5/5 - (1امتیاز)
18 دی 1397 ساعت :02:05 2317

ساحل ناکلوآ پاتایا Naklua Beach

ساحل ناکلوآ پاتایا | Naklua Beach ساحلی دو طرفه با ساحل شنی و سنگی است.

ساحل ناکلوآ پاتایا | Naklua Beach و ساحل وانگ آمات پاتایا Wong Amat Beach در شمال شهر پاتایا قرار دارد.کاملترین و تمیزترین ساحلهای پاتایا است.اگر بخواهید از تعطیلات ساحلی به عنوان بخشی از سفر خود در تور پاتایا لذت ببرید ساحل وانگ آمات پاتایا Wong Amat Beach برای شما مناسب است. Naklua یک بخش بسیار آرام و مسکونی از شهر پاتایا است، و محبوب ترین ساحل این منطقه است به ویژه اینکه فرهنگ تایلندی را نمایش می دهد.ناکلوا ساحلی بسیار آرام و مسکونی در پاتایا می باشد که تعدادی بنای نمادین و جاذبه توریستی را در خود جای داده است. از جمله این بناهای برجسته می توان به پناهگاه حقیقت (Sanctuary of Truth) اشاره نمود. در اینجا اطلاعات مهمی شامل اینکه در ناکلوا چه کارهایی را می توانید انجام دهید، همراه با نقشه دقیقشان برایتان ارائه نمودیم. جاذبه های پیشنهادی در اینجا بسیار متفاوت و عمدتا مناسب خانواده ها هستند. این جاذبه ها معمولا فرهنگ تایلند را به نمایش می گذارند و به شما اجازه کشف دنیای طبیعی و مصنوعی فراتر ازسرزمین لبخند ها را می دهند. در این منطقه کوچک از پاتایا می توانید از آرامش و هیجان و تفریح در تور پاتایا لذت ببرید.

ساحل ناکلوآ پاتایا Naklua Beach

ساحل ناکلوآ پاتایا هنوز جذابیت یک روستای ماهیگیری را حفظ نموده است. Naklua در واقع هنوز یک بازار ماهی خوب است در ساحل ناکلوآ شما بسیاری از خانه های چوبی عجیب و غریب و مغازه ها با صنایع دستی سنتی تایلندی پیدا کنید. ساحل Naklua پاتایا بهترین توصیف به عنوان یک ساحل از دو طرف است، انتهای جنوب ساحل ناکلوآ پاتایا سنگی است و تا حدودی نادیده گرفته می شود ولی انتهای شمالی ساحل Naklua ساحل وانگامات Wongamat میباشد که بسیار مناسب برای شنا و آفتاب گرفتن است. وقتی می گویم ساحل پاتایا ناکلوا نیمی ساحل سنگی و و نیمی ساحل شنی است.ولی در بعضی موارد توریستها با بی مبالاتی باعث خرد شدن شیشه در کف ساحل شده است.پس مراقب باشید با کفش یا دمپایی حرکت کنید.

راه دسترسی به ساحل ناکلوآ پاتایا | Naklua Beach

یا از جاده Naklua Soi 22 یا از جاده  Soi 20 از میدان دلفین به سمت Naklua در حدود یک صد متر بروید.همچنین شما می توانید از طریق جاده   Naklua Soi 18 به ساحل Naklua دسترسی پیدا کنید

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پاتایا و جاذبه های گردشگری پاتایا و همچنین انتخاب هتل های پاتایا میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پاتایا را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پاتایا به ما بگوئید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران