3/5 - (2امتیاز)
13 مرداد 1398 ساعت :13:33 8677

پرش از نوک برج خلیفه دبی(اسکای دایو)+VIDEO

پرش از بلندترین آسمان خراش جهان"برج خلیفه" طبقه 148 (بالاترین طبقه مسکونی هتل) اما ایستادن در طبقه 163 و نگاه کردن به پایین باعث می شود تا آدرنالین خونتان بالا رود.

Skydive دبی ، یکی از بنیانگذاران پرش از آسمان خراش جهان رکورد جهانی گینس را شکست تا از بالای BASE برج خلیفه پرش کند. Skydive دبی با حمایت مالی Soul Flyers قهرمانان جهان ، Fred Fugen و Vince Reffet اولین پرش را از برج خلیفه با ارتفاع 828 متر در روز شنبه 21 آوریل 2014 به دست آوردند و مدعی عنوان جدید رکورد جهانی گینس پرش از بالاترین ارتفاع در برج خلیفه دبی شدند.پرش از برج خلیفه با ساخت یک سکوی سه متر در یک متر در همان قسمت بالای برج امکان پذیر بود و به خودی خود یک پروژه بزرگ بود. ساختاری که اخیراً مورد توجه ساکنین و گردشگران تور دبی قرار گرفته است ، در مجموع 3 روز طول کشید تا نصب و راه اندازی با مشکلاتی که به دلیل محدودیت های آب و هوایی و محدود کردن زمان موجود برای ساخت و ساز مواجه شده است پایان یابد در طول کل دوره ، بالاترین اقدامات ایمنی برای اطمینان از خراب نشدن برج به کار گرفته شده است.شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ، ولیعهد دبی ، رئیس شورای ورزشی دبی فرصتی برای تحقق این پروژه به تیم Skydive دبی داد تا به عنوان یک پیشگام در زمینه ورزش های هوایی و همچنان در زمینه ثبت رکورد های جدید جهانی تلاش کنند.

 

ناصر ال نایادی رئیس فدراسیون ورزشی آیرو و رئیس Skydive دبی گفت:

فرد Fred Fugen و وینس Vince Reffetمجبور شدند با پریدن از پایه کوه Lauterbeunnen که تقریباً با همان ارتفاع برج خلیفه است ، یک سری آموزش را در سوئیس پشت سر بگذارند. فرد و وینس شرایط خود را با پرش BASE از بالگردهای دبی برای اطمینان از آماده بودن برای جهش بلندترین ساختمان جهان اعلام كردند.

قهرمانان جهان Fred Fugen و Vince Reffetگفتند:

 "این جهش یک عمر و دستیابی به سه سال تمرین سخت بود. خوشحالم که با موفقیت به زمین نشستیم و رویای مادام العمر را تحقق بخشیدیم. " این بهترین پرش من بود. این یک رویا بود. "وینس رفت ادامه داد.

اسکای دایو Skydive دبی :

 اسکای دایو با پشتیبانی فدراسیون فرودگاه های هوایی امارات ، با تمایل به شکستن رکورد های جهانی ، یکی از مکان های اسکیت سواری برتر جهان درست در قلب شهر دبی است. از زمان آغاز به کار Skydive دبی در سال 2010 ، آنها بستری را برای ورزشکاران افراطی فراهم آورده اند تا شور و شوق خود را ابراز کنند ، تمرین کنند و به آرزوهای خود برسند. این موضوع در اوایل ماه آوریل مشخص شد وقتی که آنها رکورد جهانی گینس را برای کوچکترین پرش چتر نجات شکستند.آلن گایتن ، مدیر کل ، Skydive دبی ، منطقه پالپ گفت: "مثل همیشه ، Skydive دبی افتخار می کند که 100٪ امنیت را داشته باشد و پرش برج خلیفه نیز از این قاعده مستثنی نیست .این موفقیت به دلیل روش" تمرین ساخت کامل "است که ما همیشه دنبال می کنیم و 100٪ فداکاری همه افرادی که در این پروژه کار می کنند". Skydive دبی و برج خلیفه نمادی از رشد استثنایی دبی در طی 30 سال گذشته و همچنین نمونه ای از شرکت بین المللی و استعدادها ، آرمانها و الهامات استثنایی انسانی است.

 مقالات مرتبط:

برج خلیفه Burj Khalifa بلندترین برج دنیا+ VIDEO

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران