0/5 - (0امتیاز)
07 بهمن 1398 ساعت :14:22 2156

بازار ابن بطوطه دبی(Ibn Battuta Mall)

بازار ابن بطوطه (Ibn Battuta Mall) واقع در جاده شیخ زاید ، مجتمع خرید بزرگی است که پس از یک کاشف بزرگ به نام ابن بطوطه نامگذاری شده است.

با گشت و گذار کاوشگر معروف قرن چهاردهم ، این مرکز به شش غرفه با مضمون کشورها تقسیم می شود که غرفه فارسی مشهورترین غرفه است که توسط یک گنبد نقاشی شده با دست ساخته شده است. به غیر از آن 270 مغازه ، 50 رستوران و غذاخوری وجود دارد ، یک سینما 21 صفحه ای ، یک پارک ترامپولین و یک کوچه بولینگ در این مرکز خرید وجود دارد.شما میتوانید در تور دبی از آن بازدید کنید

ابن بطوتا مال که غالباً به عنوان بزرگترین بازار مضمون جهان شناخته می شود ، کار برجسته ای از معماری و صنایع دستی را به نمایش می گذارد. غرفه های دیگر با الهام از کشورهای دیگر عبارتند از: غرفه مصر هندوستان غرفه چین غرفه اندلس ، غرفه پارس ، غرفه تونس این مرکز فقط یک مجموعه خرید نیست بلکه یک بسته سرگرمی کامل شامل یک سینما با صفحه نمایش 21 و بیش از 50 گزینه رستوران است. مکانی که در مساحت 000،521 متر مربع گسترش یافته است با بیش از 270 مغازه با تعداد بی شماری از مارک های بین المللی مانند چارلز و کیت ، Nautica ، پیر کاردین و غیره آراسته شده است.

فروشگاه های ابن بطوطه بازار

با بیش از 270 فروشگاه در بازار ، مکان مناسبی برای یک روز طولانی خرید خوب است. شما می توانید در بهترین مارک ها برای مد ، مبلمان ، کتاب ، سخت افزار ، لوازم آرایشی و بهداشتی خرید کنید و یا حتی یک روز اسپا خوب داشته باشید یا در بسیاری از سالن های مرکز خرید مدل موی خود بگیرید. برای دیدن لیست کامل فروشگاه ها در وب سایت رسمی آنها مراجعه کنید.

فروشگاه های برتر قهوه در ابن بطوطه بازار:

کافه آلپی (غرفه هند)

کافه نرو (غرفه مصر)

جامائیکا آبی (غرفه تونس)

قهوه خانه Bagelbar (غرفه پارس)

توجه : 2 غرفه مواد غذایی وجود دارد. یکی در غرفه های پارسی و دیگری در غرفه تونس

KORYO (غرفه تونس)

امامی (غرفه تونس)

Ichikura (غرفه پارس)

بهترین رستوران‌های شام در ابن بطوطه بازار:

Delifrance (غرفه پارس)

Atisuto (غرفه پارس)

بهترین رستوران‌های شام در ابن بطوطه بازار:

Delifrance (غرفه پارس)

Atisuto (غرفه پارس)

شکسپیر و شرکت (غرفه چین)

فرهنگ کاری (غرفه چین)

یاکیته (غرفه اندلس)

فیلم و سرگرمی:

  1. Novo Cinemas (غرفه چین) - IMAX (2 (سینما چند بعدی)
  2. Skyzone - پارک ترامپولین (غرفه پرشیا)

هزینه ورود:

بزرگسالان: 160 AED به مدت 2 ساعت. و هر ساعت 90 AED

کودکان (زیر 110 سانت): SkyBees Zone: 60 AED به مدت 1 ساعت. پس از آن 50 AED در هر ساعت اضا              

دفاتر صرافی:

بورس آل انصاری (دو فروشگاه در غرفه تونس ، یکی در غرفه چین)

Exchange Al Fardan (غرفه اندلس)

بورس الغوریر (غرفه اندلس و غرفه پارس)

بورس ال رستمیانی (غرفه چین)

بورس امارات (غرفه پارس)

دستگاههای خودپرداز و بانکها:

بانک شهر (غرفه چین)

بانک اسلامی دبی (غرفه چین)

بانک اسلامی امارات (غرفه چین)

امارات NBD (غرفه اندلس)

بانک مشرق (غرفه اندلس)

بانک راک (غرفه چین)

بانک شرف (غرفه اندلس)

چگونه به ابن بطوطه بازار برسیم؟

نزدیکترین ایستگاه مترو: ایستگاه مترو ابن بطوطه

با اتومبیل:

مزیتی که بازدیدکنندگان از وسایل نقلیه شخصی دارند این است که پارکینگ زیادی در بازار وجود دارد. البته پارکینگ همه پرداخت می شود.

با اتوبوس: ایستگاه اتوبوس

ابن بطوطه از همه ایستگاه های اصلی اتوبوس و مسیرهای دبی قابل دسترسی است.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    پرهام موسوی
    فوق العاده !!!! بسیار توصیه! ما در جمعه اول مهر به مدت دو هفته Double-Six بودیم و از انتخاب جدیدمون ناامید نشدیم !! هنگام ورود یک نوشیدنی برای خوش آمد گویی و یک خدمتکار برای نشان دادن کلیه امکانات اتاق و پاسخ به هر گونه سؤال همراه ما بود. اتاق: (216) ما یک اتاق رو به اقیانوس رزرو کردیم و بسیار متعجب شدیم از اتاق بسیار تمیز ، خنک و راحت بود! یک تخت خواب راحت کینگ ، تلویزیون ، Wifi ، یک سالن بزرگ ، یخچال و کمدبزرگ برای لباس و وسایل شخصی بود. منظره از اتاق و بالکن کم نظیر بود.طوری که من همسرم دلمون نمیخواست از اتاق مون بیرون بریم حمام بسیار عالی با تمامی لوازم لوکس ، حوله های تمیز ، از تیغ تا شامپو بود! دوش ما خیلی خوب کار نمیکرد ، سریع با خدمتکارصحبت کردیم و در طی نیم ساعت تعمیر شد خیلی جالب بود چون تو هیچ هتل دیگه این اتفاق نیفتاده این قد زود رسیدگی کنند سرویس اتاق دو بار در روز شارژ میشد. موسیقی ملایمی از صبح تا شب در تمام محیط هتل پخش میشدودر ساعت مناسب خاموش میشد و در کمترین مزاحمتی برای کسی نداشت .یکی از بهترین قمست های سفر ما صبحانه تو پشت بام هتل دبل سیکس بود به قدری زیبا متنوع و خوشمزه بود که همش ما دوست داشتیم اونجا باشیم . کارمندان: از پاک کننده ها ، گرفته تا پیشخدمت ها ، گرفته تا مدیریت و امنیت! همه فوق العادهاست! بسیار توجه میکنن همه کارکنان باعث شده ما احساس مهم بودن و راحتی داشته باشیم. اگر سؤال کنیم به همه سؤالات ما جواب میدادن! . من صادقانه میگم بعضی وقت ها که ما تو صحبت انگلیسی مشکل داشتیم اون خواسته های مارو حدس میزدن از تاکسی تا سفارش غذا اگه دوست دارین یک هفته رویایی با احساس مهم بودن زیبایی رو با هم داشته باشین همه چیز این جا بود. من اهل نوشتن سفر نامه نبودم فقط این رو نوشتم که بهترین تجربه سفر خودم رو به در اختیار دیگران بزارم تا بتونن انتخاب درستی داشته باشن ب به امید بازگشت دوباره به بالی...