0/5 - (0امتیاز)
04 آذر 1398 ساعت :18:40 1644

رستوران Nuri’s Phuket پوکت در ساحل پاتونگ

بهترین دنده های پوکت و فراتر از آن!

روز گذشته به رستوران پوکت Naughty Nuri در ساحل Patong رفتیم و اوقات خوبی را پشت سر گذاشتیم. رستوران نوریز پوکت مشهور است به دلیل داشتن دنده ها و گلدان های امضا شده نوری (Babi Guling a la Nuri). رسماً آن را "رستوران سرکش نوری" در جنگل "نامیده می شود ، که عجیب نیست زیرا درست در ساحل پاتونگ است ، اما احتمالاً دلیل خوبی برای این نام وجود دارد.

اوه نه ، ما می دانیم که شما چه فکر می کنید ، و اشتباه کردید: سرکش نوری یکی از آن مکان های سرکش و معمولی برای پاتونگ نیست ، بلکه یک رستوران افسانه ای بالی است که وارد پوکت شده است. برای حکایتی ، هر دوستی که از این امر آگاه نیست ، احتمالاً پیشنهاد شما را برای دیدار در "رستوران نوریز " در پاتونگ امشب رد خواهد کرد

چه چیزی سفارش دهم(تجربه یک مسافر تور پوکت)

این رستوران روبروی Novotel Phuket Vintage Park Resort ، در قسمت شمالی جاده Rat-U-Thit (جاده ای که جانگ سیلون(Jungceylon) مرکز خرید بزرگ پوکت قرار دارد) است. از بنگلا تا آنجا حدود 1 کیلومتر پیاده روی است. با تمام صداقت ، ما هیچ تصوری از این رستوران نداشتیم و یک غذای خوشمزه داشتیم. مکان بسیار بزرگتر از حد انتظار و بسیار زیبا طراحی شده است. چندین اتاق به علاوه یک فضای باز بزرگ با درختان وجود دارد که می توانید با توجه به خلق و خوی خود (یا به طور طبیعی آب و هوا) یک صندلی رزرو نمائید.ما تصمیم گرفتیم که در محوطه هوای آزاد مرکزی بنشینیم و یک کوکتل سفارش دادیم و یک ماکت و نوشیدنی سریع به میز ما رسیدند و حتی بهتر از حد انتظار هم بودند ، این یک مزیت است. سپس ما به اندازه کافی وقت داشتیم که به منو توجه کنیم ، حتی اگر از قبل می دانستیم که می خواهیم به دنبال دنده های معروف رستوران Nuri’s Phuket برویم!

فهرست رستوران بسیار گسترده و بسیار وسوسه انگیز بود ، بنابراین ما به دنبال دنده های امضاء نوری (450 بات) و بعضی از سینی ها به نام Wah Tusuk Babi رفتیم که 180 بات هزینه داشت.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران