0/5 - (0امتیاز)
17 دی 1397 ساعت :18:52 2528

ساحل پاتایا Pattaya Beach

ساحل پاتایا Pattaya Beach شلوغترین ساحل شهر پاتایا میباشد

ساحل پاتایا Pattaya Beach یکی از محبوترین سواحل در جنوب پاتایا میباشد که خیابان واکینگ استریت یا خیابان پیاده روی (Walking Street) این ساحل باعث شد که گردشگران  اروپایی که علاقه زیادی برای خرید و غذا خوردن و کافه گردی دارند به این منطقه بیایند و باعث رونق بیش از پیش این ساحل شوند. واکینگ استریت از یک طرف به بالی هو پارک و پاتایا سیتی و از طرف دیگر این خیابان به انتهای جنوب جاده پاتایا سوم می رسد. مغازه های جواهر و همچنین هتل ها و مهمان سرا ها بیشتردر قسمت بالی هو پارک قرار دارد و پارکینگ موتورسیکلت در نزدیکی خیابان واکینگ استریت واقع شده و هزینه آن حدود 20 بات است. البته این ساحل مناسب افرادی که با تور پاتایا سفر میکنند نیست.پس سعی کنید با خانواده خود به این ساحل نروید و سواحل دیگر پاتایا را انتخاب نمائید.همانطور که راهنمای سفر به پاتایا برایتان توضیح دادیم که این ساحل چهار کیلومتری بیشتر از شن تشکیل شده است.

جاذبه های ساحل پاتایا Pattaya Beach

گالری هنر در بهشت پاتایا | Art In Paradise Pattaya

گالری با نقاشی های سه بعدی که تعاملی و خنده دار است.هنرمندان از طریق استفاده هوشمندانه از سایه و مرز، و نقاشی بر روی دیوارها توانسته اند تصاویر خیره کننده ای را ایجاد کنند که چشمان ما را فریب می دهد و فکر می کنید که حیوانات از طریق دیوارها به بیرون از تابلوهای نقاشی می آیند، تصاویری شامل آبشار و خرس های قطبی و ... میباشد. گالری دارای بیش از 100 آثار هنری منحصر به فرد در ده بخش مضمون، پوشش توهمات نوری، حیوانات وحشی، طبیعت، تمدن های گذشته میباشد.

گالری هنر در بهشت پاتایا | Art In Paradise Pattaya

ساعت فعالیت: 09:00 - 21:00

 آدرس: 78/34 Moo 9, Pattaya 2nd Road, North Pattaya

تلفن: +66 (0)3 842 4500

موزه ریپلی پاتایا Ripley’s Believe It or Not in Pattaya

فکر می کنید جهان را سفر کرده اید و آن را مانند کف دست خود می شناسید؟ خوب، دوباره فکر کن همه چیزهایی که در رپلی باور دارید یا نه! در این موزه افکار و ادراکات دنیای شما را به چالش می کشد موزه رپلی که در طبقه سوم Royal Garden Plaza قرار دارد، بیش از 300 نمایشگاه در 10 گالری جداگانه با مضمون و الهام از کتابهای رابرت لری ریپلی میباشد. موزه ریپلی پاتایا طراحی شده برای تعادل در میان سه عنصر : عجیب، تکان دهنده و زیبا و اگر شما موزه را ترک کنید شک دارید که آیا آنچه که شما مشاهده کرده اید در زندگی واقعی وجود دارد.رابرت لری ریپلی هنرمند خودآموز، که تجربه جهانگردی داشت و تمامي عجايبي را كه در طول راه شاهد آن بود، مستند كرد. اشتیاق و طول عمر او برای سفر و ماجراهای او در بسیاری از نقاط جهان، مانند اروپا، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و آسیا، و  چین باعث شد او هر چیزی عجیب و غریب را که مشاهده میکنند با استفاده از استعداد هنری خودش به کارتون ها تبدیل کنند و در مجموعه ای کارتونی تحت عنوان "باور کنید یا نه" منتشر کرد، که بعدها به نمایش های رادیو و تلویزیون تبدیل شد. در اوج کارش، سریال کارتونی آن 80 میلیون خواننده داشت.

موزه ریپلی پاتایا Ripley’s Believe It or Not in Pattaya

ساعت فعالیت: 11:00 – 23:00

آدرس: 3rd floor, Royal Garden Plaza, Pattaya Beach Road

تلفن: +66 (0)3 871 0294-8

موزه خرس تدی پاتایا تایلند Teddy Bear

این موزه به عنوان جزیره تدی نیز شناخته می شود و یک تجربه واقعا منحصر به فرد، البته کمی ناراحت کننده و بسیار سرگرم کننده برای خانواده ها است. در ساختمانی در انتهای شمال غربی ساحل بی نظیر پاتایا که در حدود 1000 حیوان به شکل تاریخی و فانتزی در این موزه قرار دارد.موزه دارای 12 بخش اصلی شامل: منطقه اینکا، منطقه دایناسور، منطقه فسیلی ،منطقه آفريقا، منطقه تایلند، زیر دریا، منطقه اسکیمو، منطقه سانتا، منطقه فضایی، منطقه اور درایو، منطقه اروپایی میباشد. بلیط ورودی  موز Teddy Bear در پاتایادر 500 بات برای بزرگسالان و 300 بات برای کودکان است، که تجربه ی بی نظیری را به همراه خواهد داشت که بچه ها از آن لذت می برند و برای بزرگسالان بسیار سرگرم کننده خواهند بود.

موزه خرس تدی پاتایا تایلند Teddy Bear

ساعت فعالیت: 09:00 – 22:00

آدرس: 436/49 Moo 9, Beach Road Soi 1, North Pattaya

تلفن: +66 (0)3 841 1285

اسکله بالی هو پیک پاتایا  Bali Hai Pier Pattaya

پیاده روی بالی هو معمولا به عنوان پاتایا پیک شناخته می شود و یکی از ویژگی های مرکزی شهر است که در انتهای خیابان Walking Street در نزدیکی نقطه ی جنوبی خلیج پاتایا واقع شده است. قایق مسافران را در مسیر جزیره مرجانی کوه لارن(Koh Larn و جاذبه اصلی بالی هو پیک  تا جزیره مرجانی میبرد که حدود 45 دقیقه طول می کشد تا سفر 10.5 کیلومتر را به پایان رسد. بلیط ها در اسکله، نزدیک به کشتی فروخته میشود و قیمت آن از 30 بات (یک طرفه) به بند نان یا Tawan Beach میباشد  قایق ها اغلب شلوغ هستند و شما معمولا تعداد زیادی از مردم را در حال قدم زدن در بالا یا پایین تقاطع در همه زمان ها از روز مشاهده میکنید. هیچ راه دیگری برای طی کردن این 300 متر تا رسیدن برای سوار شدن به  قایق ها وجود ندارد، زیرا ترافیک شخصی خودرو در بندر محدود شده است.ساعت شروع قایقرانی از 07:00 تا 18:30  میباشد.  Speedboat یا قایق های تندرو انتخاب دیگر شماست که میتوانید با هزینه 1500 تا 3000 بات کرایه کنید تا سفر شما از 45 دقیقه با قایق های عمومی به 20 دقیقه کاهش یابد. حسن دیگر قایق های تندرو بازدید از سواحل Koh Sak و Koh Krok  میباشد همچنین می توانید قایق ها را برای ماهیگیری استفاده نمائید.

اسکله بالی هو پیک پاتایا  Bali Hai Pier Pattaya

ساعت فعالیت: All day (varies for different features

آدرس: Southern end of Walking Street, South Pattaya

 

چشم انداز پاتایا Pattaya Viewpoint

برای رسیدن به نقطه تماشای پاتایا Pattaya Viewpoint از پارک بالی هو پارک رانندگی کنید به سمت جنوب از پاتایا مرکزی بروید .سپس از زیر پل بروید و به تپه Rajchawaroon میرسید در بالای پراتومونک هیل میتوانید تمام شهر پاتایا را براحتی مشاهده نمائید.بر روی تپه معبد وات کاهو قرار دارد و یک بنای تاریخی برای کرومولان چمفونکتودومسک، پدر بنیانگذار نیروی دریایی تایلندی، که توسط بسیاری از مردم تایلندی قابل احترام است. این دیدگاه تپه ای، چشم انداز پانورامای پاتایا ویکی از بهترینسواحل آن به نام ساحل جامتین را ارائه می دهد، اما بهتر است در اواخر بعد از ظهر و یا عصر زمانی که چراغ های شهر پاتایا روشن است بالای تپه باشید.

چشم انداز پاتایا Pattaya Viewpoint

ساعت فعالیت: 07.30 - 21.00

آدرس: Soi Rajchawaroon, Pratumnak Hill

 

چتر بازی با قایق Parasailing

هزینه این لذت چتر بازی 500 بات میباشد و مختصص جنوب ساحل پاتایا است. 

چشم انداز پاتایا Pattaya Viewpoint

در رابطه با تور تایلند و راهنمای سفر به پاتایا و جاذبه های گردشگری پاتایا و همچنین انتخاب هتل های پاتایا میتوانید از مطالب توریاب استفاده کنید و یا سفرنامه پاتایا را خوانده و نظرات خود را پس از سفر از تور پاتایا به ما بگوئید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران