0/5 - (0امتیاز)
09 فروردین 1400 ساعت :10:19 2310

مالزی کجاست(قسمت 1)

اگر به کشورها به دلیل تنوع جایزه اعطا می شد ، مالزی مقام اول را کسب می کرد.

تور مالزی نه تنها ذوب کننده فرهنگهای قومی است ، بلکه همچنین ترکیبی از آداب و رسوم ، غذاهای مختلف و ادیان مختلف است که همگی در کنار هم زندگی مسالمت آمیز دارند. از گروه های بزرگ جزیره ای گرفته تا کوه ها ، ارتفاعات حاصلخیز ، جنگل های بارانی گرمسیری و خورهای حرا ، جغرافیای کشور بسیار متنوع است. علاوه بر این ، مالزی کشوری منحصر به فرد است که به دو خشکی اصلی تقسیم شده است. مالزی غربی نیمه جنوبی شبه جزیره مشترک با تایلند را اشغال می کند ، در حالی که در سراسر دریای جنوب چین مالزی شرقی واقع شده است ، واقع در جزیره بورنئو  که تجربه بسیار عالی را نصیب مسافرانش می کند.

منطقه مالاکا مالزی

منطقه مالاکا مالزی

مالزی غربی مرکز شهر پایتخت کوالالامپور است ، شهری بزرگ از آسمان خراش های چشمگیر ، مناطق خرید خارق العاده ، موزه ها ، تئاترها ، هتل ها ، رستوران های بین المللی و زندگی شبانه پر سر و صدا. مالاکا شهری غنی از تاریخ ، معماری و سنت هاست. جزیره پنانگ به دلیل غذاهای نفیس و استعمار زیبای جورج تاون مشهور است. بازدید از کوه های کامرون ، آب و هوای خنک و مناظر دیدنی مزارع گل و مزارع چای را ارائه می دهد. جزایر Tioman ، Langkawi و Perhentian جزیره های نفسگیر جهان هستند و Redang یک بهشت ​​غواصی  در تور کوالالامپور است.

جزیره تیومان پنانگ مالزی(غواصی ،آب شفاف،ماهیگیری،استراحت)

جزیره تیومان پنانگ

در سمت بورنئو ، مالزی شرقی به خاطر جنگل وحشی ، جنگل های بارانی ، سیستم غارهای فوق العاده ، اورانگوتان ها ، قله های گرانیت و قبایل دور افتاده شناخته شده است. شهرهای بزرگی مانند کوچینگ و کوتا کینابالو دروازه ای برای کاوش در این جاذبه های طبیعی هستند.

کوتا کینابالو مالزی کجاست؟

پارک ملی کینابالو در مالزی

8 بهترین سفر یک روزه از کوالالامپور

8. ارتفاعات گنتینگ

Genting Highlands ، یکی دیگر از استراحتگاه های بالای تپه ، یک شهر پارک است که با تله کابین Skyway قابل دسترسی است. نشسته در بالای تپه های جنگلی و سرسبز ، مهمانان از دیدن مجموعه بزرگی از هتل ها و استراحتگاه های تفریحی مشابه نوار در هتل لاس وگاس شگفت زده خواهند شد. یکی از پنج هتل رده بندی جهان ، دارای رکورد بزرگترین هتل در جهان است.

 ارتفاعات گنتینگ

Twentieth Century Fox World

در سال 2016 افتتاح شد ، Twentieth Century Fox World ، یک پارک موضوعی است که شبیه به Universal Studios Franchise خواهد بود. این مکان پایگاه اصلی بسیاری از نمایش های واقعیت های آسیایی ، کنسرت ها و یک زندگی شبانه بزرگ و پر جنب و جوش است و برای کسانی که این نوع مکان ها را دوست دارند باید از آن دیدن کنند.

Twentieth Century Fox World

رفتن به ارتفاعات گنتینگ

در شمال شرقی کوالالامپور واقع شده و هر ساعت از KL Sentral اتوبوس ها به ارتفاعات جنتینگ می روند . می توانید مستقیماً در آنجا سوار اتوبوس شوید یا در Awana Skyway پیاده شوید و با ماشین تله کابین فوق العاده 15 دقیقه گذشته را از تپه تا پارک سوار شوید. این سفر باید در کل حدود یک ساعت و پانزده دقیقه طول بکشد.با اتومبیل ، رسیدن به ارتفاعات Genting کمی سریعتر است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در E33 به سمت شمال شهر بروید و در امتداد E8 ادامه دهید تا علائمی به سمت ارتفاعات Genting مشاهده کنید. از آنجا ، حدود 20 دقیقه رانندگی با مناظر زیبا از بین مناظر کوهستانی زیبا وجود دارد.یکی دیگر از گزینه های محبوب در میان بازدیدکنندگان کوالالامپور ، گشت و گذار در ارتفاعات جنتینگ است ، جایی که شما می توانید در اوقات فراغت خود تمام لذت های پارک تفریحی را بدون نگرانی در مورد چگونگی رفتن و بازگشت به آنجا ، کشف کنید.

7. پوتراجایا

از سال 2012 ، تقریباً همه وزارتخانه های دولتی مالزی در پوتراجایا اقامت دارند. این شهر برنامه ریزی شده مرکز اداری کشور است ، اگرچه تور کوالالامپور پایتخت آن است. این مکان برای بازدید از ساختمانهای سفارت ، دیدن دولت در عمل و کشف معماری های دیدنی است.از زرق و برق مسجد پوترا و ایستانا ملاواتی گرفته تا فضای سرسبز باغ گیاه شناسی پوتراجایا ، این شهر یک تجربه فرهنگی غنی را برای هزاران کارمند دولتی که در اینجا زندگی می کنند و همچنین بازدیدکنندگانی که برای کشف پوتراجایا برای خود می آیند ، ارائه می دهد.

پوتراجایا

رفتن به پوتراجایا

دسترسی به مرکز اداری مالزی با حمل و نقل عمومی ساده نیست. از Kl Sentral با قطار KLIA ترانزیت فقط 20 دقیقه طول می کشد. از Putrajaya Sentral ، یک سفر کوتاه با اتوبوس به مرکز شهر است. علائم و دفاتر فروش بلیط به شما در یافتن راه کمک می کنند.

یک راه عالی برای دیدن همه معماری باورنکردنی پوتراجایا این است که یک تور راهنما از کوالالامپور بگیرید. این شما را به اطراف ساختمانهای متمایز می رساند ، که از راهنمای خود خواهید آموخت. علاوه بر این ، تورها همچنین توقف در یک پارک میراث کشاورزی ، که در آن شما نحوه ساخت لاستیک و محصولات سنتی مالزی را یاد خواهید گرفت. مشاهده بررسی سفر و قیمت .

6. تپه فریزر Bukit Fraser

Bukit Fraser یک استراحتگاه تپه ای است که در یال Titiwangsa Ridge در مالزی واقع شده است. این شامل هفت قله و یک جنگل است که به عنوان یکی از بکرترین مناطق جنوب شرقی آسیا در نظر گرفته شده است. این جنگل باستانی که با خزه های آویزان تختخواب شده است به دلیل جمعیت متنوع پرندگان مشهور است و بسیاری از پرندگان به اینجا سفر می کنند و در دوازده هتل منطقه اقامت می کنند.گلف بازان همچنین در اینجا مناطقی که زمانی برای پاکسازی منطقه کوچک استخراج قلع تمیز شده بودند ، دوره های عالی پیدا می کنند. این یک مکان بسیار محبوب در میان مردم بومی مالایی و سنگاپور است ، که بسیاری از آنها به راحتی دوست دارند در بسیاری از مسیرهای منطقه قدم بزنند و از آب و هوای خنک لذت ببرند.

تپه فریزر Bukit Fraser

رفتن به Bukit Fraser

متأسفانه ، تفرجگاه دوست داشتنی Bukit Fraser هیچ ارتباط مستقیمی با پایتخت ندارد ، بنابراین بازدید از آن با حمل و نقل عمومی امکان پذیر نیست. نزدیکترین چیزی که می توانید دریافت کنید این است که یک ساعت و پانزده دقیقه با قطار از KL Sentral به شهر کوالا کوبو باهرو بروید و در آنجا 45 دقیقه با تاکسی به مقصد بروید. این هزینه باید حدود 80 MYR باشد.

باتو کیو یا غار باتو کوالالامپور مالزی (Batu Caves)

با ماشین بسیار ساده تر است ، اگرچه دوباره حدود دو ساعت طول می کشد. در جاده 1 ، مستقیماً از شمال غارهای باتو عبور کنید (یا اگر وقت دارید متوقف شوید و از آنها دیدن کنید) ، و به راحتی آن را تا کوالا کوبو باهرو دنبال کنید. از آنجا ، شما می توانید با یک مناظر زیبا در 55 ، یک ماشین لذت ببرید که شما را مستقیماً به Bukit Fraser می رساند.

مالزی کجاست(قسمت 2)

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران