5/5 - (1امتیاز)
03 شهریور 1398 ساعت :07:27 2209

تور Abra در نهر دبی(تاکسی دریایی)

مطمئناً یک سفر دریایی در هنگام مسافرت همراه با شام در حالی که به آسمان خراشهای باشکوه شهر دبی نگاه می کنید ایده آل است. کروز  Abra ، یک تاکسی دریایی در نهر دبی منطقه کریک را امتحان کنید.

تاکسی دریایی آبرا (Abra) حال و هوای شگفت انگیز دبی را به شما نشان می دهد و همچنین تضاد شگفت انگیزی از دبی قدیم که به سمت مدرنیته تغییر کرده است. سفر Abra بسیار مقرون به صرفه است و مسیرهای مختلفی را برای شما انتخاب می کند که از آن میان دبی کریک حرکت میکند.

دبی کریک یک آبراه طبیعی است که به دریا منتهی می شود و در اینجا می توانید قدیمی ترین قسمت های دبی را پیدا کنید. شهر زندگی را در کنار سواحل این نهر آغاز کرد و به همین دلیل لازم بود که یک روش آسان برای دستیابی از یک طرف به طرف دیگر وجود داشته باشد. کشتی های کوچک چوبی 'Abra' این سفر را برای نسل ها انجام داده اند و امروز مثل گذشته شلوغ هستند. ما عاشق تجربه حرکت در آبراه طبیعی هستیم ، این بهترین معامله گردشگری است که در تور دبی وجود دارد! وقتی در نهر سفر می کنید ، احساس می کنید در شهر قدیمی دبی هستید. این گذرگاه فقط حدود 5 دقیقه طول می کشد ، اما این یک تجربه دوست داشتنی است.

همچنین می توانید قایق های Abra را برای یک تور طولانی یک ساعته اجاره کنید. تمام اطلاعات مورد نیاز شما در ایستگاه های Abra در دو طرف نهر است. برای عبور کشتی ، شما به سادگی به قایقرانی می پردازید - فقط افراد محلی را دنبال کنید. برای تورهای طولانی تر شما به یک قایق متفاوت هدایت می شوید. تابلوهای ثبت نام آنچه را که انتظار دارید را توضیح می دهند. تورهای طولانی تر از گذرگاه اصلی نهر بسیار گرانتر هستند. تورهای دیگر در دبی کریک نیز موجود است. سفر دریایی Dhow Boat Dinner Cruise بررسی های خوبی را انجام می دهد و دیدنی های شبانه دیره را با یک جشن بوفه برای شما به ارمغان می آورد. از طرف دیگر  کروزهای لوکس تر مانند کروز Bateaux Dubai Dinu Cruise نیز وجود دارد.

دو بازار اصلی Gold Souk و Spice Souk هستند و هر دو در فاصله کمی با یکدیگر قرار دارند. ورودی بازار ادویه درست نزدیک ایستگاه قایق Abra واقع شده است و کوچه های مملو از مغازه های ریز و درشت نه تنها ادویه جات بلکه همه چیزهایی را که تصور می کنید از پارچه گرفته تا کفش و کالاهای لوازم خانگی برای فروش وجود دارد. در طول راه ، معامله گران سعی می کنند شما را به چیزهایی که می فروشند ، علاقمند کنند بازار طلا دبی در همین نزدیکی توجه خود را به جواهرات می کند اما از نظر تاریخی خیلی احساس نمی شود.بسیاری از جاذبه های میراث دبی در نزدیکی نهر واقع شده اند ، بنابراین اگر علاقه مند به قلعه الفاهیدی یا موزه دبی هستید ، به منطقه نزدیک معبد هندو در بور دوبی بروید.

مکان و نقشه

دبی کریک بین منطقه ای به نام دیره واقع شده است که سوغات در آن واقع شده اند و Bur Dubai. چندین ایستگاه مترو وجود دارد که به منطقه خدمت می کنند و یک ایستگاه تاکسی آبی نیز در نهر وجود دارد.

برای انتخاب یک تور لحظه آخری دبی  میتوانید به منو تور ارزان دبی توریاب مراجعه نمائید تا از یک کروز دریایی در سفر به دبی لذت ببرید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران