5/5 - (1امتیاز)
03 تیر 1398 ساعت :01:02 3184

ساحل پالم جمیرا

پالم جمیرا دبی The Palm Jumeirah مجمع الجزایر غول پیکری مسکونی و شاهکار مهندسی که از فضا قابل مشاهده است و هلال بیرونی آن تقریبا 11 کیلومتر طول دارد.

پالم جمیرا دبی یکی از جذاب ترین تحولات جهان است و پناهگاه برای مسافران تور دبی است.این مجمع الجزایر ساخته شده به شکل یک درخت خرما با یک تنه 4.7 کیلومتر طولانی و با ویلا های لوکس و هتل های پنج ستاره ساخته شده است.( پالم جمیرا یکی از مجلل ترین مجتمع های مسکونی دبی است که از 2001 تا 2007 به پایان رسیده است) یکی از اولین مواردی که هنگام بازدید از پالم جمیرا به شما حمله می کند اندازه آن است.فاصله بین هر یک از هتل ها بسیار زیاد است، بنابراین راه رفتن توصیه نمی شود. پالم به خوبی با جاده ها، تونل ها و حمل و نقل عمومی توسعه یافته است بنابراین شما به راحتی می توانید به هتل ها، رستوران ها و جاذبه های مختلف در این جزیره دسترسی پیدا کنید. شما همچنین می توانید بر روی پالم مونوریل که به آتلانتیس با طول مسیر 5 کیلومتر متصل می شود را سوار شوید.قایقرانی در نزدیکی پالم جمیرا در یک قایق بادبانی یا قایقرانی سریع نیز یک گزینه محبوب است و بسیاری از شرکت های توریستی خصوصی از آن استفاده می کنند.

ساحل پالم جمیرا

ساحل پالم جمیرا توسعه شگفت انگیز یک ساحل مصنوعی به شکل نخل توسط شرکت دولتی دبی به نام "نخیل" است و در آینده جزایر نخلی (palm islands) که شامل 3 جزیره پالم جمیرا، پالم جبل علی و پالم دیره  که به خلیج فارس می رسد.در دست ساخت است که پالم جمیرا جزیره وسطی میباشد.با ساخت هر 3 جزیره مصنوعی خطوط ساحلی دبی به 520 کیلومتر مربع خواهد رسید.در حالی که برخی از مناطق عمومی ساحل سنگی است اما هیچ ساحل عمومی در پالم جمیرا وجود ندارد. تمام ساحل یا بخشی از محله های لوکس مسکونی یا ساختمان های آپارتمانی "fronds" و یا هتل لوکس است. باشگاه ساحلی ریوا Riva Beach تنها باشگاه ساحلی است که روزانه به طور عمومی در پالم برای عموم در دسترس است. Waldorf Astoria دبی پالم جمیرا در بالای The Palm قرار دارد و تجربه فوق العاده و لوکس را ارائه می دهد. ساحل همچنین دارای منظره زیبا از مرکز شهر دبی و افقی از JBR است.

 ساختار تنه ی درخت نخل پالم جمیرا

ساختار تنه ی درخت نخل پالم جمیرا چیست؟

یک پل 6 لاینه و یک مونوریل که از منطقه الصفوح دبی می آید این جزایر را به هم متصل نموده است.غرب درخت نخل 10 بلوک آپارتمان لوکس و دارای 800 واحد است و سمت شرق نخل آپارتمانهای 2 ردیفه و ساحلی قرار دارد و برگهای درخت نخل ویلاهای مسکونی است و هلال پالم جمیرا مانع موج ها و نقش موج شکن را دارد که مملو از هتل های لوکس است

اگر با خواندن این مقاله علاقمند به سواحل دبی شدید میتوانید به منو تور دبی توریاب مراجعه کنید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    سارا حقیقی
    قیمت نداره؟؟