0/5 - (0امتیاز)
26 مرداد 1398 ساعت :15:20 2694

دهکده جهانی دبی(جالب ترین دهکده!)

دهکده جهانی دبی یک احساس کارناوال مانند دارد و تجربه ای فراموش نشدنی همه جانبه را به شما و خانواده می دهد.

چیزهای جادویی که در مورد دهکده جهانی دبی (Global Village) وجود دارد شامل: پارک موضوعی ، بازار ، گلوبال گلوب دارای غرفه هایی با صفحه نمایش از کشورهای نزدیک و دور است که بازدید کنندگان می توانند صنایع دستی و میان وعده های سنتی را انتخاب کنند. این پارک جشنواره با گردهم آوردن بازدید کنندگان از نقاط مختلف جهان تنها در طی چند ساعت ، فرهنگ ها را به هم می رساند. این غرفه ها به شکلی از ساختارهای نمادین یا معماری محلی طراحی شده اند و همه را به سمت تماشا از بیگ بن لندن تا برج پیزا ایتالیا دعوت می کنند ، از سلفی های عاشقانه مقابل تاج محل یا سفر به مصر باستان دعوت می کنند. کودکان و بزرگسالان به طور یکسان در چراغهای روشن و فضای پر جنب و جوش ایجاد شده توسط رژه ها و انواع نمایش ها ، از اجراهای خیابانی نفس گیر گرفته تا کنسرت های ستاره دار لذت خواهند برد. بازی های بی شماری و سوارهای هیجان در Village Village تمام تفریحی که در فضای باز شما و خانواده تان می توانید داشته باشید را ارائه میدهد.دهکده جهانی دبی مکانی که کمی از کل دنیا را در خود جای داده است! و تجربیات عالی فرهنگی و آشپزی را از سراسر جهان ارائه می دهد. سرگرمی های تفریحی ، منطقه بازی کودکان ، غذای بین المللی ، بازار کک ، رقص ها و فعالیت های سرگرم کننده باعث می شود خانواده اصالت خود را حفظ کنند.در تور دبی یکی از محل های که در چک لیست شما باید باشد گلوبال ویلیج است.

Global Village یک جاذبه فصلی و خریدهای عجیب و غریب است که در ماه های سرد زمستان دبی برگزار می شود. پیش بینی می شود امسال بیش از پنج میلیون نفر شرکت کنند در( فصل بیست و سوم)داشته باشد.این جاذبه حدود 25 غرفه دارد. هر ویترین صنایع دستی ، کالاها و غذاهای یک کشور را نشان می دهد. کشورهایی که در سال 2018/2019 معرفی شده اند شامل هند ، پاکستان ، مصر ، مراکش ، روسیه ، ترکیه ، چین ، تایلند ، امارات ، عربستان سعودی ، لبنان ، کویت و اردن هستند. Global Village یک برنامه گسترده و برنامه های سرگرمی را ارائه می دهد. نمایش آتش بازی پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 9 عصر برگزار می شود.نمایش های صحنه ای در سال 2018/2019 شامل Globo The Musical ، Box Car Capers ، Elemental و Bollywood Nights می شود.کارناوال برای بزرگسالان و کودکان ، به علاوه بازی های سرگرمی و بازی های مهارتی ، دوچرخه سواری را فراهم می کند.

جالب ترین دهکده!

همه ما هنگام مسافرت به دهکده دبی ، نظرات مختلفی داریم.بزرگترین پروژه خرید ، گردشگری ، تفریحی و اوقات فراغت دبی است. دهکده جهانی دبی توسط 5 میلیون بازدید کننده بازدید می شود. این منطقه 524.256 متر مربع مساحت دارد که دارای گزینه های نامحدودی برای تفریح ​​، سرگرمی ، ماجراجویی ، و هیجان است.این منطقه به طور قطع می تواند به عنوان مقاصد تفریحی سرگرم کننده خانوادگی دبی در نظر گرفته شود ، زیرا دارای امکانات مدرن ، اسلایدها ، برای بازدید کنندگان در هر سنی است. از آنجایی که دهکده جهانی دبی گزینه های سرگرمی زیادی برای کودکان و بزرگسالان دارد ، اکنون در حال تبدیل شدن به محبوب ترین سرگرمی محبوب دبی است. Global Village در دبی یکی از بهترین تجربه های فرهنگی را که هر کسی می تواند در دبی داشته باشد از طریق 32 غرفه و غرفه های غول پیکر که نماینده 75 کشور جهان است ، به ارمغان می آورد. شما می توانید تنوع فرهنگ ها را در دهکده جهانی تجربه کنید. فرهنگ اصیل ، میراث و طعم های آشپزی نه تنها امارات متحده عربی بلکه 70 کشور به علاوه را کشف کنید. سواری ها ، نمایش های فرهنگی ، طعم های آشپزی ، سوغات ، غذاها ، هیجان و غیره شما را در ارتفاعی قرار می دهد که بتوانید یک فرهنگ غنی جهانی را در تور ارزان دبی تجربه کنید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران