0/5 - (0امتیاز)
06 مهر 1398 ساعت :11:30 1413

باغ دریاچه کوالالامپور مالزی

درست واقع در میانه­های شهر کوالالامپور، باغ دریاچه­ای زیبا واقع شده است، اما با وجود قرار گرفتن در یک مکان مرکزی، بسیاری از مردم هنوز  این پارک دوست داشتنی و زیبا را نمی­شناسند!

باغ دریاچه کوالالامپور، این مکان محبوب تور مالزی، 91.6 هکتار از پارک ها و باغ های پراکنده را در بر می گیرد. این مکان تفریحی زیبا در سال 1888 تأسیس شده است، این مکان در اطراف یک دریاچه مصنوعی ساخته شده است و خانواده ها و مردم زیادی برای قدم زدن در آنجا، قایق سواری، کتابخوانی، آهسته دویدن یا فقط یک نفس تازه از هوا جمع می شوند. برای دوندگان و دوچرخه سواران نیز مسیر مخصوصی وجود دارد که می توانند در بسیاری از ایستگاه­های تفریحی در طول مسیر نیز توقف کرده و خستگی در کنند. خانواده­هایی که بچه دار هستند نیز ممکن است بیشتر به زمین­های بازی جالب و جذاب این پارک علاقه مند شوند، جایی که والدین می­توانند در هیجان فرزندانشان سهیم شده، آن­ها را تاب بازی دهند یا از مشاهده سرسره بازی، ترامپولین و سایر تفریحات جالب فرزندان خود لذت ببرند.

باغ پرندگان

اگر یک زمین بازی برای شما کسل کننده به نظر می رسد، با آشنایی با 3000 گونه پرنده موجود در پارک پرنده کوالالامپور در اطراف باغ دریاچه کوالالامپور مالزی نیز سرگرمی جالبی به نظر می­رسد، به خصوص اگر بخواهید با محیط زیست خود بیشتر در تماس باشید. حتی روزانه حدود ظهرها  نمایش­های دیدنی پرندگان در این محل صورت می­پذیرد که می­توانید از این نمایش سرگرم کننده نیز نهایت لذت را ببرید، بنابراین برای بازدید از سرگرمی های باغ پرندگان چند ساعتی وقت بگذارید زیرا ارزش آن را خواهد داشت! هزینه پذیرش در باغ پرندگان این پارک 45 RM برای بزرگسالان و 35 RM برای کودکان است.

یک وعده غذایی خوشمزه...

پس از قدم زدن­های طولانی، قایق سواری در دریاچه و بازدید از باغ پرندگان مالزی و تحسین طبیعت و پرندگان پر رنگ و آب، شما تشنه و گرسنه برای لذت بردن از یک وعده غذایی خوشمزه در این پارک زیبا آمتده خواهید بود! برای این کار توقف در کافه هورنبیل که درست در ورودی اصلی پارک پرنده است را توصیه می­کنیم. این کافه ساندویچ­های متنوع، سوپ­های گوناگون و ماکارونی و همچنین منوی بچه ها را برای بچه های کوچک که واقعاً عاشق میان وعده های چای هستند، سرو می کند.

اگر به پروانه­ها علاقه دارید، پارک KL Butterfly در باغ دریاچه کوالالامپور نیز وجود دارد که دارای 6000 پروانه از 120 گونه است. این پارک دارای منظره ای از 15000 گیاه است که می تواند یک محیط طبیعی جنگل بارانی را برای پروانه ها ایجاد کند. اگر قصد دارید هزینه کمتری را در تور ارزان مالزی متقبل شوید، شاید پارک پروانه­ها شما به صرفه­تر باشد زیرا هزینه ورودی کمتر از پارک پرنده و در حدود RM 18 برای بزرگسالان و 8 RM برای کودکان می­باشد. این پارک روزانه از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر باز می شود.

اگر به اندازه کافی پرنده و پروانه­ها را در اطراف خود دیده اید، باغ های زیبا ارکیده و اشیاء بی جان توقف­های مناسبی برای قدم زدن در نسیم است. نگران نباشید زیرا هیچ هزینه ای برای اینها وجود ندارد! اگر زمان بیشتری در دست دارید، می­توانید پارک گوزن واقع در دامنه های عایق بندی و دره باغ های دریاچه کوالالامپور را نیز گشت و گذار کنید. همچنین بنای یادبود ملی در این مکان در نزدیکی باغ های دریاچه وجود دارد که به مناسبت بزرگداشت کسانی که در راه آزادی ملت مالزی جان خود را از دست داده اند بنا شده است، می­توانید از این مکان هم بازدید کنید.

قایق سواری بر برکه

یک جاذبه جالب در باغ دریاچه کوالالامپور، وجود قایق­های تفریحی سرگرم کننده در اطراف دریاچه است. علاوه بر قایقرانی یک قایق کوچک، می­توانید یک دوچرخه آبی نیز اجاره کنید! در کنار مینی جت نیز یک مغازه کوچک وجود دارد که میان وعده و نوشیدنی می فروشد.

جاذبه های دیدنی و جذاب در نزدیکی باغچه های دریاچه  بنای ملی است که فقط در شمال غربی پارک واقع شده است و موزه ملی و مسجد ملی در شرق پارک.

ساعات کار پارک

پارک روزانه در فضای باز روزانه افتتاح می شود و رسما فقط در بین طلوع آفتاب و غروب آفتاب مجاز هستید در این پارک از تفریحات استفاده کنید. بیشتر جاذبه های این پارک (پارک پرندگان، باغ پروانه ها، قایق سواری، بازی­های کودکان، پارک ملی و پارک هیبیسکوس) در داخل پارک بین 9 صبح تا 6 عصر باز است.

هزینه های ورودی

ورود به پارک رایگان است. برای بازدید از جاذبه های داخل پارک (پارک پرنده، پارک هیبیسکوس، پارک ملی) و زمانی که می­خواهید از قایق های قایقرانی یا دوچرخه های آبی استفاده کنید، هزینه هایی وجود دارد.

اطلاعات تماس و آدرس Lake Gardens

آدرس:

منطقه Jalan Parlimen ، کوالالامپور، مالزی

تلفن: + 603 2693 4132

برای بازدید از این باغ دریاچه زیبا و سایر جاذبه­های گردشگری مالزی، از طریق تور لحظه آخری مالزی اقدام نمایید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران