0/5 - (0امتیاز)
20 آبان 1399 ساعت :19:57 1350

جشنواره ها و رویدادهای پوکت قسمت اول

جشنواره های پوکت تماشایی هیجان انگیز ، گاهی اوقات عجیب و غریب هستند و مطمئناً هرگز بی روح نیستند.

متمایزترین رویداد این جزیره ، جشنواره سالانه گیاهخواری است که انجام می شوند که کارهای تکان دهنده ای از خود-لاغری را به عنوان یک آزمایش ایمان انجام می دهند. این بازار عجیب و غریب هر ساله طی 9 روز و در ماه نهم ماه تقویم چینی برگزار می شود.رویدادهای پر جنب و جوش و رنگارنگ که مختص پوکت است شامل مسابقات پادشاه پوکت رگاتا و هفته دوچرخه سواری پوکت است ، در حالی که موارد دیگر مانند لوی کراتونگ و سونگکران ، سال جدید چینی ، بخشی از جشن های سراسری است. تور پوکت در زمان جشنواره شلوغ می شود بنابراین حتماً از قبل هتل خود را به خوبی رزرو کنید.

1-نمایشگاه قایق بین المللی پوکت PIMEX

نمایشگاه قایق بین المللی پوکت (PIMEX) یکی از جالب ترین ویترین های دریایی در آسیا است. این رویداد سالانه مجموعه ای از قایق های تفریحی شناخته شده از کشتی سازی های معتبر سراسر جهان از جمله قایق های تفریحی Ferretti ، Sunseeker ، Princess Yachts و Fairline را به نمایش می گذارد ، که ارزش تقریبی 250 میلیون دلار آمریکا در طول این رویداد 4 روزه است.به طور متوسط ​​، حدود 120 شرکت غرفه دار محصولات و خدمات خود را در PIMEX ارائه می دهند. در میان محصولات به نمایش درآمده ، قایق ها و تجهیزات دریایی ، تعطیلات چارتر غواصی و قایقرانی ، خدمات فنی و طراحی و همچنین طیف وسیعی از اسباب بازی های دریایی و اسباب بازی های ورزش های آبی را در تور تایلند خواهید دید.نمایشگاه PIMEX همیشه یک رویداد خاص است و به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد که از یک غذای خوب با منظره ای دیدنی به قایق های تفریحی نمایش داده شده در حوضه مارینا قدردانی کنند. تا 60 قایق بادبانی از 10 متر تا 35 متر در آب به نمایش گذاشته شده است.به عنوان یک رویداد بین المللی ، PIMEX فرصت هایی را برای ملاقات و گفتگو با متخصصان دریایی از سراسر جهان فراهم می کند: استرالیا ، اروپا ، ایالات متحده آمریکا ، چین و البته جنوب شرقی آسیا در نمایشگاه قایق بین المللی پوکت حضور دارند.پیمکس طعم سبک زندگی لوکس ، جشن قایقرانی و اوقات فراغت را در یک مکان کاملا گرمسیری می دهد. حتی افرادی که به هیچ وجه ارتباط خاصی با زندگی دریایی ندارند ، اغلب مورد توجه نمایش PIMEX و طراحی های زیبا و طراحی شده داخلی قایق قرار می گیرند. این کالاهای لوکس حاصل اشتیاق و استعداد صنعتگران است .

نمایشگاه قایق بین المللی پوکت

آدرس: Thailand، Thanon Thepkasattri ، Royal Phuket Marina

2-خلیج رگاتا (Bay Regatta)

هیجان مسابقات قایقرانی را به صحنه های خیره کننده پوکت ، خلیج Phang Nga و Krabi می آورد. با شروع از کوه ناکا یای ، شرکت کنندگان در اطراف کوه یائو و از خط ساحلی کرابی به لائم نانگ می روند. پس از مسابقه در اطراف جزایر کرابی ، آنها سرانجام برای مهمانی اختتامیه به خلیج چالونگ رفتند. این رویداد سالانه حدود 50 قایق بادبانی از سراسر جهان را برای یک مسابقه گاه به گاه در آنچه که "رگاتای سرگرم کننده آسیا" شناخته می شود ، جذب می کند.

خلیج رگاتا (Bay Regatta)

3-وات چالونگ در پوکت

وات چالونگ یک معبد تاریخی و معبد بودایی در خلیج پوکت است. برای قرن ها ، مردم محلی تقریباً هر روز به نماز می آیند در حالی که غربی ها در تعطیلات خود با آیین بودا آشنا می شوند. به طور رسمی Wat Chaitararam نامیده می شود این معبد در جاده Chao Fa West در قسمت شمالی Tambol Chalong واقع شده است. بسیاری از افراد محلی ادعا می کنند که این معبد اغلب معجزات بسیاری را تجربه می کند. همچنین به دلیل نقش محوری و شفابخش آن در جنگ بین جوامع مخفی چین (آنگئی) در سال 1876 شناخته شده است.یکی از سالن های وات چالونگ مجسمه ای با پوشش طلاکاری شده از لوآنگ پو چام را به نمایش می گذارد. همچنین حاوی مجسمه های Luang Poh Chuang و Luang Poh Gleum است که از بزرگان سابق معبد بودند. وات چالونگ در حدود 8 کیلومتری جنوب غربی شهر پوکت است.

آدرس: Chalong، Chao Fah Tawan Tok

وات چالونگ در پوکت

سال نو چینی در پوکت

سال نو چینی در پوکت زمانی است که این جزیره از جشن های پر جنب و جوش ، ترقه های پر سر و صدا و صفوف رنگارنگ لذت می برد. در حالی که جامعه محلی چین پوکت برای مهمترین جشنواره خود را آماده می کند ، معاملات عالی خرید بسیار زیاد است.جشنواره پوکت قدیمی تقریباً همزمان با سال نو چینی ، درست در محله قدیمی چین-پرتغالی شهر پوکت برگزار می شود. موکب اژدها که باید از آن دیدن کرد ، یک کالیدوسکوپ با رنگ در خیابان ها در طول جشنواره 2 روزه است که باید از آن در تور ارزان پوکت دیدن کنید.اداره گردشگری تایلند دفتر پوکت (TAT) و شهر پوکت به طور معمول جشن سال نو چینی را با جشنواره سالانه پوکت قدیمی ترکیب می کنند. بسیاری از نمایش های رنگارنگ - از جمله رقص اژدها و رقص های سنتی - در پارک عمومی کنار دفاتر TAT در جاده پوکت برگزار می شود.در شهر قدیمی پوکت ، جاده Thalang ، جاده Krabi ، Dibuk Road و Phang Nga جاده برای 3 شب جشن عابر پیاده به روی ترافیک موتوری بسته است. اگر در سال جدید چینی به خانه های چینی بروید ، اتاق های نشیمن را می بینید که با گلدان های گل ، بشقاب نارنگی و یک سینی با 8 نوع میوه خشک تزئین شده اند. ورودی بسیاری از مغازه ها و خانه ها با آگهی ها و تزئینات قرمز گچ بری شده است تا خوشبختی برای سال آینده را تشویق کند. به لطف مقدار زیادی غذای سنتی که برای خانواده ، دوستان و نیاکان تهیه شده است ، احتمالاً در طول سال جدید چینی بیش از هر زمان دیگری غذا خورده می شود.پیراشکی ، نارنگی ، رشته فرنگی و کیک های برنجی چسبناک خوش شانس محسوب می شوند ، بنابراین مطمئن شوید که برای سال آینده کمی از آنها لذت خواهید برد. با توجه به رنگ آنها (سفید نماد مرگ است) ، خوردن beancurd یا توفو تازه در سال نو چینی بدشانسی محسوب می شود. در آستانه سال نو چینی ، خانواده ها برای یک شام ویژه که به ارواح اجداد اختصاص یافته است دور هم جمع می شوند. جشن مشترک  ویلو  (به معنی "اجاق گاز را احاطه کنید") در اطراف میز ضیافت خانوادگی ترتیب داده شده است. این روشی است که با پیوستن به مرحوم با افراد زنده ، نماد وحدت خانواده است بسیاری از مردم در سال جدید چینی قرمز می پوشند زیرا این رنگ رونق است.

 سال نو چینی در پوکت

اعتقاد بر این است که ظاهر و نگرش در این زمان زمینه را برای بقیه سال فراهم می کند. کودکان و دوستان مجرد ، و همچنین بستگان نزدیک ، برای خوش شانسی پاکت قرمز کمی حاوی پولهایی به نام lai see  به زبان کانتونییا ang pao در هوکین دریافت می کنند. از آنجا که پرتقال و نارنگی نماد خوشبختی فراوان هستند ، اگر در یک جشن 2 هفته ای به یک خانواده چینی سر بزنید ، هدیه های عالی می گیرند.

جشنواره ها و رویدادهای پوکت قسمت دوم

جشنواره شهر قدیمی پوکت قسمت سوم

 

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران