0/5 - (0امتیاز)
02 تیر 1398 ساعت :18:26 2250

ایسکیوم بیچ دبی"ساحل ام سقیم"

اگر بخواهید عکس های ارزشمند اینستاگرام با نمای از هتل برج العرب را داشته باشید ایسکیوم بیچ دبی Umm Suqeim Beach (همچنین به نام ساحل عمومی جمیرا) جایی برای رفتن است.

این یکی دیگر از سواحل مسطح در امتداد خط ساحلی است، درست در جایی که هتل برج العرب واقع شده است (جزیره ای مصنوعی که در دریای خزر واقع شده است). این منطقه یک ساحل با خدمات مانند غرفه نجات غریق و امکانات اساسی (توالت و دوش) و چمن سبز است در بعضی مناطق کمپ های پیک نیک و زمین های بازی وجود دارد. هنگامی که شما در خلیج فارس در جستجو ورزشها و تفریحات آبی هستید گزینه غول پیکر تر از پارک آبی وایلد وادی دبی در ایسکیوم بیچ دبی نخواهید یافت.این ساحل تنها ساحل در دبی است که در آن شما می توانید تصاویر زیبا از غروب خورشید را در ترکیب با Burj al Arab ایجاد کنید. بنابراین فقط قبل از غروب خورشید می تواند در این ساحل بسیار شلوغ باشد.نام دیگر ایسکیوم بیچ دبی، ساحل غروب آفتاب و یا ساحل ام سقیم است.

امکانات در ساحل ایسکیوم بیچ دبی"ساحل ام سقیم"

ساحل ام سقیم یک ساحل عمومی است که به راحتی میتوانید 24 ساعت شبانه روز، هفت روز در هفته از آن بازدید کنید. در ساحل، تعداد زیادی از کابین ها و دوش ها و شن و ماسه نرم  و امکانات ماساژ ، نجات غریق ها که مراقب ایمنی شناگران و مهمانان در ساحل هستند.به خصوص برای کودکان زمین بازی در دسترس است و در امتداد ساحل یک مسیر پیاده روی عابر پیاده وجود دارد. در لبه ساحل، در کنار مجاورت عابرین پیاده، تعداد زیادی از رستوران ها وجود دارد که شما می توانید تنقلات، غذا و نوشیدنی ها یا جایی که می توانید به سرویس های بهداشتی بروید. پارک ام سقیم که مستقیما پشت ساحل است، می توانید یک رستوران پیدا کنید که در آن شما می توانید به سرویس های بهداشتی بروید.ویژه این واقعیت است که یک کتابخانه ساحلی در ساحل ام سقیم وجود دارد که می توانید کتاب های رایگان را برای خواندن در ساحل قرض بگیرید.

شنا در ساحل ایسکیوم بیچ دبی"ساحل ام سقیم"

در دبی، پس از غروب خورشید شنا در دریا ممنوع است، اما ساحل ساحل ام سقیم همراه با تعدادی سواحل دیگر در دبی مجهز به پست های "هوشمندانه" ویژه است که امکان شنا در تاریکی در ساحل را دارد. پروژه "شبانه شنا دبی" در سال 2017 راه اندازی شد و از زمان معرفی آن به عنوان یک فعالیت محبوب نه تنها برای مردم محلی بلکه برای گردشگران تور دبی نیز تبدیل شده است.قطب نور 12 متری ارتفاع در قسمت ساحل ام سقیم که حدود 1 کیلومتر از Burj al Arab است قرار دارد. برج های نور با قدرت از طریق پانل های خورشیدی در طول روز شارژ می شوند و پس از غروب خورشید روشن میشوند. چراغها نه تنها ساحل را روشن می کنند بلکه بخشی از دریا را نیز روشن می کنند. در مجموع، مساحت 125 متر ساحل و 30 متر دریا توسط ستون های نور روشن می شود. در نیمه شب ستونهای های نور به طور خودکار خاموش می شوند و شما دیگر مجاز به شنا در دریا نخواهید بود.

ایسکیوم بیچ دبی"ساحل ام سقیم"

چطور به ساحل ایسکیوم بیچ دبی بروم؟

ساحل در ناحیه ام سقیم واقع شده است، درست در کنار هتل برج العرب و پارک آبی واید بادی بنابراین پیدا کردن ساحل آسان است و شما فقط باید از علائم به Burj al Arab پیروی کنید و رانندگی کنید.ساحل دارای تعداد محدودی از فضاهای پارکینگ است که باید پرداخت کنید. به همین دلیل بهتر است که با خودرو به ساحل نروید، اما تاکسی یا حمل و نقل عمومی را انتخاب کنید. در صورت تمایل به سفر به ساحل توسط مترو از دبی، می توانید در ایستگاه مترو ایستگاه اول خلیج فارس خط قرمز پیاده شوید و از آنجا با تاکسی بیش از 4 کیلومتر به سمت ساحل ایسکیوم بیچ دبی بروید.

قوانین ساحلی در دبی:

  • عکس گرفتن از دیگران ممنوع است
  • پس از غروب خورشید شنا در دریا ممنوع است

اگر با خواندن این مقاله علاقمند به سواحل دبی شدید میتوانید به منو تور دبی توریاب مراجعه کنید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران