0/5 - (0امتیاز)
20 آبان 1398 ساعت :17:25 1416

سوپر مارکت فود لند پاتایا (Foodland)

سوپر مارکت فود لند پاتایا (Foodland) در پاتایا جاده کلانگ (جاده مرکزی) یکی از بهترین مکان ها برای تهیه غذاهای تازه و با کیفیت است.

Foodland از کیفیت بالایی برخوردار است و محصولات خود را به طور عمده با کیفیت از سراسر جهان به مشتریان خود ارائه می دهد و کالاهای زیادی از جمله غذاهای یخ زده ، کالباس ، پنیر ، میوه ، کالاهای خانگی ، لوازم بهداشتی و تا چند بار در روز نان تازه پخت می کند.در بخش قصابی و ماهی ، طیف گسترده ای از غذاهای دریایی ، گوشت ، گوشت گاو و مرغ و همچنین گوشت گاو و گوسفند وارداتی از ایالات متحده ، آرژانتین ، استرالیا و نیوزلند وجود دارد. هرکسی که به دنبال گوشت گاو آماده و گوشت خوک برای کباب کباب است ، می تواند چیزی را در اینجا پیدا کند.شما مسافر تور ارزان تایلند برای غذاهای لذیذ و تعطیلات طولانی مدت ، و اهمیت زیادی که به کیفیت مواد غذای تازه دارید ، می توانید در اینجا در Foodland خریداری کنید. اما نه تنها تعداد زیادی از غذاهای وارداتی از اروپا در اینجا موجود است ، بلکه محصولات تایلندی نیز در Foodland برای خرید وجود دارد.

ساعت سوپرمارکت Foodland پاتایا: روزانه 24 ساعت.

از ماه مه سال 2017 ، Foodland فروشگاه جدیدی را در زیرزمین Royal Garden Plaza در Beach Road افتتاح کرده است. منطقه فروش کمی از Foodland در Pattaya Klang کوچکتر است ، اما این رستوران با یک رستوران بزرگتر در خدمت شما مسافران تور ارزان پاتایا  است.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران