0/5 - (0امتیاز)
03 اسفند 1398 ساعت :12:18 1000

در کوالالامپور کجا بمانیم؟ (راهنمای اقامت در کوالالامپور)

در این مقاله قصد داریم برترین مکان ها برای اقامت در کوالالامپور را به تفکیک موقعیت و قیمت آن ها شرح دهیم!

هنگامی که صحبت از اقامت در کوالالامپور می شود، لیستی از هتل های پنج ستاره و اقامتگاه های لوکس به چشم می خورد. این امر بویژه در کوالالامپور ینتر (مرکز شهر کوالالامپور) صادق است، اما مناطق بیرونی شهر نیز از مهمان پذیرها و خوابگاه های عالی و جذاب و هتل های با رده متوسط برخوردار هستند. همچنین امکان اقامت در ساختمان های استعماری قدیمی در مرکز شهر قدیمی کوالالامپور معروف به Dataran Merdeka نیز وجود دارد که می توانید از این ساختمان ها نیز به عنوان مکان اقامت در تور کوالالامپور استفاده نمایید.

در ادامه به معرفی بهترین مکان ها برای اقامت در پایتخت مالزی می پردازیم. با توریاب همراه باشید...

  • مرکز شهر کوالالامپور (KLCC)

 اگر می خواهید در سفر به کوالالامپور منظره ای از بهترین جاذبه های شهر را به عنوان چشم انداز هتل خود داشته باشید، اقامت در یکی از هتل های پنج ستاره برتر مرکز شهر کوالالامپور یا KLCC را به شما پیشنهاد می کنیم. میهمانان این هتل های کوالالامپور با چشم اندازی زیبا از برج های دوقلوی پتروناس در اتاق خود مواجه خواهند شد! همچنین با اقامت در این هتل ها می توانید چشم اندازی منحصر به فرد را از جنب و جوش و زندگی روزمره در کوالالامپور تجربه نمایید.

 برخی از بهترین هتل های پنج ستاره کلاس جهانی در KLCC قرار دارند. اگر دوستدار اقامت در هتل های لوکس هستید و می خواهید با تمام مراکز اصلی شهر فاصله کمی داشته باشید، این منطقه برای اقامت شما در کوالالامپور مناسب است. البته برای اقامت در این گروه هتل ها باید مبلغی بیش از سایر هتل های پنج ستاره کوالالامپور بپردازید و این به دلیل چشم انداز منحصر به فرد این هتل هاست.

https://touryab.travel/attraction/%D8%A8%D8%B1%D8%AC%E2%80%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%82%D9%84%D9%88-%D9%BE%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%B2%DB%8C-(Petronas-Towers)

  • مرکز شهر قدیمی کوالالامپور (Dataran Merdeka)

 اگر علاوه بر نزدیکی به مرکز شهر کوالالامپور می خواهید در ساختمان هایی کهن و زیبا اقامت داشته باشید، در مرکز شهر قدیمی معروف به میدان Merdeka یا Dataran Merdeka بمانید. این منطقه هنوز هم با ساختمان های زیبای استعماری احاطه شده است که بسیاری از آنها اکنون هتل های پنج ستاره هستند! بنابراین اگر هنوز هم به لوکس بودن هتل ها اهمیت می دهید ولی چشم انداز شهر چندان برایتان اهمیت ندارد، اقامت در هتل های اطراف میدان Merdeka برای شما مناسب خواهد بود.

 ساختمان های استعماری زیبا در میدان Merdeka به تنهایی کافیست تا هر کسی را مجبور به ماندن در این قسمت جالب و جذاب از شهر کوالالامپور نماید! برای تجربه اقامتی به یادماندنی در کوالالامپور، می توانید با تور ارزان مالزی همراه گردید.

  • بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)

شاید شلوغ ترین منطقه کوالالامپور بوکیت بیتانگ باشد! به خصوص اگر شما یک خریدار مشتاق هستید، اقامت در بوکیت بیتانگ را به شما توصیه می کنیم. با وجود مراکز خریدی از قبیل گالری Starhill، Fahrenheit 88 و Lot 10 ترکیبی از مغازه های توریستی تا به روزترین فروشگاه های برند را در این منطقه می توان یافت. در بین تابلوهای تبلیغاتی و مراکز خرید بسیاری از هتل های زنجیره ای و منایب در بوکیت بیتانگ قرار دارند. رستوران های بسیار خوبی نیز در این نزدیکی هستند و هتل هایی که اکثرا از قیمت مناسب برخوردارند، نزدیک به جاذبه های گردشگری کوالالامپور هستند.

بوکیت بینتانگ

  • برکفیلدز (Brickfields)

 Brickfields به عنوان هند كوالالامپور، هندوستان كوچك در هندوستان واقع در قلب اين شهر مشهور آسيايي معروف است. Brickfields واقع در جنوب شهر، به دلیل مغازه های رنگارنگ و غذاهای منحصر به فرد دارای برگ موز شناخته شده است.

در اینجا چندین مسافرخانه و مهمان پذیر ارزان قیمت وجود دارد که در نزدیکی راه آهن KL Sentral واقع شده اند و مناسب هستند. این منطقه در صورت تمیز بودن خوابگاه ها، wi-fi رایگان، تختخواب سفری یا اتاق خصوصی که اغلب شامل صبحانه است را به قیمتی بسیار ارزان ارائه می دهد.

محله چینی ها (Chinatown)

 در میان مناطق قدیمی کوالالامپور، پیش از روی کار آمدن KLCC، چایناتاون یا محله چینی ها مرکز شهر بود! این منطقه هنوز هم یک منطقه فعال و پر از بازارهای سنتی است که همه چیز را از مواد غذایی گرفته تا صنایع دستی چوبی را در آن می توان یافت. هنوز هم ساختمان های استعماری زیادی در اینجا وجود دارد که اهمیت تاریخی منحصر به فردی به این منطقه می بخشد. هتل ها و خوابگاه های بین المللی با قیمت مناسب گزینه های اقامتی محبوب در این منطقه قرار دارند. برای سفر به کوالالامپور با یهترین امکانات و قیمتی ارزان با تور لحظه آخری مالزی همراه گردید!

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران