0/5 - (0امتیاز)
05 آبان 1399 ساعت :09:57 1213

سواحل پوکت برای موج سواری کدام است؟

موج سواری در جزیره پوکت از یک جامعه کوچک اما پر جنب و جوش پشتیبانی می کند.

همانطور که این ورزش در اینجا تثبیت شده است و قیمت اجاره لوازم موج سواری و دوره ها کاهش می یابد ، جامعه موج سوار همچنان بزرگتر و بزرگتر می شود.فصل موج سواری در حالی آغاز می شود که فصل اوج گردشگری تور پوکت به پایان رسیده است. با تغییر جهت باد از شرق به غرب در حدود ماه آوریل ، دریاهای ساحل غربی کاملاً مسطح یا مناسب برای موج سواری است - وضعیتی که تا زمان بازگشت باد در حوالی ماه اکتبر ادامه دارد. در عین حال ، دمای هوا و آب هر دو معمولاً خوب است و تعداد کمتری از گردشگران تور تایلند موانع کمتری را در آب قرار می بینند و پوکت را به مکانی راحت و امن برای گشت و گذار تبدیل می کند.

ساحل کالیم

مطمئناً یکی از بهترین مکان های موج سواری در پوکت است ، اما برای افراد مبتدی مناسب نیست. کالیم واقع در شمال ساحل پاتونگ است قسمت مرکزی ساحل جایی است که می توانید با یک تخته موج سواری به درستی موم شده به آنجا بروید. در اینجا موج سواران می توانند در منطقه ای به طول 100 متر موج سواری کنند و امواج آن تا 3 متر است.بهتر است در اواسط جزر و مد بروید و توصیه می شود فرود محتاطانه انجام شود زیرا ساحل بسیار سنگلاخی است و یک صخره مرجانی کم عمق را پنهان می کند. ساحل کالیم سالانه میزبان مسابقات موج سواری از جمله چند رویداد است که توسط Quiksilver Thailand Surf Competition برگزار می شود.

ساحل کالیم

ساحل کامالا

ساحل کامالا یک مکان عالی برای موج سواری در قسمت شمالی خود ارائه می دهد. این ساحل دارای 3 قسمت اصلی است: قسمت جنوبی آن (از معبد تا روستا) منطقه ملایمی را ارائه می دهد که می توان با گذشت بیش از 1 متر از آن گشت و گذار کرد ، و آن را به مکانی مناسب برای مبتدیان تبدیل می کند. قسمت مرکزی به موازات Phuket FantaSea ختم می شود و آبهای آن تا 3 متر موج ایجاد می کند ، و این بخش را به مکانی عالی برای موج سواران پیشرفته و باتجربه تبدیل می کند. در انتهای شمالی یک صخره ای کوچک وجود دارد که آن را به بهترین مکان گشت و گذار در ساحل تبدیل کرده است.

ساحل کامالا

ساحل کاتا

ساحل کاتا میعادگاه موج سواری جزیره پوکت محسوب می شود. انتهای جنوبی ساحل جایی است که باید برای یک تجربه عالی موج سواری به آنجا بروید. به دلیل محبوبیت ، مکان می تواند گاهی شلوغ باشد اما جو همچنان دوستانه است. برای یافتن تجهیزات اجاره یا فروش و دوره های موجود ، به فروشگاه های گشت و گذار مراجعه کنید.با حداکثر ارتفاع 2 متر ، افراد مبتدی و پیشرفته می توانند در اینجا از آن لذت ببرند. اگر می خواهید گشت و گذار در یک محیط فوق العاده ایمن را تجربه کنید ، ساحل کاتا را در پوکت پوکت امتحان کنید. ساحل کاتا سالانه مسابقات بین المللی موج سواری را برگزار می کند.

ساحل کاتا

ساحل نای هارن

ساحل نای هارن استراحت ساحلی و صخره در انتهای شمالی آن ارائه می دهد. وزش باد متغیر است و موج می تواند تا 3 متر برسد. در همه جزر و مد ها موج سواران باتجربه نای هارن به عنوان مکانی بسیار چالش برانگیز در نظر گرفته نمی شوند. انتهای ساحل تجربه های مختلف موج سواری را امکان پذیر می کند: در انتهای شمالی ، درست مقابل کلوپ قایق بادبانی رویال پوکت ، یک صخره مرجانی و یک شکست سنگی باعث ایجاد موج های بزرگ می شود. انتهای جنوبی ساحل دارای یک شن و ماسه دائمی در مقابل یک تالاب کوچک است و سواری سریع و طولانی را حتی با موج های کوچک ارائه می دهد.

ساحل نای هارن

ساحل سورین

ساحل سورین یک مکان عالی برای موج سواری است ، اگرچه برخی از سنگین ترین امواج پوکت آن را فقط برای موج سواران پیشرفته و باتجربه توصیه می کنند. انتهای ساحل برای موج سواری مناسب است ، اما باید توجه داشته باشید که در قسمت مرکزی ساحل یک سنگ وجود دارد که در هنگام جزر و مد قابل مشاهده است. انتهای شمالی یک منطقه ماسه ای کوچک است که نتیجه آن موج سریع و کوتاه برای سوار شدن است. قسمت مرکزی ساحل همچنین دارای یک منطقه ماسه ای است که در اواسط جزر و مد ایجاد یک شکست خوب می کندو امواج را تا 2 متر ایجاد می کند

ساحل سورین

ساحل بانگ تائو

ساحل بانگتائو مکانی کاملاً خوب برای مبتدیان مطلق است تا مهارتهای موج سواری خود را یاد بگیرند و توسعه دهند. وسط ساحل در برابر موج محافظت می شود و برخی از امواج کوچکتر کاملا قابل سوار شدن هستند. در شمال با امتداد ساحل ، امواج در معرض باد می توانند تا 3 متر برسند.

ساحل بانگ تائو

ساحل کاتا نوئی

موج های خوب در ساحل Kata Noi معمولاً در قسمت شمالی قرار دارند و می توانند بسیار سریع ، اما در بعضی مواقع خوب باشند. موج اصلی دست راست در نزدیکی ساحل شمالی شکسته می شود. وزش باد از جنوب شرقی تا شمال شرقی با امواج تا 2 متر است.

ساحل کاتا نوئی

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    خدیجه جعفرقلیزاده
    نصبت به وقیمت عالی.. مرکز شهر ..کلا ۱۴ نفر هم زمان رفتیم. همه راضی بودیم...تشکر از مدیریت...