0/5 - (0امتیاز)
30 مرداد 1398 ساعت :14:33 2903

آداب و معاشرت در دبی(فرهنگ اماراتی)

با اطلاع از قوانین و وآداب و رسوم مردمان امارات سفری لذتبخش را تجربه کنید.

دبی شهری افسانه ای و شهر شگفت آور است که تنها در طی چند دهه از یک سرزمین بیابانی به یکی از مدرن ترین شهرهای جهان بدل شد. همچنین شهری است که با شگفتی های معماری خود ، مردم جهان را شوکه و غافلگیر کرده است. بلندترین ساختمان ، بزرگترین جزیره دست ساز ، یک باغ گل زیبا با میلیون ها گل ، بزرگترین مرکز خرید ، یک آکواریوم و یک پارک اسکی در داخل یک مرکز خرید و غیره از معدود مواردی است که این شهر به شهروندان ، مهاجران و گردشگران تور دبی ارائه می دهد. . با این حال ، پشت این همه مدرنیته ، دبی ریشه در آیین ، فرهنگ و سنت های خود دارد. علاوه بر این ، برخی از آداب و معاشرت وجود دارد که شما هنگام بازدی تور ارزان دبی باید از آنها پیروی کنید.در حالی که ممکن است برخی از شما برخی از آداب و معیارها را پسرفت یا برگشت به عقب بدانید ، باید درک کنید که دبی بخشی از یک کشور اسلامی است. بسیاری از آداب و معیارهای اخلاقی آنها از دین آنها ناشی می شود. شما به عنوان یک توریست باید به فرهنگ و مذهب مکانی که از آن بازدید می کنید احترام بگذارید. جدا از گردشگران ، افرادی که برای اهداف کار به دبی می روند ، باید آداب و رسوم مشترک را نیز در دبی درک کنند. باید به خاطر داشته باشید که پیروی از برخی از آداب و رسوم صرفاً توهین آمیز نیست بلکه می تواند یک جرم قابل مجازات باشد. با استفاده از این مطلب ، اجازه دهید نگاهی به برخی از آداب و معلوماتی که باید هنگام مسافرت در تور لحظه آخری دبی و همچنین هر بخش دیگری از امارات متحده عربی رعایت کنید.

آداب لباس پوشیدن در دبی:

دبی را نمی توان محافظه کار نامید. بعلاوه ، این یکی از شهرهای جهان است که تقریباً همه مارک های اصلی و فروشگاه های جهانی را دارد.بنابراین وقتی در شهر می خواهید برای گشت و گذار در یک سفر دریایی داو یا حتی سافاری کویر خصوصی بروید میتوانید بهترین لباس شیک خود را بپوشید. با این حال ، شما باید مطمئن شوید که شانه ها ، شکاف ، بازوها و پاهای بالاتر از زانو در حالی که شما در ملاء عام هستید پوشیده شده است. هیچ نوع لباس در بارها و دیسکوها در دبی وجود ندارد. به عبارت دیگر ، شما می توانید هر آنچه را می خواهید بپوشید. مطمئن شوید که هنگام سفر به اماکن مختلف یک شال یا ژاکت در دست دارید تا بتوانید خود را بپوشانید.جدای از این ، شما می توانید لباس شنا را در حالی که در ساحل یا در قسمت کنار استخر هستید ، بپوشید. اما از پوشیدن g-string خودداری کنید. لباس شنا در مناطق عمومی ممنوع است. همچنین اگر در حال بازدید از مسجد ، اماکن مذهبی یا مناطق قدیمی شهر هستید ، حتماً لباس هایی با پوشش مناسب بپوشید. هنگام مراجعه به مساجد ، پوشاندن سر برای زنان الزامی است.

آداب لباس پوشیدن در دبی

آداب عکاسی در دبی:

با وجود شگفتی های فراوان در اطراف خود پایین آمدن لنز دوربین را در حین گشت و گذار در دبی دشوار خواهد بود. در حالی که شما می توانید از لحظات زیبا و مناظر زیبا در دبی عکس بگیرید ، موارد خاصی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. لازم است قبل از عکس گرفتن از مساجد ، مؤسسات مذهبی و ساختمانهای دولتی مجوز بگیرید. از عکس گرفتن از زنان اماراتی خودداری کنید. اگر می خواهید از مردان اماراتی عکس بگیرید ، ابتدا باید اجازه بگیرید.

آداب عکاسی در دبی

آداب نوشیدن در دبی:

دبی دارای چندین بار است که بسیار شیک و کاملاً محبوب هستند. با این حال ، مقررات سخت نوشیدنی در دبی وجود دارد. الکل فقط در هتل ها و کافه ها سرو می شود. در حالی که می توانید بدون محدودیتی از الکل را از فروشگاه های بدون علامت در فرودگاه خریداری کنید ، از مستی در اماکن عمومی خودداری کنید. هرگز نوشیدنی و رانندگی نکنید.دبی هنگام نوشیدن و رانندگی تحمل صفر دارد و اگر گرفتار شوید دچار دردسر بزرگی خواهید شد.

آداب ماه رمضان در دبی:

ماه رمضان ماه مبارکی است که مسلمانان در طول روز روزه می گیرند. آنها باید برخی از قوانین را رعایت کنند و مهم است که اگر در این مدت سال زندگی می کنید یا در دبی بازدید می کنید به آنها احترام بگذارید. در حین انظار مردم نباید بخورید و بنوشید. مکان های خاصی مانند برخی هتل ها و مراکز خرید برای افراد غیرمسلمان در طول روز برای خوردن و آشامیدن اختصاص داده شده است. در این مدت از خوردن یا آشامیدن در مقابل مسلمانان خودداری کنید.

آداب ماه رمضان در دبی

رفتار - اخلاق

وقتی صحبت از رفتار می شود ، مواردی وجود دارد که باید انجام دهید و آنها را هنگام استفاده از دبی به خاطر بسپارید:

  • بیش از حد در ملاء عام به محبت نپردازید. از بغل کردن و دوست داشتن در ملاء عام ، حتی با همسر خود خودداری کنید.
  • در اماکن عمومی سوگند و فریاد نزنید. این می تواند به یک جریمه سنگین و حبس نیز منجر شود.
  • مراقب حرکات دست باشید. از هرگونه حرکات دست ناپسند استفاده نکنید. استفاده از حرکات دست ناعادلانه یک جرم جدی تلقی می شود و می تواند موجب تبعید و حتی حبس شود. در صورت نیاز به نکته ای ، بهتر است از دست خود استفاده کنید نه انگشت.
  • هنگام ملاقات با زنان اماراتی ، دست خود را دراز نکنید.
  • ایستادن هنگام ورود افراد به یک اتاق ، به ویژه افراد مسن ، زنان و افراد دارای رتبه های بالاتر بسیار مهم است.
  • همیشه مواد غذایی و نوشیدنی ها را با دست راست بپذیرید. از عبور پاهای خود و یا اشاره به پاهای خود به کسی خودداری کنید. این اقدامات بی احترامی تلقی می شود.
  • برخی از داروهای در دبی ممنوع است و شما باید اطمینان داشته باشید که هنگام بازدید از دبی هیچ یک از آنها را حمل نمی کنید.

دبی یک شهر دوستانه است که از گرمی پذیرای مهاجران و گردشگران است. در عوض ، بسیار مهم است که ما با پیروی از قوانین و قوانین ، قوانین و قوانین رفتار آنها احترام قائل شویم. با این کار می توانید بدون بازدید از دردسر ، از بازدید بیشتر از دبی خود لذت ببرید.

مطلب مرتبط: چه چیزی بپوشیم و چگونه در دبی لباس بپوشیم؟

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران