0/5 - (0امتیاز)
21 مهر 1398 ساعت :10:05 6271

جزایر پوکت(15 جزیره معروف پوکت)

پوکت دارای تعداد زیادی جزایر خیلی بزرگ و کوچک است که بازدید از همه آنها طول خواهد کشید. بیشتر آنها چندان دور نیستند.در ادامه با 15 جزیره نزدیک پوکت آشنا میشوید.

1) جزیره فی فی پوکت(Phi Phi Island)

جزیره فی فی پوکت پر بازدیدترین جزیره است و بعد از فیلم "ساحل" محبوبیت بیشتری پیدا کرد. Phi Phi با داشتن سواحل و خلیج های زیبای خود ، بیشتر مقصد مسافرینی است که احساس می کنند در یک جزیره گرمسیری به مهمانی می روند. در حالت ایده آل ، شما باید برای استفاده از آن به یک سفر دو روزه بروید ، کمی دور است و سفر با قایق های موتوری برای رسیدن به آن خسته کننده است.

جزیره فی فی پوکت

2) جزیره کورال پوکت(Coral Island)

جزیره مرجانی یا کورال از معدود جزایری است که می توانید در پانزده دقیقه با قایق موتوری به آن برسید و روز را حتی در فصل کم در ساحل صرف بازی در ساحل کنید. با داشتن دو ساحل زیبا ، و تنها یک اقامتگاه تفریحی کوچک اما زیبا که دارای یک خانه های ییلاقی کوچک درست در ساحل است.

جزیره کورال پوکت

3) جزیره سیمیلان پوکت(Similan Islands)

جزایر سیمیلان الماس آبی روشن در دریای اندامان هستند. شما حتی لازم نیست عکاس خوبی باشید برای گرفتن عکس های قابل توجه. در حالت ایده آل ، شما باید برای استفاده از آن به یک سفر دو روزه بروید ، خیلی دور است و سفر با قایق های موتوری نیز خسته کننده است.

جزیره سیمیلان پوکت

4) جزیره کوه بون پوکت(Koh Bon)       

کوه بون یکی از نزدیکترین جزایر پوکت است که از طریق ساحل راوائی با قایق بسیار راحت می توانید از آن استفاده کنید. این مخفیگاه کوچک دارای دو سواحل است. یکی از آنها قبلاً برای مهمانان بی نظیر Evason Resort بود و ساحل دیگر خانه رستوران Bon ، بسیار دوستانه است و دارای یک مقصد مرسوم برای ناهار و یک روز تنبل در ساحل و یا انجام برخی فعالیت های آبی است.

جزیره کوه بون پوکت

5) جزیره راچا پوکت(Racha Island)

جزیره راچا یک مخفیگاه کوچک دوازده مایلی جنوب پوکت است که حدود دو ساعت با قایق یا 30 مایل با قایق موتوری است. این جزیره بسیار زیبا برای غواصان به عنوان یک سایت شیرجه مشهور است. راچا همچنین دارای سه استراحتگاه است ، «راچا» ، یک استراحتگاه مجلل ویلایی ، ریابوری و بان رایا توچال. دو سواحل در جزیره اصلی زیبا هستند ، و جزیره ای جالب برای کشف.

جزیره راچا پوکت

6) جزیره کوه خای پوکت(Koh Khai)

سه جزیره کوچک اما بسیار محبوب فقط 15 دقیقه با ساحل شرقی پوکت فاصله دارد. مردم برای آفتاب به آنجا می روند و برای چند ساعت در آب شفاف بازی می کنند. فقط به یاد داشته باشید که تغذیه بسیاری از ماهیان گرسنه غیرقانونی است.

جزیره کوه خای پوکت

7) جزیره میتون پوکت(Maiton Island)

جزیره میتون یک مکان کوچک بتونی در 15 دقیقه جنوب پوکت است که قبلاً در یک هتل لوکس قرار داشت. این هتل دیگر فعالیت نمی کند ، اما ساحل هنوز هم در دسترس است و یک مسافرت عالی روزانه با یک پیک نیک و غواصی در بین هزار ماهی است.

جزیره میتون پوکت

8) جزیره کوه پانی پوکت(Koh Panyee)

در خلیج Phang Nga در نزدیکی پوکت واقعاً یک روستای ماهیگیران توریستی است که تقریباً کاملاً بر روی استیل ساخته شده است. این روستا هنوز مکانی بسیار غیرمعمول و هیجان انگیز برای بازدید است ، اما ترفند این است که زود به آنجا بروید تا تنها بازدید کننده در شهر باشید.

جزیره کوه پانی پوکت

9) جزیره جمیز باند پوکت(James Bond Island)

در واقع جزیره ای نیست که شما آن را تصور کنید ، اما قطعاً از آن فیلم قدیمی جیمز باند بسیار شگفت آور و پرطرفدار شده است ، معمولاً مردم به همراه کوه پانی و خلیج Phang Nga جایی که در آن قرار دارد از آن دیدن می کنند.

جزیره جمیز باند پوکت

10) جزیره کوه هونگ پوکت(Koh Hong)

کوه هنگ یکی از چهار جزیره کوچک هونگ در خلیج Phang Nga متعلق به پارک ملی دریایی است. میمون ها و پرندگان را می توان مشاهده کرد ، اما عمدتاً تالاب داخل آن و ماسه سفید آن و آب آبی شگفت انگیز با ماهی های زیادی که در بین بازدید کنندگان بازی می کنند ، جذاب ترین قسمت است.

جزیره کوه هونگ پوکت

11) جزیره کوه یائو پوکت(Koh Yao)

کوه یائو از دو جزیره بزرگ تشکیل شده است که در نیمه راه بین پوکت و کرابی واقع شده اند. Koh Yao Noi ، کوچکترین این دو جزیره دارای چندین هتل مانند Six Senses Hideaway Resort است. به کوه یائو از اسکله بنگ رونگ در سواحل شرقی پوکت یا کرابی می توان رسید. این جزیره هیچ مکان دیدنی و باشکوه ندارد اما یک سفر روزانه دوچرخه کوهستان است. ساحل شرقی دارای مزارع برنج ، دهکده کوچکی بر روی ماسوره و تعداد مزارع لاستیکی است.

جزیره کوه یائو پوکت

12) جزیره رانگ یای پوکت(Rang Yai Island)

جزیره رانگ یای یک جزیره خصوصی زیبا است که در حدود پنج کیلومتری شرق تالاب Boat و Marina Royal Phuket Marina واقع شده است. اگر می خواهید یک سبک زندگی رابینسون کروزو را تجربه کنید ، رانگ یی کمپینگ و ییلاقی های بامبو را ارائه می دهد. می توانید مدتی را برای قایقرانی یا دوچرخه کوهستان بگذرانید و حتی از یک مزرعه مروارید دیدن کنید. دستیابی به آن با قایق طولی از ساحل لائم هین حدوداً 1200 بت تایلندی هزینه در تور تایلند دارد.

جزیره رانگ یای پوکت

13) جزیره کوه کائو پوکت(Koh Kaeo)

جزیره کوه کائو ، روبرو دماغه معروف Promthep ، فقط یک جزیره کوچک است که می توانید با قایق طولانی از Rawai دیدن کنید. جدا از یک ساحل کوچک ، تنها علائم خاص این جزیره ، دو بودای بزرگ طلایی ، یکی نشسته و دیگری ایستاده و همچنین یک معبد کوچک در بالای تپه است.

جزیره کوه کائو پوکت

14) جزیره کوه مافراو پوکت(Koh Maphrao)

جزیره Koh Maphrao یا Coconut جزیره ای کاملاً بزرگ اما ناشناخته است که بسیار نزدیک به پوکت است. ساخته شده در سال های اخیر ، روستای مجلل نارگیل تقریبا تنها دلیل رفتن به آنجا است. اگر اتفاقی برای خوردن در رستوران شناور لائام هین یا Kru Suwit بروید ، جزیره را در آن طرف خلیج خواهید دید.

جزیره کوه مافراو پوکت

15) جزیره کوه سیری پوکت(Koh Sirey)

کوه سیری در واقع یک جزیره است ، اما هرگز آن را از روی نقشه حدس نمی زنید ، و احتمالاً بسیاری از شما هرگز اسم این جزیره تایلند را نشنیده اید. این قطعه کوچک از زمین که به یک شهر بسیار کوتاه به شهر پوکت متصل است ، هیچ نشانه خاصی ندارد ، اما اینجاست که شما اقامتگاه تفریحی زیبای Westin Siray Bay را پیدا خواهید کرد.

جزیره کوه سیری پوکت

توریاب در این لیست سعی نمود 15 جزیره اطراف پوکت را برای شما معرفی نماید تا در سفر با تور ارزان پوکت با آگاهی انتخاب دقیق و برنامه ریزی منظمی داشته باشید برای تور پوکت و یا تور لحظه آخری پوکت با آژانسهای تایلند کار توریاب در ارتباط باشید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران