0/5 - (0امتیاز)
14 فروردین 1400 ساعت :11:12 1546

یک روز در کوالالامپور: نکات برنامه سفر و سفر

کوالالامپور قطب بزرگ مسافرتی در جنوب شرقی آسیا است.

تور کوالالامپور درب ورودی برای گردشگرانی است که برای کشف مالزی زیبا می آیند یا پروازهایی را به کشورهای دیگر آسیا وصل می کنند. چیزی که اکثر مردم نمی دانند این است که این شهر جالب باید بیش از مکانی برای اتصال پروازها باشد. سفر خود را برنامه ریزی کنید و حداقل یک روز برای بازدید از KL قرار دهید.برای استفاده بیشتر از وقت خود در شهر ، راهنمای سفر ما را دنبال کنید تا یک روز را در کوالالامپور بگذرانید ، برنامه سفر و نکات سفر به جاذبه های اصلی KL را ببینید.اولین چیزی که باید سازماندهی کنید محل اقامت است! اگر می خواهید یک روز را در کوالالامپور ، یا بهتر بگوییم ، 24 ساعت بگذرانید ، هتل باید موقعیت خوبی داشته باشد ، حتی اگر نزدیک به یکی از ایستگاه های مونوریل / قطار باشد ، بهتر است. قبل از اینکه در یک روز مکان های بازدید از کوالالامپور را لیست کنیم ، باید در مورد برخی از اطلاعات عملی سفر صحبت کنیم.

کجا می توان در کوالالامپور اقامت کرد

هتل در کوالالامپور برای تمام بودجه ها و سلیقه ها وجود دارد ، از هتل های زنجیره ای بین المللی تا خوابگاهها. اگر به دنبال یک توقفگاه زیبا در کوالالامپور هستید ، باید در یکی از هتل های اطراف برج های پتروناس اقامت داشته باشید. برای یک تجربه واقعاً فاخر ،  هتل Mandarin Oriental گزینه های بسیار خوبی هستند. برای کسانی که با بودجه کم به کوالالامپور سفر می کنند ، هاستل Back Home KL نظرات خوبی دارد و موقعیت مکانی عالی است.سفر یک روزه شما در کوالالامپور باید با یک منظره شروع شود.

پتروناس

چگونه می توان در یک روز به کوالالامپور رفت و آمد کرد

اگر فقط یک روز در کوالالامپور وقت دارید ، وقت خود را در ترافیک تلف نکنید ، حمل و نقل عمومی کارآمد است و 9 قطار / خط مترو نمی توانند شما را تقریباً در همه جای شهر ببرند. در My Rapid KL  می توانید تمام خطوط و اتصالات را بررسی کنید ، به شما کمک می کند تا به راحتی و سریع در کوالالامپور بگردید.اگر هتل یا مکانی که می خواهید در KL از آن بازدید کنید فاصله زیادی با ایستگاه قطار دارد ، بنابراین به تاکسی نیاز خواهید داشت. بسیاری از رانندگان تاکسی انگلیسی صحبت می کنند ، اما مانع زبان همیشه مسئله است ، مخصوصاً اینکه شما به یک مکان نه چندان توریستی می روید. Uber کاملا در کوالالامپور کار می کند ، شما از مشکل زبان جلوگیری می کنید و همچنین می توانید با کارت اعتباری خود پرداخت کنید. اکنون ثبت نام کنید و برای سواری بعدی خود تخفیف بگیرید .

مکانهایی برای بازدید در کوالالامپور در یک روز

کارهای زیادی در کوالالامپور در یک روز وجود دارد. بنابراین تنبل نشوید ، از رختخواب بیرون بیایید ، صبحانه ای خوشمزه بخورید و آماده گشت و گذار در این شهر چند فرهنگی باشید. در اینجا لیست های ما در مورد کارهایی که در کوالالامپور در یک روز انجام می شود وجود دارد:

غارهای باتو

غارهای باتو

غارهای باتو یکی از معروف ترین جاذبه های کوالالامپور است و حتی اگر فقط یک روز در KL وقت دارید ، باید از آن دیدن کنید. من به شما توصیه می کنم صبح زود به آنجا بروید. غارهای Batu را در بالای برنامه سفر KL خود قرار دهید ، بنابراین آن را از دست نخواهید داد.غار 400 میلیون ساله در خارج از شهر واقع شده است و می توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به آنجا بروید. خط آبی KTM از ایستگاه KL Sentral حرکت می کند و آخرین ایستگاه غارهای باتو است. لباس احترام آمیز را فراموش نکنید زیرا غارها مجموعه ای از معابد هندو هستند و مردم از سراسر جهان برای بازدید و دعا به آنجا می روند.اولین کاری که باید در KL انجام دهید بازدید از غار Batu در داخل است ، از این که می توانید در کوالالامپور از روز خود لذت ببرید.

غارهای باتو

غارهای باتو به دلیل زیبایی طبیعی و لرد موروگان ، مجسمه ای با ارتفاع 42.70 متر که در کنار پلکان عظیم (272 پله) قرار دارد و به داخل غار منتهی می شود ، مشهور هستند. مراقب میمون های کوچک تند و زننده ای باشید که شما را هنگام بالا رفتن از پله ها دنبال می کنند. آنها به دنبال غذا هستند و همه چیز را که شبیه یک بطری آب یا کیسه های پلاستیکی است می دزدند. لطفا ، به آنها غذا ندهید !! رفتار بد آنها نتیجه گردشگران غیرمسئولی تور مالزی است که به آنها غذا می دهند و سعی می کنند آنها را نوازش کنند.

یک روز در کوالالامپور: نکات برنامه سفر و سفر

پس از اتمام بازدید از غارهای باتو ، پرش روی قطار و بازگشت به شهر ، کارهای بزرگ دیگری در کوالالامپور در یک روز وجود دارد.در مرکز شهر قدم بزنید می توانید برخی از جاذبه های کوالالامپور را ببینید و از برخی بناهای تاریخی بازدید کنید.

یک روز در کوالالامپور: نکات برنامه سفر و سفر

ساختمان سلطان عبدالصمد و میدان مرکدا

ایستگاه دوم شما در برنامه سفر کوالالامپور ، میدان تاریخی و زیبای Merdeka و ساختمان خیره کننده سلطان عبدالصمد است. به اطراف بگردید ، چند عکس بگیرید و از مناظر لذت ببرید.

در اطراف میدان ، گالری شهر کوالالامپور و موزه ملی نساجی را می یابید ، اما چون فقط یک روز در کوالالامپور وقت دارید ، پیشنهاد می کنم از بازدید خود صرف نظر کرده و به جاذبه بعدی بروید.در طول یک روز حضور در برنامه سفر کوالالامپور ، باید یک بازدید سریع از بازار سنترا داشته باشید.  مکانی مناسب برای خرید سوغاتی.

بازار مرکزی کوالالامپور

در این زمان ممکن است گرسنه باشید ، بنابراین قبل از ورود به بازار مرکزی هنگام راه رفتن در خیابان عابر پیاده کنار ساختمان بازار ، یک آب میوه یا یک میان وعده محلی بگیرید. بازار مرکزی که در سال 1928 ساخته شده است ، پاساژ سنی نیز نامیده می شود ، در گذشته این بازار مرطوب بود ، اما در سال 1980 به صنایع دستی و سوغاتی تغییر یافت. در داخل شما کارهای زیبایی از چوب ، نقاشی سنتی باتیک ، روسری های ابریشمی و موارد دیگر مشاهده خواهید کرد.

خیابان پتالینگ ، محله چینی ها در کوالالامپور

سفر یک روزه به کوالالامپور بدون توقف در خیابان شلوغ Petaling ، قلب جامعه چین در KL کامل نخواهد شد. این یکی از پربازدیدترین مکانهای کوالالامپور است و دلیل آن ساده است: غذاهای خیابانی خوب ، چیزهای ارزان و فضای سرگرم کننده. اگر تصمیم به خرید چیزی گرفتید چانه زدن را فراموش نکنید.وقتی از چانه زدن خسته شدید و غذاهای چینی می خورید ، LRT Line 5 را بگیرید و در KCLL متوقف شوید. وقت خود را در نظر داشته باشید و سعی کنید قبل از ساعت 4 عصر از محله چینی ها خارج شوید ، بنابراین قبل از غروب آفتاب وقت کافی برای بازدید از چند جاذبه دیگر دارید.

خیابان پتالینگ ، محله چینی ها در کوالالامپور

برج دوقلوی پتروناس و برج KL

برج های پتروناس نماد KL مدرن و یکی از جاذبه هایی است که باید از آن دیدن کنید. 88 برج یکسان 88 طبقه بلندترین ساختمان جهان تا سال 2004 بودند. این ساختمان با الهام از اسلام دارای یک پل آسمان در طبقه 41 و 42 است که می توانید به آنجا بروید و منظره ای ممتاز از افق کوالالامپور داشته باشید. اگر احساس نمی کنید خیلی بالا بروید ، یا بودجه کمی دارید و نمی خواهید بلیط های ورودی را بخرید ، نگران نباشید ، منظره ای که از پایین برج ها می گیرید نیز باورنکردنی است. در داخل ساختمان ، یک مرکز خرید بزرگ یک بهشت ​​واقعی برای خرید با مارک های بین المللی و برخی بوتیک های مجلل است.

پل آسمان تنها یکی از دیدگاه های عالی KL است ، اگر می خواهید از پرندگان از این شهر دیدن کنید می توانید از برج های Menara KL Tower ، یک برج مخابراتی با ارتفاع 421 متر که دارای یک عرشه مشاهده است ، بازدید کنید. رستوران و بسیاری از فعالیت های دیگر برای بازدید کنندگان.

اکنون که خط افق را در هنگام روشنایی روز مشاهده کرده اید ، وقت آن است که توسط افق شب KL هیپنوتیزم شوید ، تا اولین روز خود را در کوالالامپور به پایان برسانید ، چیزی بهتر از نوشیدنی های غروب خورشید در یک بار در پشت بام.

غروب خورشید و بار پشت بام در کوالالامپور

بارهای بالای پشت بام در کوالالامپور وجود دارد ، معروف ترین آنها Sky Bar  در 33 طبقه هتل Traders است. اگر وقت دارید می توانید در طول روز بروید و از استخر با منظره ای عالی به برجهای پتروناس لذت ببرید.

اما اگر می خواهید تجربه ای منحصر به فرد داشته باشید ، محلی که باید برای جشن سفر یک روزه خود به کوالالامپور بروید ، Heli Lounge Bar است ! این نوار با مضمون هواپیمایی باید در برنامه سفر شما به کوالالامپور باشد. این ساختمان در طبقه 34 ساختمان Menara BH واقع شده است و از برج های Petronas و KL چشم انداز زیبایی دارد. اما بزرگترین نکته در مورد این میله این است که میزها روی صفحه هلی کوپتر ساختمان قرار گرفته اند. بله این درست است !! می توانید کوکتل خود را بنوشید و از غروب آفتاب به معنای واقعی کلمه از بالای ساختمان و بدون سقف و دیوار اطراف آن لذت ببرید. این بهترین 360 درجه Skyview در KL است.

برای غروب آفتاب به هلی لانژ بار رفتیم و برای جشن تولد من جادویی بود! دیدن روشنایی شهر یک تجربه عالی است ، چیزی که نباید در روز خود در کوالالامپور از دست بدهید. اگر از ارتفاع می ترسید نگران نباشید ، بار در واقع در طبقه 34 با دیوارها و پنجره ها است ، صفحه هلی پد یکی دیگر از فضای اتاق استراحت است که می توانید در آن استراحت کرده و از منظره لذت ببرید.

شام در خیابان های Jalan Alor و Bukit Bintang

برای به پایان رساندن سفر روزانه خود در کوالالامپور ، چیزی بهتر از یک شام خوشمزه نیست. برنامه سفر کوالالامپور ما در منطقه Bukit Bintang به پایان می رسد ، مشهور به غذاهای محلی ، رستوران های بین المللی و بارهای مرسوم. برای ضیافت عطر و طعم ، خیابان های شلوغ و فروشندگانی که می خواهند شما را متقاعد کنند که خوش طعم ترین غذا ، سردترین آبجوها و بهترین موسیقی را دارند آماده باشید.

محله بوکیت بینتانگ

برای علاقه مندان به غذا ، کوالالامپور گزینه های زیادی برای غذاهای خیابانی و رستوران ها ارائه می دهد.

شور و نشاط در خیابان Jalan Alor بسیار آرام است و مملو از گردشگران است. اگر می خواهید غذاهای سنتی مالزی را امتحان کنید ، این مکان مناسب است. در آنجا دستورالعمل های مالایی ، غذاهای چینی ، هندی ، میوه های تازه و غذاهای دریایی پیدا می کنید. یک راه عالی برای یادگیری در مورد غذاهای مالزی و خوب غذا خوردن ، پیوستن به تور مانند پیست Off Eaten است .

اگر به اندازه کافی شهامت ندارید که غذای خیابانی را امتحان کنید [واقعاً خوب است ، باور کنید] به خیابان Changkat Bukit Bintang بروید.اگر می خواهید یک بازدید بین المللی از یک روزه خود از کوالالامپور اضافه کنید ، به Pinchos یا هر رستوران دوست داشتنی دیگری در آن منطقه بروید.

این یک روز در برنامه سفر کوالالامپور مقدمه ای برای جاذبه های گردشگری KL است ، تا به شما درک کند که چگونه کوالالامپور یک شهر چند فرهنگی ، مدرن و در عین حال یک شهر سنتی است. اگر هنوز وقت دارید یا اگر تصمیم دارید یک روز دیگر در KL بمانید ، در اینجا چند پیشنهاد برای انجام کار در کوالالامپور آورده شده است. جاذبه هایی که درک بهتری از تاریخ ، فرهنگ و دین مالزی به شما می دهد. مکانهای بیشتر برای بازدید در کوالالامپور:

  • مسجد ملی - مسجد نگارا
  • هند کوچک
  • معبد Thean Hou
  • پارک KLCC
  • باغ گیاه شناسی پردانا
  • پارک پرندگان KL
  • آکواریا - آکواریوم کوالالامپور

اگر کوالالامپور آغاز سفر شما در تور ارزان مالزی است ، پست های ما را در مورد لنکاوی ، یک جزیره خیره کننده در دریای آندامان بررسی کنید. کوه های سرسبز ، آبشارها ، سواحل بکر و ماجراجویی. یک بهشت ​​ دوست داشتنی است.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران