5/5 - (3امتیاز)

هتل باب الشمس دبی(فرار از خورشید)

 Resort & Spa Desert Bab Al Shams Desert

دبی
(0)
3825

هتل باب الشمس دبی به معنای "فرار از خورشید" به زبان عربی یک استراحتگاه کویری پنج ستاره لوکس است. این تفرجگاه مرتفع واقع در میان تپه های شنی در خارج از دبی است.باب الشمس با داشتن اسپا برنده جایزه ، باغهای سرسبز ، استراحتگاه شبانه و سبک طراوت آور ، دارای یک برند لوکس و بی نظیر خاص خود است.باب الشمس که به سبک سنتی یک قلعه عربی ساخته شده است ، مکانی برای از دست دادن خود در خارج از فشار و شلوغی شهر دبی است.

این هتل در خارج از دبی و نه چندان دور از ابوظبی با داشتن رستوران های مجلل ، آبگرم لوکس ، پیچ و خم استخرها ، مناطق یوگا ، گودال های آتش در فضای باز و راهروهای عاشقانه و سایه دار است.باب الشمس به اندازه کافی نزدیک به عنوان پایگاهی برای کاوش در دبی می باشد اما به اندازه کافی فاصله دارد تا شما را احساس انزوا کنید ، باب الشمس یک انتخاب بدیهی برای دور کردن از دشت های بلند دبی مرکزی است.

اتاق های باب الشمس

باب الشمس دارای اتاق های برتر ، اتاق های لوکس با تراس ، و سوئیت های لوکس برای ملکه است. این اتاق ها از همه راهکارهایی که انتظار دارید از یک تفرجگاه پنج ستاره مانند تختخواب درجه یک ، ماساژ درون اتاق ، سرویس اتاق 24 ساعته و AC قدرتمند برخوردار باشد که باعث می شود شما در امارات متحده عربی سفر کنید.باب الشمس دارای 113 اتاق مهمان است و از هتل های زنجیره ای اولترامدرن فاصله زیادی دارد.این مکان ترکیبی نهایی از دکوراسیون غنی و سنتی اماراتی و راحتی های فوق العاده مدرن است.

 غذا در باب الشمس

باب الشمس با داشتن هشت رستوران و کافه منحصر به فرد ، همه چیز را از غذاهای محلی عربی گرفته تا غذاهای هندی گرفته تا غذاهای ایتالیایی در اختیار شما قرار می دهد. در اینجا می توانید تقریباً از هر گوشه دنیا غذا پیدا کنید.بیش از فقط یک رستوران ، الحدیده به سبک عربی در میان تپه های شن قرار دارد و یک تجربه سرگرمی کامل را ارائه می دهد. در هنگام صرف شام ، یک صفحه نمایش مشبک ، یک نمایش اسب ، یک کاروان شتر یا یک نمایش تنوره چشمگیر را تماشا کنید.می توانید درک کنید که فرهنگ سنتی عربی دقیقاً چطور به نظر می رسد ، و فیلم معروف هزار و یک شب را تجربه کنید.

برای داشتن صحنه ای در سطح جهانی ، در استخر شنا یا از استراحت به سمت سالن Al Roab Rooftop Lounge بروید تا منظره های پانوراما از صحرای اطراف را ببینید.

- فعالیت ها -

هنگامی که شما آماده حرکت هستید ، گزینه های بی شماری در باب الشمس وجود دارد. در مرکز تناسب اندام عرق کنید یا دوچرخه سواری کنید. در حین نمایش یک صفح desert سافاری و حیاط خلوت بیابید و با افراد محلی دوست و نزدیک صحبت کنید و یا سوار شتر خود شوید.

پس از یک روز کاوش در زیر آفتاب گرم دبی ، آبگرم Satori محلی برای تجدید حیات است - سونا ، اتاق بخار معطر ، فضای یوگا در فضای باز ، چادرهای ماساژ و ماساژهای کنار استخر را ارائه می دهد. از پکیج Absolute Foot Ritual گرفته تا ماساژ سر هند ، Spa Satori یک ایستگاه تمام وقت است.

 

احساس اسپرت؟ به دنبال یک بازی تنیس روی میز ، مینی گلف یا بازی چمن بروید. شاید حتی دست خود را در تیراندازی با کمان امتحان کنید. هنگامی که آماده هستید ، با چک کردن وان و حمام گرم ، بدن خسته خود را در تور دبی آرام کنید.

  • امکانات هتل
  • امکانات ورزشی و تفریحی
  • خدمات اینترنت
  • امکانات اتاق
    •  سشوار
  • رستوران و کافی شاپ
  • پارکینگ

تورهای این هتل

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات مسافرین این هتل