0/5 - (0امتیاز)
15 مرداد 1398 ساعت :14:44 2409

مکانهای خالی از سکنه در امارات

اگر از داستان فعالیتهای ماوراء الطبیعه هیجان زده می شوید ، مطمئناً این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در دبی انجام دهید.

امارات متحده عربی یک مقصد تعطیلات محبوب به ویژه شهرهای دبی و ابوظبی است. مشهور به ساختمانهای مدرن ، آسمان خراشهای هیجان انگیز ، فرهنگ بی نظیر ، بناهای زیبا ، مراکز تفریحی ، سواحل زرق و برق دار ، رستوران شناور ، پارک های تم جالب ، فرصت های بی شماری برای خرید ، هتل های شاد و منظره غذای شگفت انگیز ، شهرهای امارات امارات متحده عربی میلیون ها نفر را جذب می کند از مردم از سراسر جهان با این حال ، خیلی ها نمی دانند که امارات متحده عربی چند مکان خالی از سکنه نیز دارد. اگر شما علاقه مند به دانستن و تجربه فعالیت های ماوراء الطبیعه هستید ، اینجا مکانهایی در امارات متحده عربی وجود دارد که ممکن است بخواهید از آنها بازدید کنید.

مکانهای خالی از سکنه در راس الخیمه

الجزيرة الحمرا Al Jazirah Al Hamra

تصور کنید یک دهکده پر رونق که توسط سه قبیله بومی ساکن شده و اکنون کاملاً متروکه شده اند! این داستان الجزيرة الحمرا ، روستایی ماهیگیری در راس الخیمه است که فقط خانه های خالی در آن باقی مانده و همچنین یکی از محبوب ترین مکانهای خالی از سکنه در راس الخیمه است. جدا از ویرانه های متروکه خانه های قدیمی ، آنچه که این مکان را فریب می بخشد سکوت است که در هوا وجود دارد ، نه تنها در طول شب بلکه در روز. همچنین افرادی که از ساحل اطراف دیدن کرده اند از زیبایی آن طلسم شده اند و در عین حال از صدای ارواح نیز گول خورده اند. مردم محلی بر این باورند که این روستا توسط djinns تحت تعقیب قرار گرفته است ، و توصیه نمی شود شبانه به الجزیره الحمرا مراجعه کنید.

الجزيرة الحمرا Al Jazirah Al Hamra

کاخ القاسیمی دبی Al Qasimi Palace

امارات متحده عربی محل زندگی برخی ساختمانها و خانه های بسیار گران قیمت و زیبا است. اما وجود کاخ القاسیمی در راس الخیمه جای تعجب ندارد. اما چه چیزی ممکن است شما را متعجب سازد که این کاخ 500 میلیون درهمی در حدود 20-25 سال پیش رها شده است. در حقیقت صاحبان کاخ بیش از یک شب در اینجا نماندن. دلیل آنها صدای عجیب و غریبی بود که آنها را برای تمام شب بیدار نگه می دارد. آنها گزارش کرده اند که کودکان عجیب و غریبی را مشاهده می کردند که شبانه در حال خزیدن بودند بنابراین آنها را برای همیشه فرار می کنند. علاوه بر این ، گفته شده است که مبلمان از زمان ترک ساکنان محل از بین نرفته است. مردم گفته اند كه كودكان کمی دیده اند كه از پنجره های عظیم به آنها خیره می شوند و حتی گریه می كنند. کاملاً ترسناک ، اینطور نیست؟

کاخ القاسیمی دبی Al Qasimi Palace

ساختمان شماره 33 ، دروازه الخیل Building No. 33 , Al Khali Gate

با حرکت به دبی ، یکی از پرترددترین مکانهای دبی ، ساختمان شماره 33 در دروازه الخیل است. این ساختمان در سال 2011 به پایان رسید اما ساکنان نتوانستند بیش از 6 روز در اینجا بمانند. وقایع عجیب ساکنان این ساختمان را فرار داد. گزارش شده است که مواردی مانند موبایل ، شانه ، مسواک و غیره ناپدید می شوند و پس از مدتی در جایی دیگر ظاهر می شوند. هنگامی که اولین ساکنان خارج شدند ، هیچ کس جرات بازگشت به عقب را نداشت. مردم محلی بر این باورند که این مکان توسط ارواح تعقیب شده است و آنها ناله ها و فریادهایی را از ساختمان ، بویژه در طول شب شنیده اند.

ساختمان شماره 33 ، دروازه الخیل Building No. 33 , Al Khali Gate

ویلا در جمیرا Sharjah’s Al Dhaid Road

جمیرا یکی از بهترین مناطق مسکونی برای زندگی است. با این حال ، ویلا در جمیرا مانند طاعون نادیده گرفته می شود. دلیل این امر این است که اعتقاد بر این است که هم توسط افراد محلی و هم ساکنان قبلی آن مورد تعقیب قرار می گیرند. افرادی که در خانه و حتی در همین نزدیکی زندگی کرده اند ، ناله های یک مرد را شنیده اند و حتی گریه های یک نوزاد را به گوش می رسانند. یکی از ساکنین نیز ادعا کرده است که یک شبح حداقل هفت بار جوراب او را در طول شب برداشته است. این امر نه تنها توسط او بلکه هم اتاقی هایش شاهد بود. اکنون این ویلا چند سال است که خالی از سکنه است. مردم محلی حتی از عبور این خانه می ترسند زیرا معتقدند یکی از ارواح به راحتی می تواند هر رهگذری بترساند.

جاده الدئید شارجه Sharjah’s Al Dhaid Road

یک سفر معمولی برای یک خانواده هندی بود وقتی نامیت عکسی از همسر و فرزندش را در خیابان 9 در جاده الاهید گرفت ، چندان تصور نمی كرد كه او تصویری از موجودات ماورایی را به تصویر بكشد. اما هنگامی که او به عکسها نگاه کرد ، او به وضوح می توانست از دیدن یک زن با اسلحه کشیده در کنار خانواده اش مطمئن شود. اگرچه بسیاری می گویند که این عکس فتوشاپ شده است ، اما کارشناسان عکس ادعا می کنند که دستکاری نشده است. علاوه بر این ، به گفته کارشناسان فعالیت های ماوراء الطبیعه ، تصویری از djinn است که در بیابان پرسه می زند ، و آن را به یکی از مکانهای خالی از سکنه در شارجه تبدیل می کند.

جاده الدئید شارجه Sharjah’s Al Dhaid Road

تونل پان امارات Pan Emirates and The Tunnel

عبور از یک تونل معمولی می تواند افراد زیادی را بترساند بیشتر به دلیل تاریکی. با این حال ، یک تونل در امارات متحده عربی در نزدیکی جاده فرودگاه در امارات است و در طی سفر خود در این تونل حوادث و تصادفات عجیبی را تجربه کرده اید. افراد همچنین هنگام عبور از این تونل ، حضور شخص دیگری را که در کنار آنها ایستاده اند ، تجربه کرده اند. بعلاوه ، یک ساختمان قدیمی درست در همان نزدیکی وجود دارد که مردم صدای مبلمان را که در حال حرکت است و پنجره های شکسته شنیده اند شنیدند. این واقعیت که این بنا در کنار یک قبرستان قدیمی قرار دارد ، باعث می شود کل این موضوع ترسناک تر شود.

تونل پان امارات Pan Emirates and The Tunnel

این مکانهای خالی از سکنه در امارات به مدت طولانی رها شده اند و از این رو شما می توانید در صورت تمایل به اکتشاف آنها  در تور دبی بپردازید اما در معرض خطر هستید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران