0/5 - (0امتیاز)
04 آبان 1399 ساعت :19:36 1138

بهترین دیدگاه ها در پوکت

پوکت دیدگاه هایی دارد که باعث می شود هر توریستی از فراز آنها منظره زیبا از جزیره را تماشا کند.

خواه یک مکان تماشای غروب آفتاب باشد یا یک منظره 360 درجه از جنوب جزیره ، یک چشم انداز از بالای شهر پوکت یا یک نگاه اجمالی از جلوه گرمسیری ، همه اینها در عرض چند دقیقه در اختیار شماست. در اینجا بهترین مکان ها برای لذت بردن از چشم اندازهای خارق العاده پوکت آورده شده است.

1.دیدگاه سنگ سیاه (Black Rock Viewpoint)

دیدگاه سنگ سیاه ، به زبان تایلندی به سد Pa Hin معروف است ، رسیدن به آن چالش برانگیز است ، اما مطمئناً ارزش تلاش دارد. کاملاً ناشناخته در بالای جنگل بارانی Ao Sane  واقع شده است و منظره ای خیره کننده از جنوب پوکت از جمله ساحل Nai Harn ، Promthep  و Koh Man را ارائه می دهد. سنگ سیاه مانند یک تراس بزرگ ساخته شده از خاک با قسمت جلویی آن ، بالای صخره ، دارای یک سنگ گرانیتی سیاه بزرگ است از این رو نام آن است. چشم انداز برجسته و دوردست بودن مکان احساس پاداش بسیار خوبی به شما می دهد

مکان: Soi Laem Mum Nok ، Karon

دیدگاه سنگ سیاه

2.دیدگاه کارون(Karon Viewpoint)

یکی از پربازدیدترین دیدگاه ها در پوکت است. گاهی اوقات Kata Viewpoint نامیده می شود (زیرا فاصله آن با کارون بسیار بیشتر از کارون است) ، می توان از اینجا منظره سواحل Kata Noi ، Kata Yai و Karon را دید. این منظره که بین سواحل نای هارن و کاتا نوئی واقع شده است ، در بیشتر روزهای سال شلوغ است و اصلی ترین برنامه های سفر تور پوکت است.

مکان: 4233 کارون

دیدگاه کارون

3.خائو رانگ هیل(Khao Rang)

خائو رنگ (رنگ تپه)یکی از مشهورترین دیدگاه های پوکت است. قله آن که در شمال غربی مرکز شهر واقع شده ، چشم اندازهایی از شهر و جنوب جزیره ، جزایر همسایه و در امتداد تپه های تشکیل دهنده "ستون فقرات" جزیره را تشکیل می دهد که بودای بزرگ در آن قرار دارد.

مکان: Khao Rang ، Talat Yai

خائو رانگ هیل

4.دیدگاه لائم سینگ(Laem Singh Viewpoint)

لائم سینگ یک ایستگاه محبوب در جاده ساحلی بین ساحل کامالا و ساحل سورین است. با داشتن مکانی مناسب برای استراحت در مدتی ، با صندلی و سقفی که پناهگاه شما در برابر آفتاب است ، می توانید از منظره جنوبی به سمت ساحل نامگذاری شده در زیر لذت ببرید و همچنین مکانی محبوب برای تماشای غروب خورشید چشمگیر پوکت است.

مکان: کامالا ، کاتو

دیدگاه لائم سینگ

5.میمون هیل(Monkey Hill)

گاهی از تپه توه سا در شهر پوکت به عنوان تپه میمون یاد می شود. دلیلی که پس از گذشت چند صد متر وقتی با یک گروه ماکاک که میوه های محلی را برای آنها به ارمغان آورده اند کاملاً واضح می شود. Khao Toh Sae بلندترین تپه در شهر پوکت است. این خانه چند ایستگاه تلویزیونی و رادیویی و یک مکان تفریحی محبوب است که در آن بسیاری از افراد محلی برای آهسته دویدن می آیند. این تپه دارای چندین دیدگاه عالی در سطوح مختلف در تور تایلند است.مکان:Rassada

میمون هیل

6.دیدگاه پانوا(Panwa)

دیدگاه پانوا همچنین به عنوان برج نماهای Khao Khad شناخته می شود) دارای دید 360 درجه کامل از جنوب و شرق پوکت است. این مکان که در مسیر خروج از کیپ پانوا واقع شده است ، مانند پرومتپ یا بودای بزرگ مکان شلوغی نیست اما بسیار تماشایی است. در اینجا پارکینگ کافی ، کافه ها و مغازه ها وجود دارد. پله ها کمی بالا می روند اما اگر در بالای صفحه باشید ارزش آن بیشتر است.

مکان: ویچیت ، موانگ

دیدگاه پانوا

7.بودای بزرگ پوکت

بودای بزرگ پوکت یکی از مهمترین مکانهای دیدنی جزیره است. این تصویر عظیم در بالای تپه های ناکرد بین چالونگ و کاتا قرار دارد و با 45 متر ارتفاع ، از دور به راحتی قابل مشاهده است.این سایت عالی بهترین مناظر 360 درجه از جزیره را ارائه می دهد (به چشم اندازهای گسترده شهر پوکت ، سواحل کاتا و کارون ، خلیج چالونگ و موارد دیگر فکر کنید). به راحتی از طریق یک جاده 6 کیلومتری که از مسیر اصلی شریان پوکت منتهی می شود ، قابل دسترسی است

مکان:Soi Yot Sane ، Karon

بودای بزرگ پوکت

8.دیدگاه پرومتپ پوکت (Promthep)

پرومتپ شاید شناخته شده ترین مکان جزیره است. هر روز عصر ، اتوبوس های تور بزرگ ، اسکوترها و اتومبیل های شخصی ساحل راوائی و جنوبی ترین تپه جزیره را برای تماشای غروب آفتاب جابجا می کنند. در بالای تپه یک پارکینگ شلوغ ایستاده است که وسایل نقلیه جمعیت مردم را از هر گوشه جهان ناراحت می کنند. دوربین ها ، انگشتان اشاره می کنند و دوستداران در آغوش می گیرند در حالی که شگفت انگیزترین نمایش رایگان پوکت هر شب دوباره اجرا می شود.

مکان:Laem Promthep ، Rawai

دیدگاه پرومتپ پوکت

9.نوار کوه پاتونگ(Patong Mountain)

اگر به سمت سوی نانای در پاتونگ حرکت کنید و سپس مسیر Hassip Pee Road را در كنار رستوران Montes طی كنید ، با حومه ای بكر روبرو خواهید شد و چشم اندازهای خوبی از شهر به دست می آورید. بسیار خوب ، بنابراین آنها تعداد زیادی آپارتمان در بهترین نقاط مشاهده ساخته اند اما هنوز چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. اگر تشنه غذا و منظره خوب هستید در رستوران Krua Chom View توقف کنید. اگر 2 کیلومتر راه را ادامه دهید ، جاده ها به یک پیست می روند که حتی بالاتر می رود.

مکان:Hasippi Rd ، Patong ، Kathu

 نوار کوه پاتونگ

10.دیدگاه سامت ننگشه (Samet Nangshe)

دیدگاه ننگشه خیلی سریع از چیزی غیرقابل شنیده به یکی از محبوب ترین پانوراماهای Phang Nga تبدیل شده است. واقع در بالای تپه ، تنها 30 دقیقه رانندگی از پوکت ، مناظر خیره کننده ای از جزایر سنگ آهکی خلیج Phang Nga را فراهم می کند و از آنجا که برای جلوگیری از آلودگی به اندازه کافی دور از تمدن است

مکان:Khlong Khian ، Takua Thung

دیدگاه سامت ننگشه

11.دیدگاه واسا(Wassa Homemade Bar)

بهترین مکان غروب آفتاب در ساحل پاتونگ است. این سکو در فضای باز واقع در کنار جاده حسیپ پی (خیابان موازی و بالاتر از جاده نانایی) یکی از برجسته ترین چشم اندازهای کل خلیج پاتونگ در ساحل غربی پوکت را ارائه می دهد.

مکان: Hasippi Rd ، Patong ، Kathu

دیدگاه واسا

12.دیدگاه آسیاب بادی(Windmill Viewpoint)

دیدگاه آسیاب بادی بین سواحل Ya Nui و Nai Harn در جنوب پوکت واقع شده است. چندین آسیاب بادی بلند و باریک سفید رو به دریا دارد و نام خود را به آن داده است. این دیدگاه در بالای تپه دارای چشم اندازهای ساحل غربی شبیه به دماغه Promthep است اما ساکت تر است. به جز سالای سرپوشیده با فضای نشیمن و فروشنده های گاه به گاه نوشیدنی چیز زیادی در این دیدگاه نسبتاً کوچک وجود ندارد اما چشم اندازهای فوق العاده ای است.

دیدگاه آسیاب بادی

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران