0/5 - (0امتیاز)
26 خرداد 1399 ساعت :12:29 2292

راهنمای فرودگاه دبی

چگونه وقت خود را در شلوغ ترین فرودگاه بین المللی دنیا بگذرانید؟

فرودگاه میزبان تقریبا 90 میلیون مسافر در سال ، فرودگاه دبی (DXB) شلوغ ترین فرودگاه جهان است که مسافران آن از همه گوشه های جهان از سه پایانه آن استفاده می کنند. با کمال تعجب ، این کشور از لحاظ هنری مدرن است ، با کلیه امکانات امکاناتی که برای اطمینان از بازدید شما در حد امکان بدون استرس ایجاد شده است. در اینجا ، ما نکات خود را در مورد چگونگی استفاده بیشتر از وقت خود در آنجا به اشتراک می گذاریم.

فرودگاه-دبی

تجربه فرودگاه خود را در مرکز پذیرش و خدمات VIP مجلسی در  فرودگاه دبی شروع کنید . در اینجا به 25 سالن VIP مختلف و همچنین یک دستیار شخصی دسترسی خواهید داشت تا بتواند از طریق اداره فرودگاه مورد نیاز شما را راهنمایی کند. شما همچنین می توانید طیف وسیعی از خدمات "ملاقات و کمک" و فرصت های استراحت در سالن Marhaba را پیدا کنید . اگر به کلاس تجاری مشغول مسافرت در تور دبی هستید ، برای استراحت یا کار در مسافرت ، از سالن های هواپیمایی اختصاصی استفاده خواهید کرد.اعضای Skyward امارات نیز ممکن است به هفت سالن امارات در مجالس A ، B و C در ترمینال دسترسی داشته باشند. اگر عضو Skyward نیستید ، هزینه ورود از 480 AED است.اگر بین پروازهای اتصال فاصله دارید ، به سالن پرواز Sleep 'N' بروید . ارائه گزینه های خواب چندگانه شامل 20 غلاف خواب اسکاندیناوی ، با فضای داخلی ایگلو. و کابین های دوتایی حداقلی با تخت های بیرون کشیده. این یک مکان عالی برای خوابیدن در شب است. غلاف ها همچنین دارای فضای دفتری هستند و به شما امکان می دهد با راحتی و Wi-Fi کار کنید.كسانی كه باید عضلات خسته سفر خود را شل كنند باید در Be Relax حضور یابند ، چهار اسپا در ترمینال 3 و دیگری در ترمینال One. این امکانات شامل صورت های جلبک دریایی ، مانیکور ، آروماتراپی و ماساژ کامل بدن است. شما حتی می توانید در استخر شنا کلوپ سلامت شنا کنید.

راهنمای فرودگاه دبی

افراط در خرده فروشی درمانی

فرودگاه دبی به اندازه سایر شهرها در مورد خرید است و جای تعجب ندارد که فضای خرده فروشی Duty Free گسترده است ، و مارک های مختلفی را در یک عرصه خرید وسیع در اختیار مسافران تور ارزان دبی دارد. به انتخاب یادداشت ها ، سوغات و گنجینه های معتبر عرب بپردازید ، از میان راهروهای شیرین آرایش ، عطرها و محصولات مراقبت از پوست بگذرید ، یا به بررسی قفسه های لباس از طراحان برتر بین المللی بپردازید. در شهری که جواهرات به وفور یافت می شود ، جای تعجب ندارد که یک سری از زرق و برق دار از النگو های طلا ، گردنبند و گوشواره های فروشی را در کنار مارک های ساعت ساز صنعت مانند Tag Heuer ، Longines و Rolex ببینید.

ناهارخوری فرودگاه از سراسر جهان

گذشته از زنجیرهای زنجیره ای همبرگر و فروشگاه های فست فود ، غذای فرودگاه دبی بسیار عالی است. غذای پان آسیایی به لطف یک غرفه ویژه غذایی پذیرایی می شود ، در حالی که چو گائو غذاهای با طعم های شرقی از تایلند ، چین ، ژاپن و سنگاپور با غذاهای شرقی سرو می کند. بمبئی چوپاتی و آدیا روی همه چیز هند تمرکز می کنند ، کادیز در تماس با آفریقای شمالی است. همبرگرهای لذیذ و شیرهای شیری را می توان در آمریکایی Shake Shack برداشت ، در حالی که امثال Le Pain Quotidien غذاهای سالم ، ظروف غذاخوری و همه چیزهای ارگانیک را سرو می کنند.برای کمی جالب تر ، از سرآشپز تلویزیون آمریکایی Wolfgang Puck's The Kitchen برای تهیه غذاهای راحتی آمریکایی مانند استیک ، پیتزا ، پاستا و سالاد تهیه شده با تنها بهترین مواد غذایی بازدید کنید. بار و گریل جک گزینه دیگری است ، و  Delizie با استفاده از مواد وارداتی ایتالیایی وارد ماکارونی ، پیتزا و سالادهای قابل تنظیم می شود.

راهنمای فرودگاه دبی

سرگرم کردن خانواده

فرودگاه دبی با اتاقهای بازی برای بچه ها کنار گذاشته شده است. پرتحرک تر جایی را برای صرفه جویی در انرژی خود در BOUNCE Trampoline Park در ترمینال 3 پیدا می کند که دارای چندین ترامپولین ، نصب گرافیتی سرد و یک اتاق بازی است. در ترمینال 1 ، به رستوران خانوادگی احساس خوب ، زرافه بروید ، جایی که قهوه و غذای تازه را برای مسافران ، بزرگ و کوچک ، سرو می کنند.

به Wi-Fi متصل شوید یا یک فیلم پخش کنید

این فرودگاه با Wi-Fi نامحدود ، رایگان و فوق العاده سریع ارتباط برقرار کرده است و به شما امکان می دهد نه تنها به اینترنت دسترسی داشته باشید بلکه به لیست سرگرمی های ICFLIX فرودگاهی ، پر از بلوک های تازه منتشر شده (به سه زبان نیز در دسترس باشید). کلیه ترمینال ها دفاتر مبادله ارز ، اتاق های مراقبت از کودک ، سالن های سیگار کشیدن و امکانات نگهداری چمدان را ارائه می دهند و کارمندان با امکانات پزشکی و کمک های ویژه اطمینان شما را در سفر به دبی بیشتر می کنند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    شیخی
    خوبه این هتل واسه مسافرت عید نوروز