0/5 - (0امتیاز)
31 تیر 1398 ساعت :14:21 3296

سیتی واک دبی (ایده هایی که بزرگتر از زندگی هستند)

مشارکت بیش از یک دهه با درخشان ترین ذهن های خلاق در کسب و کار و ایجاد یک شیوه زندگی با مخاطب جهانی و ایجاد یک شهر که مردم می خواهند برای نسل های آینده بخشی از آن باشند.

سیتی واک دبی "City Walk" منطقه و خیابانی محبوب در جمیرا در آل صفا که در سال 2016 مملو از رستوران، بوتیک و قطب گردشگری دبی شد.سیتی واک دبی به طور هنرمندانه با خرید و سرگرمی از جمله ایستگاه های بی نظیر Hub Zero، Green Planet، Mattel Play ترکیب می شود! شهر، سینما و رویدادها و خانواده ها که از بلوار های پیاده رو به سبک اروپایی لذت خواهند برد، در حالی که چندین بلوک از شهر به روبروی ساحل جمیرا (JBR)قرار دارد.سیتی واک دبی شیوه زندگی خلاق که در آن شما می توانید زندگی، کار و بازی کنید در اینجا خلاقیت معاصر رشد می کند.سیتی واک دبی امروزه با نقاشی دیواری شناخته میشود بعضی از آنها کوچک و برخی در ابعاد بزرگ بروی دیوارها توسط مشهورترین هنرمندان جهانی به تصویر کشیده شده اند که میتوان به آثاری همچون رون،اِینه،نایس واک،مدا سایج،بلک لیرات نام برد.معروفترین اثر مرتبط با Banksy یا رنگین کمان اثر هنرمند چیره دست Eelus است.

تنها هتل در مرکز خرید سیتی واک دبی؟

مغازه های شیک، رستوران ها، فستیوال، فضای باز زیبا و هتل لاویل دبی La Ville در سال 2018 افتتاح و اولین وتنهاترین هتل در مرکز خرید سیتی واک است این هتل شیوه زندگی مدرن اروپایی را تشکیل می دهد.

دیگر گزینه های محبوب سیتی واک دبی شامل رستوران Farzi کافه مدرن هندی ،رستوران فرانسوی Aubaine، و پاتوق اماراتی ها در کافه  Sikka Cafe و آشپزخانه Cocoa برای دوستداران شیرینی است.برای سفر به دبی لطفا منو تور ارزان دبی توریاب را دنبال کنید

کوکا کولا آرنا با ظرفیت 17.000 توانایی میزبانی از هنرمندان تور بین المللی بزرگ ، طیف گسترده ای از رویدادهای ورزشی ، سرگرمی های خانوادگی ، نمایش های کمدی ، نمایشگاه ها و شام برای مهمانی را به دلیل طراحی بسیار سازگار خود که شامل یک مدولار رول است در تور دبی در اختیار شما قرار می دهد. ، پرده های خودکار و یک سیستم نشیمن جمع شونده که فضاهای صمیمی تری را برای رویدادهای در مقیاس کوچکتر ایجاد می کند.

سینماهای روکسی (Roxy Cinemas Dubai)

آیا احساس می کنید باید جلوی دنیای واقعی را بگیرید و با خیالی راحت یک فیلم تماشا کنید؟

برای تماشای جدیدترین فیلم ها ، از فیلم های پرمخاطب و هنری تا مستند ، آنچه در سینما در City Walk نشان داده می شود را بررسی کنید.روکسی یک تجربه سینمایی تازه است که معماران بزرگ شرکت Meraas برای شما به ارمغان آورده است. این سینما ها که در City Walk و در ساحل مقابل JBR واقع شده اند ، آخرین فیلم های پرفروش را از تمام استودیوهای بزرگ جهان به نمایش می گذارند. سه کلاس نشستن - پلاتینوم پلاس ، گلدن پلاس و سیلور پلاس - به مشتریان امکان می دهد از فیلم در یک محیط پیچیده که ادای احترام به جادوی فیلم ها است ، لذت ببرند

سینماهای روکسی (Roxy Cinemas Dubai)

سیاره سبز

شگفتی های یک جنگل گرمسیری را در The Green Planet کشف کنید ، یک گنبد زیستی که بازدیدکنندگان را به کاوش گیاهان و جانوران جذاب سیاره ما از طریق یک سفر غوطه وری در مناطق استوایی دعوت می کند. سیاره سبز که به عنوان یک اکوسیستم محصور طراحی شده است ، دنیای افسونگر یک جنگل گرمسیری را با بیش از 3000 گیاه و حیوان و بزرگترین درخت سرپوشیده و ساخته شده توسط انسان را نمایش میدهد. این مرکز آموزشی و تفریحی قرار است آگاهی را در مورد تعادل لطیف طبیعت و ارزشمندی یکی از قدیمی ترین اکوسیستم های زنده جهان افزایش دهد.

سیاره سبز

هتل و سوئیت های La Ville

آیا می خواهید در قلب شهر بمانید یا می خواهید هنگام گذراندن وقت در City Walk استراحت کنید؟ La Ville را در نظر بگیرید. هتل و آپارتمانهای سیتی واک در فضایی مناسب و اجتماعی قرار دارند که حال و هوایی آرام دارد و مورد استقبال مردم محلی و گردشگران قرار می گیرد.برای مسافران مکرر و اجتماعات شیک ، هتل La Ville & Suites City Walk - بخشی از مجموعه های Autograph Collection ماریوت اینترنشنال - مهمان نوازی شیکی را ارائه می دهد که گزینه های ابتکاری اوقات فراغت و سرگرمی دبی را تکمیل می کند.این هتل دارای 77 اتاق ، 11 سوئیت و 68 واحد آپارتمان است. اتاق های مهمان زیبا هستند ، و با سایه های خنثی همراه با پیچش های هنری معاصر انجام می شوند: این یک لوکس شهری آرام است. حمام ها ، با روتوشهای مجلل مرمر مجلل ، وان حمام ایستاده و دوش مخصوص حمام ، فضای نهایی را برای نظافت به سبکی فراهم می کنند.سوئیت پنت هاوس روشن و خوش آب و هوا در 180 متر مربع مجلل گسترده شده است و شامل یک فضای زندگی مجزا ، یک غذاخوری خصوصی ایده آل برای سرگرمی و یک تراس است که دارای چشم اندازهای چشمگیر از افق جادویی دبی است.اما حتی اگر قصد یک شب اقامت را ندارید (این بار) ، در قسمت غذاخوری چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد.

هتل و سوئیت های La Ville

دانشگاه کانادایی دبی

دانشگاه کانادایی دبی (CUD) به دانشجویان با استعداد دروازه ای اختصاصی به تحصیلات عالی نخبه آمریکای شمالی ارائه می دهد. به عنوان اولین دانشگاه معتبر کانادایی در خارج از کانادا ، هر یک از برنامه های دانشگاهی فرصت های منحصر به فردی را برای شروع تحصیلات عالی خود در امارات متحده عربی فراهم می کندهدف آنها این است که هر دانش آموز را به عنوان یک یادگیرنده مادام العمر و یک شهروند جهانی به جلو حرکت دهیم. برای دستیابی به این هدف ، نه تنها بر تعالی و پیشرفت تحصیلی ، بلکه بر درگیری فوق برنامه نیز تأکید می شود. زندگی پر جنب و جوش دانشجویی ما چیزی برای همه فراهم می کند و محیط یادگیری چند فرهنگی واقعاً شما را با ارزش های کانادایی مرتبط می کند. ما معتقدیم که فرهنگ ها و دیدگاه های متنوع تجربه دانشجو را غنی می کنند.CUD با شهرت به برتری علمی ، فرصت مناسبی را برای تحصیل در کلاس جهانی در یک شهر مشهور جهان فراهم می کند. دانش آموزان می توانند بر اساس رتبه بندی QS 2020 برای منطقه عربی ، کل برنامه خود را در دبی انتخاب کنند و از تحصیلات دبی بهره مند شوند.

 دانشگاه کانادایی دبی

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران