0/5 - (0امتیاز)
06 آبان 1398 ساعت :14:54 1821

جزیره کوه بون پوکت(Koh Bon) کجاست؟

جزیره Bon یا Koh Bonفقط در جنوب ساحل Rawai در پوکت و با فاصله کمی قراردارد. چندین ساحل شنی این جزیره کوچک را در بر میگیرد ، و با وجود نزدیکی پوکت ، هنوز مورد حمله توریستها قرار نگرفته است.

قایق های Longtail در جزیره Bon

فقط دو ساحل واقعی در Koh Bon وجود دارد به زبان تایلندی ، جزایر "Koh" هستند). یکی محل سقوط کنونی بسته شده Evason Resort Phuket و دیگری رستوران مخفی "Dawn" یک بانوی مشهور انگلیسی است که بیش از دو دهه پیش خانه خود را جزیره کوه بون پوکت ساخته است. جزیره بون به اندازه جزیره مرجان یا جزیره سیمیلان چشمگیر نیست ، اما به جزیره پوکت نزدیک است ، یک فرار جالب برای ناهار است. با داشتن سقف های خاردار و یک رستوران چوبی ، کمی دلگیر است.

مهم:

توجه داشته باشید که جزیره بون مربوط به جزیره جیمز باند نیست! حتی در همان منطقه نیست ، اما به نظر می رسد که بعضی اوقات مردم آنها را اشتباه میگیرند.

البته ، شما در طول فصل بالا تنها در کوه Bon تنها نخواهید بود زیرا هیچ رستوران فقط با یک زن و شوهر میهمان زنده نمی ماند. درست مانند برخی از مسافران دیگر که در جستجوی یک مکان پنهان هستند ، برای ناهار به اینجا می روند ، غالباً مسافرانی که عاشق این مکان شده اند برای چندمین بار به این جزیره می آیند به علاوه زن و شوهرهای که با قایق های موتوری که برای صرف ناهار در راه رسیدن به سایر جاذبه های پوکت اینجا متوقف می شوند. هنگامی که آن قایق های موتوری از ساحل دور میشوند ، بازی با شماست  snorkelinیا kayaking   و تماشای قایق بادبانی و قایق های موتوری و نارگیل تازه در جزیره کوه بون پوکت را از دست ندهید

رستوران جزیره کوه بون پوکت

ظاهرا ، جزیره کوه بون به عنوان بهشت ​​روی زمین است: ساحل کوچک شنی سفید با درختان نخل که در نسیم تابستان تابیده و ابرهای کمی به آرامی در یک آسمان آبی روشن می چرخند. آنها در یک کارت پستال پوکت زندگی می کنند. هر روز ، مشتریان به اندازه کافی تلاش می کنند تا از دریا لذت ببرند تا از میگوهای فلفل افسانه ای او (280 بات) یا میگوهای تامارین (280 بات) لذت ببرند ، و همه به نظر می رسد بی عیب و بی نقص است. اما این روزهای خوبی است ، زندگی یک جزیره نشین در حال اداره یک رستوران سرگرم کننده و آفتابی نیست ، زیرا پوکت دارای یک باد موسمی ناخوشایند و باران های شدید است.حالا به این موضوع فکر کنید ، هر روز او (صاحب رستوران محلی جزیره)مجبور است به بازار تازه محلی در شهر پوکت در حدود 20 کیلومتر دورتر برود تا بتواند همه چیزهایی را که ممکن است برای مسافرانی که ممکن است یا ممکن نیست بیایند ، بخرد ... بعد  از ساحل راویایی ، بارگیری همه این را با قایق انجام دهد و هر روز آن را در جزیره Bon  پیاده کند. زندگی در بهشت ​​می تواند جهنم یک کار باشد! بنابراین اگر در حوالی ساحل راوایی هستید ، از دریا عبور کرده و در Dawn ناهار بخورید ، او یک فرد عالی است که با سختی غذا برای مسافران تور پوکت تهیه میکند

چه چیزی سفارش دهم

  • Prawns
  • مرغ عمیق سرخ شده "Tempura" - 240 بات
  • خمیر سیر - 280 بات
  • ماهی Tamarind - 370 بات
  • برنج سرخ شده آناناس - 240 بات
  • آجیل مرغ و کاشو - 260 بات
  • پاپایا (سامتام) یا سالاد تایلندی خیار - 120 بات
  • مرغ با ریحان برنج و تخم مرغ سرخ شده - 240 بات
  • فیله ماهی سرخ شده با سس شیرین شیرین (plah rahd prik) - 370 بات
  • مرغ شیرین و ترش - 240 بات
  • برنج سرخ شده خرچنگ - 180 بات
  • آناناس سرخ شده برنج در رستوران Bon Island

چگونه به Bon Island برویم

بهترین راه برای رسیدن به Bon Island سوار یکی از قایق های طولی(Longtail Boat) است که همیشه در ساحل Rawai ایستاده است. فقط باید با قیمت موافقت کنید ، که معمولاً از یک هزار بات برای هر نفر برای یک سفر دور شروع می شود و با تعداد مسافر کاهش می یابد. توجه داشته باشید که فقط در راه برگشت کرایه قایق را پرداخت می کنید. توجه داشته باشید که در طول فصل کم توصیه می شود که آن را بررسی کنید رستوران باز است زیرا هوا گاهی اوقات اجازه عبور قایق ها را نمی دهد.

باز: روزانه 10 صبح - 5 بعد از ظهر (در صورت بد بودن هوا بسته است)

سؤالات متداول درباره Bon Island

  • جزیره بون تا چه اندازه از پوکت فاصله دارد؟

جزیره رانگ یای در فاصله 2 کیلومتری ساحل راوائی در جنوب پوکت و تنها 10 تا 15 دقیقه با قایق طولی فاصله دارد.

  • چگونه به آنجا بروم؟

شما فقط می توانید در ساحل راوائی حضور پیدا کنید و یک قایق طولی اجاره کنید. برای یک قایق کامل ، از جمله بازگشت ، حدود 1،000 بات هزینه دارد.

  • چه کارهایی در بون جزیره وجود دارد؟

شما می توانید در رستوران Bon Island از شنا ، حمام آفتاب ، غواصی و ناهار لذت ببرید.

  • Bon Island چقدر بزرگ است؟

جزیره بون 1.2 کیلومتر طول و 500 متر عرض دارد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران