0/5 - (0امتیاز)
20 بهمن 1398 ساعت :17:40 2287

ساحل برج العرب

ساحل Burj Al Arab یک ساحل عمومی است که در اطراف هتل خیره کننده و مشهور جهان ، برج العرب واقع شده است.

ساحل برج العرب در منطقه Umm Suqeim واقع شده و از نظر محلی نیز به عنوان ساحل Umm Suqeim یا ساحل Sunset شناخته می شود. این مکان یکی از مناطق عکاسی در دبی است.ساحل برج العرب جدا از اینکه منظره فوق العاده ای دارد ، همچنین به دلیل کمبود ساحل کمتر ، جمعیتی را که فقط می خواهند بعد از یک روز / هفته طولانی به استراحت بپردازند ، جلب می کند. در مقایسه با سایر سواحل معروف دبی ، این ساحل نسبتاً خالی ، صلح آمیز است و برای کسانی که مایل به احیا و کشف مجدد خود هستند ایده آل است. در اینجا یک منطقه بازی کوچک نیز برای کودکان وجود دارد.

بهترین زمان برای گشت و گذار در ساحل برج العرب:

امواج در دبی پایدار است و زمان ایده آل برای این کار از ماه اکتبر تا ژوئن خواهد بود.

ساحل برج العرب یکی از بهترین مناطق امارات برای گشت و گذار است. اگر می خواهید امواج را بیش از حد تجربه کنید ، اما در کل مبتدی هستید ، فقط کافی است یک تخته لنگر بگیرید و از امواج لذت ببرید. بخشی از دلیل جذب تور دبی عالی برای گشت و گذارها این است که وزش باد قابل توجهی وجود دارد ، بنابراین امتداد موج همواره وجود دارد و به دلیل وزش باد شدید که این امواج را ایجاد می کند ، شرایط گشت و گذار سبک وجود دارد.

کارهایی که باید در ساحل برج العرب انجام شود:

یک منطقه بازی بچه ها وجود دارد تا کودکان در هنگام استراحت در ساحل بتوانند از آن لذت ببرند

والیبال ساحلی کلاسیک را در ساحل بازی کنید.

این ساحل همچنین برای یک ورزش صبحانه ایده آل است ، بنابراین کفش های دویدن خود را همراه خود داشته باشید!

یک پارک نزدیک با ورودی رایگان وجود دارد که دارای مناطق ورزشی مختلفی نیز هست.

نکاتی برای بازدید از ساحل برج العرب:

آب اینجا قطعاً از سایر سواحل سردتر است بنابراین حتماً کمی لباس گرم نیز داشته باشید.

بعضی مواقع امواج خشن وجود دارد و سطح زیر آب به خودی خود بسیار ناهموار است و باعث غرق شدن بسیاری می شود ، بنابراین مراقب بچه های کوچک باشید!

هیچ دستشویی در ساحل وجود ندارد اما در پارک کنار خیابان نیز دستشویی وجود دارد. پلیس و آمبولانس برای اطمینان از ایمنی ، دورهای منظم را در اینجا انجام می دهند.

جشن های ساحل برج العرب:

آنچه این ساحل را در بین ساکنان و گردشگران مورد علاقه خود قرار می دهد ، صرفاً نمای و فضای آرام است. بازدید کنندگان می توانند برج خلیفه ، برج العرب و اولین هتل جهان را که در یک جزیره دست ساز (پالم جمیرا) آتلانتیس ساخته شده است ، ببینند. این ساحل یکی از نقاط مهم در طول جشن های سال نو است ، زیرا می توان همه (جشن های برج خلیفه ، برج العرب ، جشن های آتلانتیس) را مشاهده کرد ، و باعث شد بیشتر شبیه یک منظره پانوراما در زندگی واقعی باشد!

بهترین زمان برای بازدید از ساحل برج العرب:

گرفتن غروب خورشید و طلوع خورشید در اینجا منظره زیبایی است ، بنابراین در این مواقع در اینجا حضور داشته باشید. اگرچه در تابستان ها ، زمان ایده آل حدود 5:00 PM - 8:00 PM خواهد بود.

چگونه به ساحل برج العرب برسیم:

ام صقیم در نزدیکی جمیرا و یا هتل برج العرب  قرار دارد. بنابراین در حدود 25-30 دقیقه با شهر اصلی فاصله دارد. می توان از تاکسی های RTA برای رسیدن به مقصد استفاده کرد. استفاده از حمل و نقل شخصی دشوار است زیرا فضای پارکینگ محدودی وجود دارد ، بنابراین تاکسی ها معمولاً گزینه ای مطمئن هستند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران