0/5 - (0امتیاز)
21 آبان 1398 ساعت :11:08 1877

مرکز خرید مایک پاتایا (استخر اینفینتی)

در مرکز خرید مایک در Beachroad شما نه تنها می توانید به خرید بروید بلکه همچنین شنا بسیار خوبی را در صورت تمایل تجربه خواهید کرد.

آنچه تنها معدودی از آن می دانند ، در پشت بام فروشگاه یک استخر بزرگ است که از آنجا منظره ای زیبا از پاتایا مشاهده می کنید. استخر با آسانسور در طبقه آخر قابل دسترسی است که هزینه ورودی 100 بات در دفتر بلیط پرداخت می شود. نوشیدنی و چند میان وعده کوچک برای هزینه با استخر در دسترس است.برای اینکه بتوانید چند صندلی رایگان را در اختیار داشته باشید ، باید مستقیماً به محل باز شدن فروشگاه به استخر بروید ، زیرا مکانهای سایه بان به سرعت فروخته می شوند.

مرکز خرید مایک اگر به دنبال اصولی از قبیل وسایل چاپی و لباس شنا هستید ، مرکز خرید مایک مکانی برای شماست. این مرکز به دلیل سوغاتی های کلاسیک مانند چراغ های پری و فیل های حک شده از محبوبیت خاصی برخوردار است. مرکز خرید همچنین دارای یک بخش OTOP (یک تامبون ، یک محصول) است که می توانید میان وعده ها و صنایع دستی منطقه ای را تهیه کنید. از آنجا که قیمت محصولات کاملاً پایین است ، این یک مکان مناسب برای گردشگران است. این مرکز کاملاً تهویه مطبوع دارد و آن را حتی در تابستانها به یک مکان خرید مناسب تبدیل می کند.

کل بلوک توسط مرکز خرید مایک بین جاده پاتایا 2 و جاده ساحل پاتایا (Beachroad) واقع شده است. این مرکز بین Soi 11 و Soi 12 قرار دارد و از هر طرف قابل دسترسی است.

در حالی که محبوب ترین کالاهای ارائه شده در مرکز خرید مایک ، سوغات و پوشاک مد است ، محصولات گسترده ای نیز در بازار وجود دارد که شامل مبلمان منزل و فناوری می باشد. جالب اینجاست که گردشگران تور لحظه آخری پاتایا می توانند چیزهایی را با قیمت مناسب خریداری کنند. همچنین ، اگر سه مورد یا بیشتر خریداری کنید ، می توانید از تخفیف بیش از 20 درصد لذت ببرید.غرفه های غذا را می توانید در طبقه فوقانی بازار پیدا کنید که ارزش بسیار خوبی را ارائه می دهد. برخی از غذاهای که در اینجا سرو می شوند شامل سالاد پاپایا و سوپ نودل هستند که حداقل 50 قیمت بات دارند.

ساعات کار از 11 صبح تا 7 عصر

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران