0/5 - (0امتیاز)
18 آذر 1398 ساعت :14:46 4039

جزیره بلو واترز دبی(Bluewaters)

جزیره بلو واترز دبی(Bluewaters) یک مقصد توریستی متمایز در دبی که بصورت مصنوعی ساخته شده وشاهکار دست بشر است.

این جزیره با منظره های شگفت انگیز خود از آب های خلیج فارس برجسته می شود و علاوه بر بیش از 200 رستوران و مرکز ، "عین دبی" ، بزرگترین چرخ فلک تفریحی جهان در آن نیز وجود دارد. فرصت بازدید از این جزیره را از دست ندهید تا از شگفت انگیزترین اوقات دور از فشار و شلوغی شهر دبی لذت ببرید.

جزیره بلو واترز دبی(Bluewaters)در منطقه دبی مارینا واقع شده است و علاوه بر هتل ها و کلوپ های ساحلی ، شامل مناطق مسکونی ، مغازه ها و مراکز تفریحی نیز می شود. همه اینها علاوه بر حضور "چشم دبی" در این جزیره ، که اهمیت آن به عنوان یک مقصد گردشگری متمایز را افزایش می دهد.برای لذت بردن از تمام جنبه های راحتی بازدید کنندگان تور دبی می توانند اقامت خود را در کاخ مجلل سزار ، که شامل اتاق هایی متناسب همه باشد ، رزرو کنند. بازدید کنندگان از این جزیره همچنین می توانند اوقات فراموش نشدنی را در باشگاه "Cove Beach Dubai" بگذرانند و از تعدادی از سواحل خصوصی شگفت انگیز لذت ببرند.جزیره Bluewater یک مقصد عالی است و بازدیدهای چشمگیر از افق دبی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. این همه نیست! جایی که این جزیره از طریق یک پل مستقیم به جاده شیخ زاید در دبی امتداد دارد متصل می شود.شما می توانید با پیاده روی از طریق پل که به آن متصل می شود به منطقه اقامت ساحل جمیرا برسید. یک پیاده روی کوتاه بین جزیره و منطقه "ساحل" است که کمتر از 300 متر طول دارد.همچنین می توانید از قطار مونوریل برای سفر به جزیره استفاده کنید.

جزیره بلوواتر در جنوب مارینای دبی اکنون برای همه بازدید کنندگان باز است. این جزیره که به طور مصنوعی ساخته شده است ، جزیره آرام ساحلی را با شلوغی شهری ترکیب می کند. علاوه بر ساختمانهای مسکونی ، هتل ها ، مجتمع های خرید و گزینه های سرگرمی ، بزرگترین چرخ فلک جهان - عین دبی - نشانه جدید این جزیره و چشم نواز جدید در آسمان افقی دبی است.در اطراف جزیره بلوواتر ، یک منطقه جدید در شیوه زندگی و خرید به نام The Wharf Link که به تدریج تا 132 مغازه ، کافه ، رستوران و بیسترو افتتاح می شود ، در جزیره چرخ فلک جدید Ain Dubai ساخته شده است. قایق های شاتل در آینده برای ایستگاه تازه ساخته بلووراتر وارف از سرزمین اصلی حرکت می کنند. علاوه بر این ، این جزیره دارای 2400 فضای پارکینگ و ارتباط مستقیم با جاده شیخ زاید است.

زندگی در جزیره بلووراتر

این جزیره جدید همچنین برای کسانی که می خواهند به طور دائم در این جزیره بمانند ، شامل چندین خاصیت است. ده بلوک مسکونی با 698 آپارتمان ، چهار پنت هاوس و 17 خانه شهری یک محیط زندگی ایده آل را ارائه می دهند. طبق برنامه ریزی ها ، ساکنان اول در سه ماهه اول سال 2019 اقامت داده خواهند شد.

هتل های مجلل در جزیره بلوواتر

اگر می خواهید به عنوان یک مسافر در جزیره تازه ساخته یک شب اقامت داشته باشید ، می توانید دو استراحتگاه عالی پنج ستاره ، بلوارهای قصر Caesars و آبشارهای Caesars Resort Bluewater Dubai را پیدا کنید. 495 اتاق و سوئیت در دو هتل لوکس پخش شده است ، و 80 آپارتمان سرویس دهی در Residences در Caesars Palace Bluewater دبی وجود دارد. معبد سرگرمی روتوندا در زیر یک گنبد بزرگ فضایی را برای 500 مهمان فراهم می کند ، در حالی که Cove Beach Dubai یک خانه جدید در جزیره بلوواترز پیدا کرده است و مکان قدیمی خود را در هتل ساحل جمیرا ترک کرده است.چرخ فلک عین دبی رکورد جدیدی را در 210 متر ثبت نموده و تا 1400 مسافر می توانند از پایان سال 2019 از یک منظره پانوراما 360 درجه از دریا و کلانشهر در 48 کپسول لذت ببرند.جزیره بلوواتر مخصوصا برای عابران پیاده جذاب است و ارزش بازدید دارد: چندین حیاط ، خیابان های دنج برای عابر پیاده در اطراف عین دبی و پیاده روی های بتونی در کنار دریا شما را به پیاده روی و تفرجگاه با فضای فراوان ، فضای سبز و چشم اندازهای زیبا از خلیج فارس و شهر دعوت می کنند.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    الناز
    هتل بسیار بسیار ضعیف از نظر خدمات و رسیدگی کارمندان اصن پاسخگو نیستند فقط از نظر لوکیشن نزدیک به مرکز شهره
  • avatar
    شهرام
    این تصاویر قدیمی و با کیفیته واصل مکان رو نشون نمیده اول حسن اینجا رو بگم که در خ دولیجه خ پکینی واقع شده و نزدیک مراکز خریده ولی کلا اینجا هتل نیست که بخاد ستاره داشته باشه ی اپارتمان قدیمی و کثیفه کارکنانش 4 تا بچه خنگ هستن با سرویس دهی صفر شارژ روزانه اتاقها صفر اگر شب تشنه بشی اب نیست برات بیارن باید ازقبل خودت تهیه کنی غروب به بعداصلا کسی تو لابی پاسخگو نیست . اتاقها وسرویسها بعضا کثیف وتار عنکبوتیه .صبحانه رو باز ی دختر جوون عبوس سرو میکنه تو ی زیرزمین کثیف که اگه نخوری میخاد بزندت وناراحت میشه من روز چهارم از اون صبحانه تکراری حالت تهوع گرفتمو دیدم سایرمسافرها هم این نظر رو دارند . این مطلب رو برای دوستان مسافر وبعد تورها نوشتم که وجهه ایرانی رو با پیشنهادهای بدشون خراب میکنن اینجا هتل نیست ودر شان یک ایرانی نیست.