هستید. در شگفتی از شگفتی معماری 150 متری بایستید که نمای پانورامایی از افق فریبنده شهر را ارائه می دهد و در عین حال آن را کاملاً قاب می کند. این یک لحظه اینستاگرامی است که نباید آن را از دست بدهید.

قاب دبی

با ادامه تور، خود را در پای عظمت ایستاده اید و به برج خلیفه و دبی مال خیره می شوید. برای تور نیم روزه، اینجاست که ماجراجویی شما به پایان می رسد و خاطرات بلندترین ساختمان جهان و جذابیت بزرگترین مرکز خرید جهان را برای شما به یادگار می گذارد.

برج خلیفه

دبی مال

برای کسانی که تور یک روزه را آغاز می کنند، وقت آن است که با یک ناهار خوشمزه در یکی از رستوران های معروف دبی سوخت گیری کنند. طعم غذاهای خاورمیانه و غذاهای بین المللی را بچشید و در یک استراحت شایسته افراط کنید.

اکنون زمان آن است که جنبه مدرن شهر را کشف کنید. در امتداد مارینای دبی ، اسکله ای خیره کننده با آسمان خراش های چشمگیر، قایق های تفریحی مجلل، و گزینه های غذاخوری پرجنب و جوش، قدم بزنید. وقتی در فضای پر جنب و جوش این منطقه پر جنب و جوش غوطه ور می شوید، انرژی جهان وطنی را احساس کنید.

 مارینای دبی

همانطور که تور به پایان خود نزدیک می شود، به سواحل آفتاب زده ساحل کایت بروید، جایی که دریا با آسمان تلاقی می کند. در نسیم با طراوت اقیانوس نفس بکشید، انگشتان پای خود را در شن‌های طلایی فرو کنید و از فضای آرامش‌بخش این ساحل ایده‌آل لذت ببرید.

ساحل کایت

بهترین سواحل دبی

توقف سریع عکس در مقابل برج العرب نمادین یک ضرورت مطلق است. لحظه را ثبت کنید و دوستان خود را از حسادت سبز کنید، همانطور که رویارویی عالی خود را با یکی از مشهورترین مکان های دیدنی جهان به اشتراک می گذارید.

قبل از خداحافظی با این تجربه فراموش نشدنی، در JBR و جزیره بلوواترز توقف کنید، که خانه الهام بخش عین دبی، بزرگترین چرخ و فلک جهان است. اجازه دهید رنگ‌های پر جنب و جوش و فضای هیجان‌انگیز شما را با تاثیری ماندگار از جذابیت مدرن دبی به یادگار بگذارد.

JBR

در نهایت، با شروع غروب خورشید، به Pointe، واقع در پالم جمیرا بروید، جایی که می توانید مناظر مسحورکننده آتلانتیس نخل را تماشا کنید. در حالی که از منظره این شگفتی معماری در پس زمینه خلیج عربی لذت می برید، لحظاتی را در آرامش غرق کنید.

پالم جمیرا

تور شهر دبی شما به پایان رسیده است، اما خاطرات آن برای همیشه با شما خواهد ماند. با خداحافظی با این شهر مسحورکننده، تکه‌ای از جادوی آن را برای همیشه در قلب خود خواهید داشت.

بنابراین، چه ماجراجویی نیم روزه را انتخاب کنید و چه تفریحی یک روزه، تور شهر دبی نوید یک تجربه فراموش نشدنی را می دهد که شما را طلسم می کند.

بلیط تور شهر دبی

هم اکنون بلیط خود را رزرو کنید و برای شروع یک سفر فوق العاده در زمان و مدرنیته در شهر پر جنب و جوش دبی آماده شوید.قیمت بلیط پکیج های تور شهر دبی از 136.82 دلار برای تور نیم روزه و 219.26 دلار برای تور تمام روز شروع می شود. ماجراجویی را در آغوش بگیرید و بگذارید جذابیت دبی روح شما را تسخیر کند.

 

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران