0/5 - (0امتیاز)
30 خرداد 1398 ساعت :18:36 4036

پارک آبی آکوآونچر دبی+VIDEO

پارک آبی آکوآونچر دبی Aquaventure Waterpark دنیایی از آدرنالین بدون توقف که در هتل آتلانتیس پالم در جزیره مصنوعی نخل جمیرا نزدیک برج خلیفه واقع شده است محل خوبی برای خنک شدن پس از چند روز خرید و گشت و گذار در تور دبی است.

شما می توانید برخی از پارک های شگفت انگیز آبی را در کشورهای مختلف در سراسر جهان پیدا کنید، اما مطمئنا هیچ چیزی را نمی توانید پیدا کنید که بتواند با پارک آبی آکوآونچر در دبی مقایسه شود. شما فقط باید این پارک آبی را ببینید تا متوجه شوید که چرا بدون تردید یکی از جاذبه های برتر دبی است. اینجا مکانی است که شما نیاز دارید تا به طور شخصی از آن بازدید کنید. هنگامی که شما در پارک آبی هستید، واقعا احساس می کنید که شما در نوعی دنیای فانتزی هستید.مهم نیست که شما چقدر سن دارید پارک آبی آکوآونچر دبی اجازه می دهد تا جوانانی خود را دوباره زنده کنید.

بزرگترین پارک آبی خاورمیانه و اروپا "پارک آبی آکوآونچر دبی" ۴۲ هکتار  مساحت دارد پارک آبی در اینجا عالی و جهانی است. Aquaconda طولانی ترین اسلاید آب در جهان را داراست و یک سرسره 9 طبقه بلند به نام جهش ایمان LEAP OF FAITH و سواری هیجان انگیز دارد. یک منطقه بازی اختصاصی برای کودکان کوچکتر با اسلاید کودکانه و برای زمانی که تمام انرژی شما از بین رفته است، یک سرسره 700 متری و ساحل سفید شن و ماسه اختصاصی مکمل پازل لذت شما در سفر به پارک آبی آکوآونچر دبی است.

بلیط پارک آبی آکوآونچر دبی جدا از ترانسفر رفت و برگشت رایگان امکان استفاده از کلیه وسایل بازی و سرسره ها Aquaventure  و همچنین استفاده از ساحل ۷۰۰ متری خصوصی هتل آتلانتیس را به شما میدهد و البته دو مدل بلیط وجود دارد اولی "بلیط پارک آبی آتلانتیس" به قیمت 160 درهم و دومی "بلیط کمبو پارک آبی + آکواریوم آتلانتیس" به قیمت 240 درهم که البته میتوان مشمول تخفیف تا 25 درصد شود.ممکن است این قیمت زیاد به نظر بیاد ولی باید توجه داشته باشید این هزینه برای اینست که شما در پارک با همه نیازهای یک تفریح هیجان انگیز با پرداخت مواجه میشوید و میتوانید از رستوران ها و فست فودها که تعدا آنها به 16 میرسد و همچنین باراکوداز Barracudas که دارای همبرگر های خوشمزه، پیتزای لهستانی ، انواع نوشیدنی اسنپر Snappers (چای+ کیک و شیرینی+ قهوه) کافه ها ، بستنی Lagoons پارکینگ، مرکز خرید، نگهداری کودک ، اجاره کابین دیجیتالی لباس با شارژ و خرید لباس ورزشی و حوله ، کرم ضد آفتاب مایو شنا، لباس غواصی کلاه آفتاب گیر لبه دار استفاده کنید.

آکواریوم تالار گمشده آتلانتیس:

جاذبه بسیار جذاب در پارک که نیاز به یک بلیط جداگانه دارد، آکواریوم گمشده است. این آکواریوم بزرگ در ادامه هتل آتلانتیس است .تلاش برای بازسازی چنین صحنه های پر زرق و برق، با سادگی درهم آمیخته است. درون محوطه پارک یک آکواریوم به نام تالار گم شده با ۶۵.۰۰۰ حیوان آبزی و ۱۲ کوسه و سفره ماهی وجود دارد.اگر میخواهید با برخی از حیوانات دریایی از نزدیک آشنا شوید، پس توصیه میکنیم یک بلیط برای جاذبه Dolphin Bay خریداری کنید که در آن شما در واقع می توانید از آب به دنیای حیوان خانگی وارد شوید و با برخی از دلفین های فوق العاده دوستانه ارتباط برقرار کنید. شما همچنین می توانید از Lagoon  که کوسه در کنار شما در آب های کم عمق شنا میکنند بازدید نمائید.از سوی دیگر، اگر شما می خواهید یک ماجراجویی تجربه کنید از SCUBA غواصی در میان 65000 حیوانات مختلف دریایی با یک کلاه ایمنی ویژه ای را امتحان کنید که به شما امکان می دهد در میان کوسه ها، و ماهی های رنگارنگ قدم بزنید.

چه نوع سرسره های در پارک آبی آکوآونچر دبی وجود دارد؟

  • سرسره رقابت - Slitherine

همانطور که از اسمش مشخص است رقابت سرسره بازی در دولاین سره سره و بصورت دونفره هست که در آن شما با رقیبیتان سرسره بازی و مسایقه سرعت زود رسیدن به پائین سرسره می دهید.برنده مسابقه در انتها مسیر اسم خودش را بروی مانیتور مشاهده میکنند

  • سرسره پرش با ایمان - LEAP OF FAITH

این سرسره مخصوص کسانیست که از ارتفاع و سرعت نمی ترسند شما به ارتفاع یک ساختمان ۹ طبقه بالا میروید سپس با سرعت بسیار بالا به سمت پائین سر میخورید و سرعت شما به 80 کیلومتر میرسد سپس وارد یک لوله شیشه ای میشوید که تنها حغاظ شما بین کوسه های ترسناک است به خاطر همین نام سرسره "پرش ایمان" استو این سرسره برگرفته از معروفترین معبد های جهان که متعلق به قوم مایا است ساخته شده است.

  • سرسره انتقام خدای دریا - Poseidon’s Revenge

اگر شما عصبی از فولاد و معده آهنی دارید، Poseidon را امتحان کنید.این مدل سرسره در پارکهای آبی تهران جدیدا مد شده که در آن شما دست بروی سینه داخل یک محفظه ای شیشه آماده باز شدن درب زیر پایتان و یک سقوط وحشناک از ارتفاع داخل یک کپسول شیشه ای همراه با آب هستید. یادآور میشوم دروازه به طور غیر منتظره بدون حتی کوچکترین هشدار در زیر پای شما باز میشود.

  • سرسره ترن آبی - Water Coasters

این مبتکرانه ترین سرسره این پارک لقب گرفته که شما با ترن هوایی  همراه با پمپاژ آب به بالا می روید و سپس در سرازیری سرسره و لوله های تاریک برای سر خوردن قرار میگیرید.در تور دبی پیشنهاد میکنیم از این سرسره حتما لذت ببرید

  • سرسره زوم رنگو - Zoomerango

مدل جدیدی از سرسره به شکل یو لاتین "U" که شما با تیوپ عمودی بالا میروید و هیجانی جدید را تجربه مینمائید

  • سرسره آکوکند -ا aquaconda

طولانی ترین سرسره لوله شیشه ای جهان به شکل یک مار با سواری وحشتناک با تونل های پر و پیچ و خم و البته تاریک آیا برای بالا رفتن آدرنالین خون خود آماده هستید؟

  • سرسره حمله کوسه - Shark Attack

یکی از هیجان انگیز ترین سرسره های جهان که شما در امتداد مسیر سرسره وارد یک تونل تاریک و آکواریوم شده و با دنیای زیر آب همراه با زیبای های آن و ماهی ها و تتلو نور خورشید و البته قسمت ترسناک آن حمله کوسه ها که برای خوردن شما می آیند مواجعه میشوید ولی جای هیچ ترس و نگرانی نیست چون امنیت شما در این پارک نضمین شده است و فقط لذت ببرید

چه نوع رودخانه های در پارک آبی آکوآونچر دبی وجود دارد؟

آکوآونچر تجربه یک رودخانه سواری از طریق یک کانال آب را با یک تیوب برای شما بصورت تکی و یا گروهی فراهم نموده است و به جرات میتوان گفت این رودخانه با آب خنک آن در گرمای کشور امارات و شهر دبی یکی از هیجان انگیز ترین لذت های دنیا آبی میباشد.

  • رودخانه رپیدز - The Rapids

رودخانه با طول ۱.۶ کیلومتر که پر از هیجان و لذت است

  • سیل رود - The Torrent

تورنت یا سیل رود یک رودخانه با کمک تکنولوژی است که موج های مصنوعی با ارتفاع یک متر به طرف شما در حال حرکت میباشد

  • استخر ورودی صفر - Zero Entry Pools

استخر ورودی صفر  اولین تجربه ورود شما به قسمت کم عمق اقیانوس است البته توجه داشته باشید یک مدل شبیه ساز با دقت بالاست

چه نوع ساحل های در پارک آبی آکوآونچر دبی وجود دارد؟

  • ساحل رهایی از خود - Make Your Escape

این پارک آبی به لطف هتل آتلانتیس تنها پار آبی در جهان است که یک ساحل خصوصی 700 متر دارد

  • ساحل نپتون - Neptune ’s Retreat

ساحل در بین دیدگاه سرسبز استوایی قرار دارد.

برای کودکان در پارک چه امکاناتی وجود دارد؟

اسپلشرز یک منطقه محافت شده با کارکنان آموزش دیده برای بازی کودکان به نام اسپلشرز که دارای هر 2 سرسره سربسته و روباز پل های معلق، سطل بزرگ آب بازی شلپ شلوپ Big Bucket Of Splash  که تعداد 2 سطل 1000 لیتری آماده کج شدن و ریختن از بالا رو سر کودکان میباشد و مانند دوش گرفتن با فشار زیاد در حمام است. و یا اینکه به برج صعود خنک Cool Climbing Frames برای بازیهای متنوع دیگر می روند

مهم:

طبق قوانین پارک افراد زیر 120 سانتی متر کودک محسوب میشوند.و در بدو ورود برای شما یک کارت شناسایی ضد آب تهیه میشود که در طول روز باید همراهتان باشد. و مثل هر جای دیگه بلیط ها پس گرفته نمیشود. این بلیط شامل پذیرش برای "تجربه حیوانات دریایی" مانند خلیج دلفین ؛ اتاق های گمشده؛ غواصی SCUBA؛ کوسه سافاری، و تغذیه پرنده های Cownos در لاکون کوسه نیست و برای این موارد ذکر شده باید بلیط جداگانه تهیه کنید

افراد زیر 1.2 متر:  AED 215

افراد بالای 1.2 متر: AED 260

به شدت توصیه می کنیم از Aquaventure در طول هفته دیدن کنید  زیرا در آخر هفته اغلب می تواند بسیار شلوغ باشد، در نتیجه، صف های طولانی برای سواری های مختلف را باید تحمل کنید

ساکنان هتل آتلانتیس دبی میتوانند از تمام امکانات این پارک رایگان استفاده کنند

اگر علاقمند به هتل آتلانیس دبی هستید و یا علاقمند به تور دبی شدید با آژانسهای دبی کار توریاب ارتباط برقرار کنید یا مستقیما به صفحه قیمت تور دبی بروید.

مطلب مرتبط:

پارک آبی وایلد وادی در دبی

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران