0/5 - (0امتیاز)
01 مهر 1398 ساعت :15:43 3498

بنگلارود پوکت(خیابان خرید و پیاده روی)

اگر دوست دارید پیاده روی  و خرید کنید ، به جای مناسب آمده اید!خیابان بنگلارود پوکت پوکت صرف نظر از اینکه چه روزی از هفته است زندگی شبانه زیبای دارد.

خیابان بنگلارود پوکت از کافی شاپ های درجه یک ، گرفته تا کافه های سنتی ، و کنسرت های خیابانی که می توانید همه آن را در این جزیره تایلندی پیدا کنید.بیشتر فعالیتها پس از تاریکی در پاتونگ Patong در جاده Bangla ادامه دارد. این مکان مانند Khao San Road در بانکوک و یا واکینگ استریت پاتایا است.کسانی که به دنبال یک تجربه خلوت تر خرید و غذا خوردن هستند می توانند به مناطق دیگر جزیره بروند. در Quip Rooftop در شهر پوکت چای میل کنید و از آن منظره لذت ببرید. یکی دیگر از انتخاب های خوب ، سالاد ساکا در انتهای جنوبی ساحل زرق و برق دار کاتایای است.جاده Bangla Road در حال حاضر بیشتر به عنوان خیابان پاتونگ Walking شناخته می شود و برای چندین دهه قلب تمام زندگی شبانه پوکت است. نبرد برتری شبانه بین کافه های موسیقی زنده ، کافه های روباز ، کلوپ های ورزشی در حال اجرا است!با گذشت سالها ، مرکز توجه جاده بنگلا بسته به فصول و محبوبیت ، به سمت بالا و پایین حرکت کرده است ، اما چهره در حال تغییر زندگی شبانه پاتونگ ارزش دیدن دارد. در هر طرف خیابان های پیاده روی در حال پیاده روی کوچه هایی هستند که بصورت محلی "Sois" نامیده می شوند.که میتوانید در تور پوکت از آن بازدید کنید.جاده بنگلا همان خیابان است که از ساحل تا جاده Rat-U-Thit ، در نزدیکی مرکز خرید Jungceylon ، امتداد یافته است. در حالی که در طول روز برای ترافیک باز است ، از ساعت 6 بعد از ظهر به یک خیابان پیاده روی عابر پیاده تبدیل می شود. در آغاز شب هنوز آرام است  اما از ساعت 11 شب گذشته ، انتظار دارید که از میان جمعیت متراکم قدم بزنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    شهرام

    تورهای بالی توریاب را تو کدام صفحه ببینم؟

    شما میتوانید جدیدترین تور بالی را اینجا ببینید

  • avatar
    ناهید
    این هتل رو من مرداد98 رفتم فوق العادست خیلی تمیزه رفتار پرسنل هم خیلی خوب بود و موقعیت مکانی خوبی داره و حتما پیشنهاد میکنم اگر به ارمنستان سفر کردید این هتل رو برین