0/5 - (0امتیاز)
23 مرداد 1398 ساعت :13:52 3046

سفر ماهیگیری در دبی(انواع تورهای ماهیگیری)

با یک سفر ماهیگیری در دبی یک ماجراجویی ساحلی زندگی کنید

 ماهیگیری در دبی چرا که نه؟ از این گذشته ، دبی ابتدا به عنوان شهری ساحلی شروع شد که عمدتاً در ماهیگیری و غواصی مروارید رونق گرفت. با دیدن جلوه های زرق و برق این شهر ، فراموش می کنیم که دبی در گذشته یک شهر ماهیگیری بود که طول عمر آن به خط ساحلی وابسته بود. اگرچه ، این داستان دیگر نیست ، دبی هنوز هم ماجراهای ساحلی زیادی دارد ، و تورهای ماهیگیری و سفرهایی که گردشگران زیادی را به خود جلب می کند ، که آمده اند تا آرامش و آب های شفاف و آبی را تجربه کنند.

کسانی که عاشق ماهیگیری در اعماق دریا هستند دبی مکان مناسبی است زیرا تورهایی اختصاص داده است که مردم را برای ماهیگیری در اعماق اقیانوس ها سوق می دهد. با این حال ، این تنها یک قسمت است ، ماجراهای ماهیگیری زیادی وجود دارد که می توانید برای تجربه آبهای زیبای دبی استفاده کنید.

بسیاری از شرکت های تور وجود دارد که تورهای ماهیگیری Deep Sea را ارائه می دهند. در این قسمت ، شما با یک قایق بادبانی راحت به قسمت های عمیق اقیانوس منتقل می شوید ، جایی که می توانید گونه های ماهیانی مانند Snappers ، Kingfish ، Cobia ، Groupers و Barracudas را پیدا کنید.در تور دبی ، دو روش ماهیگیری وجود دارد که توسط متخصصان آنها به شما آموزش داده می شود.

1)تکنیک Bottom Fishing در این روش طعمه های زنده مانند کرم ها و ماهی مرکب تهیه می شود. سپس چوب ماهیگیری را پرتاب می کنید و منتظر نیش ماهی می شوید. این امر به صبر و شکیبایی نیاز دارد ، اما شما در نهایت صید ماهی زیادی خواهید بود.

2)تکنیک Big Game Fishing در این روش به ورزش شبیه است که در آن باید سعی کنید بزرگترین ماهی را بگیرید. کارشناسان تور طعمه هایی مانند رپال و فریبنده های ترولینگ را برای شما فراهم می کنند. بعد از اینکه چوب را پرتاب کردید ، قایق شروع به حرکت در اطراف می کند. ماهی های سریع و بزرگ اقیانوس توسط آن جذب می شوند و نیش می زنند. این بسیار هیجان انگیز است ، زیرا می توانید ماهی های بسیار بزرگی را بدست آورید.

ماهیگیری نخستین شغل اصلی مردم اماراتی قبل از کشف نفت بود. امروز ، این یک فعالیت محبوب گردشگری است که سالانه هزاران نفر را به خود جلب می کند. این تورهای حرفه ای کاملاً آموزشی است. شما را به آبهای محافظت شده در خنجرهای سنتی که برای غواصی مروارید استفاده شده اند ، منتقل می کند. در مرحله اول ، قبل از اجازه شیرجه رفتن به شما آموزش کافی داده می شود. سپس در جستجوی صدف های حاوی مرواریدهای طبیعی به کف اقیانوس شیرجه می زنید. اگرچه ، این یک فعالیت جالب است ، شما به سختی مرواریدهای واقعی را پیدا می کنید. این بیشتر آموزشی است ، و شما در نهایت غواصی سرگرم کننده انجام میدهید.

  • کروز Dhow یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن از دبی کریک یا مارینا دبی است. این همچنین یک سفر دریایی است که در آن شما را با قایق سنتی داوو سوار می کنید. به محض ورود ، به شما یک نوشیدنی خوش آمدید و یک شام بوفه پر از غذاهای خوشمزه سرو می شود. همچنین در قالب یک نمایش رقص سرگرمی به شما ارائه می شود. سپس می توانید به بالای عرشه بروید و منظره ای شگفت انگیز از آب ها و شب های دبی را در نظر بگیرید. اگرچه این شامل ماهیگیری نمی شود ، اما هنوز هم یک فعالیت محبوب در آب است.
  • قایق بادبانی در دبی کاملاً محبوب است. آنها یک روش عالی برای لذت بردن از آبهای نزدیک دبی هستند. مسافرت با قایق بادبانی زیادی وجود دارد که شما را با قایق بادبانی به دریا منتقل می کند. در سفر به کروز ، غذاهای خوشمزه ای از جمله سالادها و دسرها به شما ارائه می شود و بقیه وقت نیز می توانید با لذت بردن از مناظر لذت ببرید. همچنین برخی تورها به شما امکان می دهند ماهیگیری در سفرهای قایقرانی خود انجام دهید.

در دبی ماهیگیری یک فعالیت رایج است و ساکنان می توانند مجوزهای صید ماهیگیری برای تفریح ​​را بدست آورند. این مجوزها در طول سال معتبر هستند. حتی برای گردشگران ، شرکت های تور ماهیگیری باید مجوز ماهیگیری موقت را دریافت کنند.مکانهای زیادی وجود دارد که برای سفر ماهیگیری در دبی مناسب است. این مکان ها با ماهی ها در حال جوش خوردن هستند. همچنین ، هوای دبی برای ماهیگیری بسیار عالی است. در زمستان ، ماهی ها برای گرم شدن به خط ساحل نزدیک می شوند و در ماه های گرم سال ، دریا عمیق مکانی است که در آن همه ماهی ها را پیدا خواهید کرد. بنابراین ، اگر قصد سفر به تور ارزان دبی را دارید ، سفر ماهیگیری را در برنامه سفر خود بگنجانید. شما اوقات خوبی را در یک تور لحظه آخری خواهید داشت.

مطلب مرتبط:

سواحل دبی

تفاوت بین کشتی کروز کِریک و کروز مارینا

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران