0/5 - (0امتیاز)
21 آبان 1398 ساعت :11:58 1363

مرکز فناوری توک کام IT TukCom(پاتایا تای)

مرکز فناوری توک کام IT TukCom(پاتایا تای) در جاده جنوبی پاتایا یک فروشگاه الکترونیکی بزرگ و چند طبقه است که دارای انتخاب گسترده ای از لوازم الکترونیکی و لوازم الکترونیکی مصرفی است.

هر طبقه چیزهای مختلفی از قبیل تلفن های همراه و مهمتر از همه انتخاب گسترده ای از لوازم جانبی تلفن همراه ، نوت بوک ، لوازم جانبی رایانه شخصی ، دوربین های دیجیتال ، نرم افزار ، بازی های رایانه ای و خدمات تعمیر تلفن های همراه و نوت بوک ارائه می دهد. همچنین آخرین فیلم ها بر روی DVD یا جدیدترین مدل های تلفن همراه وجود دارد. اما در اینجا شما باید مراقب باشید که سرتان کلاه نرود نسخه های دزدی و سرقت ادبی نیز در اینجا وجود دارند.اگر به دنبال قطعات هستید و یا به دنبال لوازم جانبی برای رایانه شخصی یا نوت بوک خود با TukCom دست و پنجه نرم می کنید ، اما اگر می خواهید وسایل گران تری مانند دوربین دیجیتال یا نوت بوک بخرید ، باید به مراکز بهتر نگاه کنید.

خدمات تعمیر نوت بوک / تلفن همراه در TukCom

اگر یک تلفن همراه یا نوت بوک شکسته در خانه دارید ، می توانید آن را در TukCom با هزینه کمی تعمیر کنید. من می توانم سرویس تعمیر را در طبقه سوم ، که نوت بوک من پس از حمله ویروس خراب شده بود را توصیه کنم. قیمت عملکرد جدید بازی و تهیه نسخه پشتیبان نیز 500 بات بود. با این حال ، سیستم عامل که برای من تنظیم شده بود یک نسخه دزدی بود که بعد دوباره آن را با نسخه اصلی در خانه جایگزین کردم. همچنین در اینجا تعمیرات دیگری نیز انجام می شود. قطعات الکتریکی معیوب را تعویض کنید. لازم به ذکر است که شما همیشه باید قبل از تعمیر قیمت را بپرسید!

پس در تور ارزان پاتایا اگر نیاز به تعمیرات کامپیوتر و لب تاب داشتید سری به مرکز فناوری توک کام IT TukCom(پاتایا تای) بزنید.

آدرس: پاتایا تای یا جاده جنوبی پاتایا (Pattaya Tai)

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران