0/5 - (0امتیاز)
16 شهریور 1397 ساعت :22:26 4445

جزایر فی فی پوکت تایلند (Phi Phi Islands)

جزایر فی فی متشکل از 6 جزیره کوچک مجمع الجزایری کوچک در پوکت تایلند هستند.

پوکت با سواحل شنی سفید، قسمتی از بهشت بر روی زمین است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. پوکت دارای سواحل متعدد و فوق‌العاده‌ای است که بیشتر گردشگران هرساله به خاطر این سواحل از سرتاسر جهان به پوکت سفر می‌کنند. ویژگی‌های خاص، طبیعت کوهستانی و معابد رنگین برخی از جاذبه‌های گردشگری پوکت هستند که بهانه مسافرت را برای هرکسی فراهم می‌کنند. سفر به پوکت می‌تواند رویا و آرزوی هر کسی باشد. در مورد پوکت و موقعیت جغرافیایی آن در راهنمای سفر به پوکت اطلاعات و توضیحات جامعی را ارائه دادیم. حال قصد داریم در مورد یکی از جاذبه‌های فوق العاده پوکت یعنی جزیره فی فی (Phi Phi Islands) اطلاعات را به شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

جزیره فی فی در پوکت (Phi Phi Islands):

جزایر فی فی گروهی از جزایر زیبا در پوکت هستند و در بین جزیره پوکت و غرب تنگه‌ی مالاکا قرار دارد. این گروه از جزایر دارای نماو چشم اندازی مسحور کننده و زیبا هستند و هنگامی که در آن قرار دارید بی اختیار غرق زیبایی‌های آن خواهید شد و زمان را فراموش خواهید کرد. آب‌های کریستالی و زلال همراه با رنگ نیلگون و آبی شفاف این جزایر را در خود فرو برده‌اند و زیبایی جزایر فی فی را دو چندان کرده‌اند. رنگ‌های این جزیره‌ها با انواع تن سبز و آبی با شما سخن خواهند گفت و شما را حیرت زده خواهند کرد. مطمئن باشید از بودن در این جزایر به هیچ وجه سیر نخواهید شد. فی فی از 6 جزیره تشکیل شده است و هر کدام جذابیت‌های خود را دارند. در ادامه چند تفریح فوق‌ العاده را به شما در جزیره فی فی معرفی می‌کنیم تا در سفر خود با تور پوکت برای آنها برنامه ریزی کنید.

بازدید از جزیره کوه فی فی له (Koh Phi Phi Leh):

کوه فی فی له (Koh Phi Phi Leh) دومین جزیره بزرگ در مجمع الجزایر کوچک فی فی است. این جزیره به خاطر ساحل زیبایش و به خاطر فیلم "ساحل"  The Beach بسیار معروف شده است. در این فیلم لئوناردو دی کاپریو در نقش ماجراجویی به اکتشاف در جزیره می پردازد. این جزیره با زیبایی‌های مسحور کننده خود شما را عاشق خود خواهد کرد. این جزیره با آب‌های کریستالی، شن‌ها نرم سفید و پوشش گیاهی استوایی خود همه بهشت را گرد هم آورده است. در طول ماه‌های شلوغ و پر سفر، یعنی از ماه نوامبر تا آوریل، این جزیره فعالیت‌های متعددی را به بازدید کنندگان ارائه می‌کند. شاید در این زمان نتوانید تور پوکت ارزان بیابید اما مطمئن باشید از سفر به پوکت و دیدن این جزیره در مجمع الجزایر فیفی نیر پشیمان نخواهید شد. شاید بتوانید با پیدا کردن یک تور لحظه آخری پوکت با قیمت مناسب بیابید.

بازدید از چشم اندازهای جزیره کوه فیفی دان (Koh Phi Phi Don):

جزیره کوه فی فی دان (Koh Phi Phi Don) با شکل H مانند عجیب و غریب خود، یکی دیگر از جزیره‌های مهم مجمع الجزایر فی فی است. این جزیره با تمامی امکانات رفاهی خود و طبیعت بکر و رنگارنگش مطمئنا بهشتی برای عکاسان است و کسانی که در این حرفه فعالیت دارند، بی شک می‌توانند بهترین و زیبا ترین عکس‌های عمر حرفه‌ای و شغلی خود را در این جزیره بگیرند. تماشای منظه غروب آفتاب از این جزیره به حدی زیبا و دلربا است که تا ابد آن را فراموش نخواهید کرد.

جزایر فی فی - جزیره کوه فی فی دان

بازدید از جزیره بامبو (Bamboo Island):

یکی دیگر از 6 جزیره زیبا و مهم مجمع الجزایر فی فی جزیره بامبو (Bamboo Island) است که در جنوب استان کرابی جا خشک کرده است. این جزیره با سواحل کریستالی خود بدون شک محلی برای تفریح و اکتشاف خواهد بود. این جزیره زیبا رویای استوایی شما را به حقیقت تبدیل خواهد کرد. اگر عاشق دنیای زیر آب و آبزیان رنگا رنگ هستید، غواصی در این منطقه را از به هیچ وجه از دست ندهید. وقتی در زیر آب مشغول غواصی هستید، سنگ‌های مرجانی در کنار ماهی‌های رنگین و رقص جلبک‌های دریایی، منظره‌ای زیبا برای شما ایجاد خواهند کرد.

جزایر فی فی - جزیره بامبو

غواصی در فی فی:

به خاطر طبیعت زیر آب و منطقه استوایی، آب‌های زلال و ماهی‌های رنگارنگ، غواصی در آب‌های مجمع الجزایر فیفی، می‌تواند آرزوی هر گردشگری باشد. از این رو غواصی و شیرجه در آب از فعالیت‌های اصلی و تفریحی مهم در جزیره فیفی به شمار می‌روند و به همین خاطر در سرتاسر جزایر فی فی می‌توانید مراکز زیادی را برای آموزش و ارائه این خدمات بیابید.

جزایر فی فی - غواصی در جزیره فی فی

کروز در فی فی با قایق کاپیتان باب:

در این کروز می‌توانید از تنگه مایا (Maya Bay)، ساحل مانکی یا میمون (Monkey Beach)، لو ساما (Loh Samah)، ونگ لونگ کاو (Wang Long Cove) و تنگه فی- له (Pi-Leh Bay) دیدن کنید و بر روی کشتی از نوشیدنی‌ها، میوه‌ها و ناهار لذت ببرید. هزینه سفر برای هر نفر بین 2500 تا 3000 بات است و این تور همه روز از ساعت 13:00 شروع می‌شود و در ساعت 19:00 به پایان می‌رسد.

تور برای تماشای کوسه‌ها:

از میان تمام تورهای جزیره فی فی، تماشای کوسه‌ها لذت دیگری دارد و به یک دلیل کاملا مشخص از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. آب‌های اطراف مجمع الجزایر فیفی، میزبان کوسه باله سیاه کوچک و کوسه‌های پانتر است. بهترین زمان برای دیدن این کوسه‌ها  اوایل صبح است و به همین خاطر این تورها از ساعت 6 صبح شروع می‌شوند و تا نیمه روز یعنی 12 ظهر ادامه دارند. مطمئنا این تور برای شما خاطراتی پر هیجان و فراموش شدنی را رقم خواهد زد.

جزایر فی فی - تور تماشای کوسه ها

صخره نوردی در مجمع الجزایر فی فی:

یکی از فعالیت‌های رایج در این منطقه به خاطر طبیعت کوهستانی آن صخره نوردی است. این تفریح طبعا مناسب دوستداران این رشته و حرفه‌ای‌هایی است که در این کار تخصص دارند. بدون شک دیدن مناظر و چشم اندازهای مجمع الجزایر فی فی از ارتفاع و بالا دسته‌ا هیجان انگیز و جالب خواهد بود. در سرتاسر جزیره شرکت‌های زیادی آماده ارائه خدمات و اجاره تجهیزات مورد نیاز و مطمئن در این راستا هستند. با صخره نوردی در مجمع الجزایر فی فی می توانید خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای خود در ذهنتان حک کنید.

هتل های جزیره فی فی:

بدون شک با خواندن مطالب و اطلاعات در مورد جزیره فی فی، عاشق این جزیره شد و ممکن است هنگام رزرو هتل های پوکت تمایل داشته باشید تا هتل های موجود در جزیره فی فی را برای اقامت انتخاب کنید. این جزیره با داشتن طیف وسیعی از هتل‌های لوکس و ساحلی امکان اقامتی آرام و دلنشین را برای گردشگران فراهم می‌کند. برخی از این هتل‌های جزیره فی فی عبارتند از: هتل فی فی ایلند ویلیج بیچ ریزورت (Phi Phi Island Village Beach Resort)،  هتل زیوولا ریزورت (Zeavola - a Barefoot luxury resort)، هتل هالیدی این ریزورت فی فی (Holiday Inn Resort Phi Phi Island)، پی.پی بلو اسکای ریزورت (PP Blue Sky Resort) و بسیاری از هتل‌های لوکس و زیبای دیگر.

سخن آخر:

سفر به پوکت تجربه‌ای بی نظیر برای هرکسی خواهد بود. جاذبه های توریستی پوکت دل هر کسی را با خود می‌برد و همه را عاشق خود می‌کند. فرقی ندارد با تور ارزان پوکت به این شهر می‌روید یا با تور لوکس؛ با هر بودجه‌ای که به این جزیره بروید، باید حتما سری به جاذبه‌های پوکت به خصوص مجمع الجزایر فی فی بزنید. شما می‌توانید برای برنامه ریزی هرچه بهتر برای سفرتان، سفرنامه پوکت دیگر مسافران را بخوانید و از تجربیات بی نظیر آنها در تورشان استفاده کنید. توریاب شما را در هر مرحله از انتخاب تور و رزرو آن یاری خواهد کرد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران