0/5 - (0امتیاز)
06 آبان 1398 ساعت :14:17 2258

جزیره کورال پوکت(Coral Island)

در جزیره مرجانی یا جزیره کورال چه کار کنیم؟

جزیره مرجانی یا جزیره کورال یکی از معدود جزایر است که می توانید در طی 15 دقیقه با قایق موتوری از ساحل Rawai در جنوب پوکت به آن برسید و روز را حتی در فصل کم در ساحل صرف بازی در ساحل کنید. رفتن از یک جزیره گرمسیری به یک جزیره پرجمعیت دیگر کمی عجیب است اما راه هایی برای جلوگیری از گله وجود دارد.شما می توانید یک سفر یک روزه را از هر پیشخوان تور رزرو کنید ، که اغلب به صورت بسته ای شامل قایق های موتوری ، ناهار و تجهیزات غواصی برای 950 بات برای هر نفر یا خود رانندگی به اسکله چالونگ و پیوستن به قایق هایی که از آنجا حرکت می کنند ، می باشد. (یک شب بمانید)

ساحل موز در جزیره مرجان

Long Beach ، ساحل اصلی جزیره کورال زیبا و شن و ماسه سفید اغلب به نظر می رسد به عنوان "مراقبت روزانه از توریست" با ردیف قایق هایی که در کنار خلیج پارک شده و گردشگران زیادی دارند. این نکته نادر در نزدیکی جزیره پوکت است ، می تواند در طول روز شلوغ شود ، و همه برای صلح و طبیعت به سر می برند. بنابراین یک بار در جزیره ، می توانید در این جمع مخلوط شوید ، نوشیدنی بنوشید و از بسیاری از فعالیت های پر سروصدا مانند پارازیلینگ و قایق های موز لذت ببرید. یا می توانید از آن دور شوید!

جزیره کورال پوکت(Coral Island)

سه راه برای جلوگیری از این امر:

  1. حرکت به انتهای ساحل:

درست در مقابل جزیره کورال پوکت مکان خوبی وجود دارد ، اما هتل ممکن است استفاده از صندلی های ساحلی خود را به مشتریان خود اجاره دهد. هنوز هم ساکت است و می توانید یک شنا خوب با ماهی های زیادی برای بازی داشته باشید.

  1. پیاده روی به ساحل موز

از انتهای ساحل ، یک مسیر کوچک وجود دارد که به یک ساحل دیگر منتهی می شود ، فقط ده تا پانزده دقیقه پیاده روی ، اما شما در آنجا کمی ساکت تر خواهید بود. فقط به یاد داشته باشید که برای سفر خود به موقع برگردید!

  1. اقامت در Coral Island Resort بهترین گزینه است

یک شب را در آنجا بگذرانید ، و هنگامی که آخرین قایق باقی مانده است ، جزیره برای شماست. این بسیار پیچیده نیست ، اما خانه های ییلاقی با دوش گرم ، تهویه هوا ، و استراحتگاه دارای استخر بزرگ ، رستوران ، و حتی مرکز شیرجه ای وجود دارد. ناهار خوری و صبحانه در ساحل برجسته و عاشقانه است ، و این یک راه عالی برای دور شدن از مسافرت روزانه است. ولی اگر می خواهید یک خانه ییلاقی رو به دریا داشته باشید باید از قبل رزرو کنید.

جزیره کورال پوکت(Coral Island)

سؤالات متداول درباره جزیره مرجان

  • بهترین هتل در جزیره مرجانی کدام است؟

توچال جزیره مرجان تنها هتلی است که در جزیره مرجان موجود است

  • چگونه می توانم به جزیره مرجانی بروم؟

می توانید یک قایق طولی را از ساحل Rawai یا اسکله چالونگ اجاره کرده و یا یک سفر برگشت قایق با 900 بات را به ازای هر نفر از نمایندگان تور محلی رزرو کنید.

  • فاصله جزیره مرجان از پوکت تا چه اندازه است؟

جزیره مرجان از ساحل Rawai ، جایی که قایق های طولی مستقر است ، 6.50 کیلومتر فاصله دارد.

  • بهترین زمان برای بازدید از جزیره مرجان کی است؟

بهترین زمان برای بازدید از جزیره مرجانی بین نوامبر و آوریل است که فصل بسیار خوبی در پوکت است ، اما این جزیره در تمام طول سال باز است.

در جزیره چه کارهایی وجود دارد؟

جزیره مرجان برای snorkelling ، غواصی ، شنا و برخی از ورزش های آبی خوب است. در کنار ساحل اصلی ، ساحل موز مکان دیگری برای استراحت است.

جزیره کورال پوکت(Coral Island)

سخن نهایی: برای آگاهی از قیمت تور پوکت و یا سفر با تور ارزان پوکت با توریاب در ارتباط باشید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران