0/5 - (0امتیاز)
17 فروردین 1399 ساعت :12:44 2115

بازار چینی ها کوالالامپور (خریدی ارزان در پایتخت مالزی!)

بازار چینی های کوالالامپور در خیابان پتالینگ (Petaling Street) بازاری رنگارنگ و متنوع با قیمت هایی ارزان می باشد که برای هر سلیقه ای مناسب است.

یکی از مکان های دیدنی در کشورهای آسیای شرقی بازارها و مراکز خرید است که در مراکز سرپوشیده یا حتی در خیابان ها تشکیل شده اند. مالزی و کالاهای معروف و جذاب آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند! این کشور و به خصوص پایتخت آن کوالالامپور پر از بازارهای سنتی و جالب هستند که برای خود به یک جاذبه محبوب تبدیل شده اند. خیابان Petaling در کوالالامپور یکی از معروف ترین بازارهای این شهر است. این خیابان همچنین به عنوان محله چینی معروف است و مملو از غرفه ها و مغازه های مختلف است که انواع کالاها را می فروشند. کاوش و گشت و گذار در خیابان پتالینگ در کوالالامپور همراه با تور کوالالامپور را از دست ندهید!

علاوه بر شناخت جاذبه هایی مانند خیابان پتالینگ، برای سفر به کوالالامپور باید اطلاعات دقیق تر و دقیق تری کسب کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم راهنمای سفر به کوالالامپور را با جزئیات بخوانید، زیرا در این مقاله تمام اطلاعات لازم را برای سفر به این شهر به دست خواهید آورد.

بازار چینی ها کوالالامپور کجاست؟

یکی از اهداف سفرهای توریستی رفتن به بازارهای مختلف است. هر مسافری که وارد بازار یا حتی یک مرکز خرید شود حداقل 2 هدف خاص دارد!

هدف اول همه این است که خریدی ارزان داشته باشند و هدف دوم این است که کالاها مرغوب و متنوع باشند. خیابان پتالینگ در کوالالامپور که دارای بازاری با همین نام  موسوم به بازار چینی ها می باشد، دقیقاً همان جایی است که هر دو هدف از آن بدست می آیند. در کوالالامپور، این خیابان و بازار آن یکی از شلوغ ترین مناطق شهر است و اکثر مردم آن جا را می شناسند.

در هر قسمت از این خیابان، مغازه ها و فروشگاه های مختلفی وجود دارند که هر چیزی را که به فکرتان برسد از جمله سوغاتی های معروف مالزی را به فروش می رسانند. در بیش از 100 فروشگاه واقع در این خیابان کالاهایی مانند منسوجات، سوغات مختلف مالزی و حتی چینی، صنایع دستی، غذای سنتی، وسایل تزئینی، کیف و کفش، لباس زنانه، مردانه و کودکان، غرفه های مواد غذایی و موارد دیگر به فروش می رسد.

بازاری دیدنی و منحصر به فرد

خیابان پتالینگ در کوالالامپور همچنین به عنوان محله چینی این شهر شناخته می شود و دلیل آن هم این است که چینی های مقیم این شهر در این خیابان جمع شده اند. به همین دلیل، بیشتر کالاهایی که در این خیابان پیدا می کنید ممکن است چینی باشد. یکی از ویژگی های این خیابان جدا از کالاهای ارزان قیمت و متنوع آن، این است که محیطی بسیار رنگارنگ و سرزنده دارد و هر قسمت از آن یادآور طیف گسترده ای از رنگ های زیبا و دیدنی است. علاوه بر رستوران ها و فروشگاه های رنگارنگ و معروف، جاذبه های توریستی دیگری نیز در خیابان پتالینگ در کوالالامپور وجود دارد. در این خیابان می توانید از جاذبه هایی مانند گواندی، مکانی برای عبادت که در سال 1888 ساخته شده است بازدید کنید .البته علاوه بر گوانگدی، مکان های دیگری نیز برای بازدید در اطراف این خیابان برای مسافرین تور ارزان مالزی وجود دارد. خیابان پتالینگ یکی از شلوغ ترین خیابان های کوالالامپور است که تقریباً همیشه ترافیک در آن وجود دارد.

جالب است بدانید که در این خیابان نسخه اصلی اولین فیلم کمدی سینمای مالزی در سال 1908 فیلمبرداری شده است. نام این فیلم Petaling Street Warriors است و در سال 2011 نسخه جدیدی از این فیلم با همین نام دوباره ساخته شد. نام خیابان پتالینگ در ورودی آن نوشته شده است. جالب ات بدانید که این خیابان دارای سقف است و بالای سر شما یک سقف تقریباً سبز و شیشه ای قرار دارد. مغازه های این خیابان از 9 صبح تا نیمه شب باز هستند.

خرید در خیابان پتالینگ

خیابان پتالینگ یکی از مراکز خرید اصلی کوالالامپور در تور لحظه آخری مالزی است که کالاهای غیر اصلی یا به اصطلاح کپی مارک های معروف و گران قیمت به فروش می رسد. البته باید در مورد این محصولات بگوییم که آنها آنقدر با نسخه اصلی و مارک دار شباهت دارند که اگر خریدار خیلی با علائم کالای اصلی آشنا نباشد، ممکن است قیمت کالای مارک شده را برای آن بپردازد! هنگام خرید در بازار چینی های کوالالامپور تا می توانید تخفیف بگیرد، زیرا هرچند کالاهایی که در این خیابان فروخته می شوند از هر جای دیگر ارزان تر هستند، اما هنوز هم جایی برای معامله و تخفیف وجود دارد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران