0/5 - (0امتیاز)
21 مهر 1398 ساعت :15:07 3085

در مرکز خرید جانگ سیلون پوکت چه باید کرد؟

جانگ سیلون(Jungceylon) یک مرکز خرید گسترده در مرکز ساحل پاتونگ است و هنوز هم بزرگترین مرکز خرید جزیره پوکت میباشد

مرکز خرید جانگ سیلون 200.000 متر مربع را پوشش می دهد ، بسیار گسترده است که مانند یک شهر درون یک شهر احساس می شود. انتظار دارید تعداد زیادی مغازه سوغات ، ده ها رستوران ، یک فروشگاه ، سینما ، مغازه های الکترونیکی ، ماساژ ، یک سوپر مارکت دو طبقه و جاذبه های فراوان را در سطح بالایی پیدا کنید. هنگامی که باران در پوکت می بارد و گرما غیرقابل تحمل می شود ، ر یک مخفیگاه عالی است و گاهی اوقات مردم برای خرید به آنجا می روند. Jungceylon نامی است که 100 سال پیش به جزیره پوکت داده شده است.

رستوران های Jungceylon

بسیاری از رستوران های مرکز خرید جانگ سیلون گرانقیمت تر از هر جای دیگر شهر پوکت است برای مقیاس دادن به شما: یک اسپرسو مضاعف در استارباکس در اینجا 100 بات است در حالی که 80 بات در شهر قیمت آن است.برخی از رستورانها جانگ سیلون به شرح زیر است.

  • Churrasco Steakhouse - یک خانه استیک بزرگ با یک غذای آمریکای جنوبی که در قسمت پشتی جانگ سیلون یافت می شود.
  • لو سیام - غذای مناسب تایلندی را سرو می کند ، شاید کمی پیچیده تر باشد. تند و مقرون به صرفه نیست.
  • MK Gold Suki یک نسخه لوکس از محبوب ترین MK Suki است. این رستوران سوکیاکی با کیفیت بالاتر غذا سرو می کند. انتخاب بیشتری وجود دارد ، کمی احساس گرایش می کند و همانطور که انتظار دارید ، گرانتر است.
  • رستوران ژاپنی فوجی - یک رستوران محبوب که غذاهای مناسب و معقول ژاپنی را سرو می کند.
  • Shabushi - یک ایده جالب برای پخت و پز غذای شما (و هنوز هم هزینه آن را پرداخت می کنید). مثل MK سوکی است که در بالا به آن اشاره شد ، اما مواد اولیه آن مانند گوشت و سبزیجات روی یک نوار نقاله جلوی شما می گذرند. احتمالاً برای بچه ها بسیار عالی است ، اما انتخاب محدود است ، و کیفیت به همین ترتیب است.
  • La Casa - یک رستوران مناسب و معقول ایتالیایی که قبلاً در باغ پاتونگ خلیج در جاده ساحلی بود
  • Irish Times: رستوران ایرلندی که صبحانه (از ساعت 11 صبح) و همچنین ناهار و شام سرو می کند. انتظار دنده های عالی ، بال مرغ BBQ ، ماهی و چیپس و همبرگر ... و هر چهارشنبه یک شب مسابقه
  • غرفه های غذا: در زیر بازار واقع شده است ، جایی که همه فروشگاه های سوغات در آن قرار دارند ، غرفه های غذا از آنچه مردم انتظار دارند غذای بیشتری برای عرضه دارند.

در جونگسیلون چه باید کرد؟

در اینجا لیستی سریع از همه کارهای جالب در Jungceylon انجام می شود:

  • سینما Jungceylon

سینمای مرکزی از 6 اتاق سینما تشکیل شده است. در مرحله بعد ، یک سینمای کوچک 4 بعدی مینی سینما جایی است که می توانید عینک سه بعدی را روی صندلی های متحرک بپوشید و هزینه آن را بدهید تا در حال پایین آمدن در یک غلتک مجازی باشید.

  • ماساژ دادن،آبگرم ماهی

ماساژ پا ، ماساژ سنتی تایلندی و درمانهای صورت را در سطح پایین و بالاتر خواهید یافت. قیمت ها خوب هستند ، و این یک راه عالی برای استراحت روز بعد از مهمانی است. فراموش نکنید که "ماهی آبگرم" که در آن ماهی مکنده گرسنه "پوست مرده شما را بخورد" را فراموش نکنید. فقط سعی کنید که فراموش کنید چه کسی پاهای بیمار خود را در این آکواریوم قبل از شما فرو کرده است.

  • بولینگ

از 12 بولینگ با موسیقی بلند و چراغهای چشمک زن فلورسنت ، میزهای استخر ، جعبه های کارائوکه ، پین بال ها و بازی های ویدیویی لذت ببرید.

  • KIDZOONA

یک زمین بازی بزرگ برای بچه ها در طبقه بالا موجود است. این طبقه عظیم ، رنگارنگ و همه چیز از لاستیک فنری ساخته شده است تا بچه ها بتوانند آنجا سرگرم کننده باشند. به نظر می رسد تیم مسئول توجه و مسئولیت پذیری دارد و والدین می توانند با دانستن اینکه بچه ها در یک مکان امن و سرگرم کننده هستند ، به دنبال یک خرید کوتاه در تور پوکت باشند.

  • SHELL MUSEUM

موزه Shell موزه ای است که نمایش… پوسته ها را نشان می دهد.یک نمایش روزانه آب و نور ، تاریخچه پوکت را روایت می کند در حالی که شما در یک روز بادی قدم می زنید و همه چیز را با آب سیراب می کنید.

  • درمان چهره آبی

صورتهای آبی آخرین روند در شهر است. امتحان کردن و حتی تماشای آن بسیار جالب است. پشت یک پنجره بزرگ ، ارتش آرایشی و بهداشتی تعداد زیادی از افراد را که به راحتی روی تختخوابها نصب شده اند با مقداری کرم آبی در سراسر صورت نصب می کنند. از نزدیک نگاه کنید: بیشتر افراد در تختخوابها دارای ریش ، سینه مودار و خال کوبی هستند ... البته هیچ مشکلی با آن وجود ندارد ، اما شما ممکن است انتظار نداشته باشید که مردان 80٪ از تخت ها را اشغال کنند.). این تجارت ، که با Hanako توکیو آغاز شد ، بسیار محبوب و بسیار پرسود بود ، آنها دو مورد دیگر را نیز باز کردند ، همه برای جمع متوسط ​​299 بات با هم رقابت کردند!

  • ورود به کنسرت ها

سرگرمی های شبانه در خیابان مرکزی مکرر است که معمولاً به عنوان کنسرت ها ، اجرای و گروههای موسیقی زنده یا نمایشگاه دراینجا اجرا میشوند

مرکز خرید Jungceylon

تعداد کمی از مارک ها در Jungceylon ، عمدتا در فروشگاه روبینسون و ساختمان اول موجود است. فروشگاه اپل ، فروشگاه های رایانه و فروشگاه های بزرگ ورزشی باید مدتی را مشغول نگه داشتن شما کنند. برای تلفن ، بازی و الکترونیک به طبقه فوقانی ساختمان دوم ، جنب سینماها بروید. "Big C" یک سوپرمارکت 2 طبقه با تمام مواد غذایی مورد نیاز برای آشپزی و زندگی روزمره خود است.

هتل هزاره توچال پاتونگ(Millennium Resort Patong)

Jungceylon حتی هتل خوب و طراحی شده خود را نیز دارد. اگر می خواهید در قلب ساحل پاتونگ بمانید و فقط با یک پیاده روی کوتاه به ساحل بروید ، Millennium Resort Patong یک تفریحگاه گسترده با مکان بی نظیر است.

نکات مفید مرکز خرید Jungceylon

  • اگر ماشین سواری می کنید ، به زودی خواهید فهمید که پارک کردن آن در هر مکانی در نزدیکی Soi Bangla در عصر چقدر سخت است. آن را در مرکز خرید Jungceylon پارک کنید و هر چیزی را که میخرید رسید آن را نگه دارید! به این ترتیب تا دیر وقت می توانید پارکینگ رایگان دریافت کنید. ممکن است مجبور شوید 20 تا 100 بات را تا نیمه شب و فراتر از آن بپردازید اما از آنجا که مغازه ها نیمه شب بسته می شوند باید کل مسیر رانندگی  را پیاده بروید یا با تاکسی 200 بات بپردازید پس نتیجه میگیریم ماشین شخصی هزینه اش کمتر است
  • بازار تازه Banzaan واقع در پشت Jungceylon Phuket دارای نمایش خارق العاده ای از میوه های گرمسیری است. همچنین می توانید ماهی های خود را در طبقه همکف بخرید و آن را به رستوران های طبقه بالا ببرید تا با هزینه کمی آشپزی کنید.

آدرس مرکز خرید جانگ سیلون: ساحل پاتونگ

181، Rat-U-Thit 200 Pee Road، Patong، Phuket 83150

باز: 11 صبح - 10 شب

فاصله از فرودگاه: 35 کیلومتر

برای رفتن به تور تایلند آماده هستید؟

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران