0/5 - (0امتیاز)
24 مهر 1398 ساعت :11:05 2868

برخی از مراکز خرید در دبی برای خرید ارزان

از میان جاذبه های دبی خرید مشهور و کاملاً مستقر است. بنابراین جای تعجب نیست که افراد در مراکز خرید برای خرید ارزان در شهر جستجو می کنند. مراکز خرید در دبی برای خریدهای ارزان قیمت وجود دارد

اوتلت مال(Outlet Mall)

در Outlet Mall دبی می توانید طیف بزرگی از کالاهای لوکس را از طراحان مانند Stella McCartney ، Givenchy و Tod’s گرفته تا نام های خیابانی بزرگی مانند Aldo ، Adidas و Wrangler با کسری از قیمت اصلی آن بخرید شرکتهای بزرگ خرید بزرگ محصولات فصل گذشته را به The Outlet Mall می فرستند. این موارد شامل هاروی نیکلز ، بوتیک 1 و Bloomingdale's است.

  • آدرس: جاده دبی العین (مسیر 66)
  • تلفن: +971 4 423 4666
  • وب سایت: com

اوتلت مال(Outlet Mall)

گاردروبی دبی(Garderobe)

Garderobe یک مقصد پیشرو برای خرید و فروش مد لوکس از قبل دوست داشتنی است. با داشتن حضور آنلاین و آفلاین ، آنها فروشندگان کالاهای باکیفیت و یا محصولات معتبر را به خریداران وصل می کنند. در Garderobe می توانید کالاهای لوکس را با قیمت های پایین تر از اصل خریداری کنید. با سطح تجربه تیم Garderobe ، کمی ترس دارید. آنها اطمینان می دهند که اقلام معتبر و کاملاً شرح داده شده اند. به عبارت دیگر ، 100٪ بررسی کیفیت وجود دارد.خبر بزرگی که می دانم شما را هیجان زده می کند اینست که آنها در سطح بین المللی حمل می شوند.

  • آدرس: Garderobe ، ویلا 590 ، جاده ساحل جمیرا ، Umm Suquim 1
  • تلفن: +971 4 394 2753
  • شماره واتساپ: +97150 224 5195
  • ایمیل: customercare@garderobe.ae
  • وب سایت: ae

گاردروبی دبی(Garderobe)

دهکده اوتلت(The Outlet Village)

دهکده اوتلت بهشت معشوق خریداران است. فروش لیبل های مد مجلل و محصولات رده بالا با کمترین قیمت ، نقطه فروش منحصر به فرد The Outlet Village است. آنها به آن افتخار می کنند. شما همچنین باید قیمت ها را مقایسه کنید. می توانید محصولات دیگری را با مارک هایی مانند آدیداس ، کالوین کلاین ، آرمانی ، DKNY ، روبرتو کاوالی و تامی هیلفیگر در میان دیگران پیدا کنید. علاوه بر خرید ، با این وجود ، دهکده Outlet به شما غذاهای بین المللی باورنکردنی می دهد که در آن می توانید هر نوع همبرگر ، غذای عربی ، هات داگ به ژلاتو ، پیتزا و سالاد تهیه کنید. و یک پارک بازی خودتان یا بچه های خود را از سرگرمی کنید.

  • آدرس: جبل علی ، پارک ها و استراحتگاه های نزدیک دبی - دبی - امارات متحده عربی
  • تلفن: +971 4 317 3999
  • ایمیل: customerservice@meraas.ae
  • وب سایت: ae

دهکده اوتلت(The Outlet Village)

دراگون مارت دبی(Dragon Mart)

Dragon Mart یک مرکز تجارت محصولات چینی است. این بزرگترین در خارج از چین است و در فیس بوک بیش از 540 هزار لایک دارد. بنابراین ، این یک بازار بزرگ است که در آن می توانید هر کالایی را که می خواهید بدست آورید. این وسایل از وسایل آشپزخانه گرفته تا مبلمان ، از لوازم خانگی گرفته تا تجهیزات اداری ، از وسایل کودکان تا بزرگسالان. برخی از مواردی که می توانید در بازار پیدا کنید عبارتند از: کیف (دستی یا مسافرت) ، نقاشی ، لباس ، عتیقه ، آکواریوم ، کاغذ سنباده ، عطرهای عربی ، وسایل بازی ، دوچرخه. آنها رویدادها و فعالیتهایی را برگزار می کنند که افراد کوچک می توانند در آن شرکت کنند. همچنین بازارهای فصلی وجود دارد که معاملات و تخفیف های زیادی را به بازدید کنندگان ارائه می دهد.مشتریان گفتند که این مکان مناسب برای صرفه جویی در مقدار زیادی از پول است. قیمت ها در سراسر بازار ثابت نیستند و باید مجبور شوید که زیاد بگردید این بسیار مهم است؛ اگر عادت دارید با قیمت های ثابت خرید کنید ، لازم نیست در اینجا تنظیم کنید و نباید ساده لوح باشید یا خیلی سریع احساس کنید که پیشنهادات عالی هستند یا کالاهای بسیار ارزان قیمت. به عبارت دیگر ، نباید خیلی سریع از معامله راضی شوید. اگر بدنبال کالای معتبر یا مارک شناخته شده در اینجا می گردید ، پس باید واقعاً تلاش کنید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنیددر بازار می توانید محصولات سفارشی شده (مانند کیسه های پلاستیکی یا کاغذی) تهیه کنید. زبان یکی از موانعی است که می تواند شما یا خرید شما را ناامید کند ، اگرچه بیشتر چینی ها انگلیسی صحبت می کنند یا سعی می کنند. همچنین افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند در اینجا شاغل هستند. به شما توصیه می شود بعضی از کفش های ورزشی را بپوشید زیرا حرکت در اطراف می تواند زمان زیادی را ببرد.لطفاً توجه داشته باشید که دراگون مارت به دو بخش - اژدها مارت و اژدها مارت تقسیم می شود. علاوه بر فروشگاه های خرید ، اژدها مارت رستوران ها نیز دارد و سرگرمی را رقم می زند. سرگرمی شامل سینما و کنسرت است. آنها میزبان انواع مختلفی از هنرمندان مشهور هستند که معمولاً در روزهای هفته و تعطیلات اجرا می کنند.

آدرس: جاده الآویر به سمت حتا ، درست از جاده شیخ محمدبن زاید مجتمع در نزدیکی شهر بین المللی واقع شده است ، تنها 20 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی و 40 دقیقه با بندر جبل علی فاصله دارد.

ساعت خرید:

  • یکشنبه - چهارشنبه 10:00 صبح - 10:00 بعد از ظهر
  • پنجشنبه - شنبه 10:00 صبح - 12:00 صبح (نیمه شب)
  • ایمیل: info@dragonmart.ae
  • تلفن: +971 4 390 9999

دراگون مارت دبی(Dragon Mart)

اطلاعات کامل دراگون مارت دبی را مطالعه کنید تا در تور ارزان دبی تجربه منحصر به فردی بهمراه داشته باشید

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    شیرین اسکندری
    درکدام خ آنکارا هست آیا هتل به سفارت کانادا نزدیک است