5/5 - (1امتیاز)
16 مهر 1399 ساعت :11:43 2321

21000 بلیط رایگان پرواز خارجی کادو به معلمان

قدردانی از زحمات معلمان خستگی ناپذیر در این روزها  که چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه داشته‌اند وظیفه انسانی تمامی افراد جامعه است.

به مناسبت روز جهانی و هفته گرامی‌داشت مقام معلم شرکت هواپیمایی قطر ایرویز تعداد ۲۱.۰۰۰ بلیط  پرواز خارجی رایگان و افتخاری را به معلمان اختصاص داده است. با این بلیط‌ها معلمان یک پرواز هوایی در کلاس اقتصادی را به هر مقصد بین المللی که توسط  هواپیمایی قطر ایرویز پوشش داده شود، می توانند سفر کنند. اعتبار این بلیط‌ها تا آخر ماه سپتامبر تقریبا 8 آبان خواهد بود. با توجه به باز شدن تور ترکیه و همچنین برقراری مجدد تور استانبول شاید ترجیح معلمان این پروازها باشد

جدا از این سفر رایگان هواپیمایی قطر ایرویز یک کوپن سفر ۵۰ % تخفیف نیز به معلمان هدیه می‌دهد با قابلیت سفر برای خود معلمان ، خانواده معلمان و دوستان معلمان که در آینده یک سفر هوایی با هواپیمایی قطر ایرویز رزرو کنند.شرکت قطر ایرویز از کسانیکه این متن را میخوانند درخواست نموده که  این طرح تشویقی را برای معلمی که هم‌اکنون مشغول تدریس است برایشان به اشتراک گذاشته تا آن‌ها نیز یکی از ۲۱.۰۰۰ معلمی باشند که از این برنامه رایگان لذت می‌برند.

توجه:

هر روز تعداد کمی کد تخفیف نیز به هر کشور از ۵ تا ۷ اکتبر پس از ساعت ۴ صبح به وقت قطر (GMT +3) ارائه می‌شود. کدها هرروز راس همین ساعت تجدید می‌شوند.

ما چه کار برای معلمان خود انجام دهیم؟

فرصت این بلیط  پرواز خارجی رایگان و افتخاری کم است این خبر را با دوستان معلم خود به اشتراک بگذارید و لینک این خبر را برای آن‌ها ارسال کنید. زیرا سهمیه هر کشور مشخص و محدوداست لطفا این خبر را  به اشتراک گذاشته نا در این امر خیر سهیم شوید.

معلمان چه کاری باید انجام دهند؟

معلمان می‌توانند با رجوع به لینک زیر بلیط  سفر رایگان  خود را دریافت کنند در صورت تغییر برنامه مسافرتی آنها امکان تعویق بلیط نیز وجود دارد.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران

  • avatar
    اعظم پهلوان
    سلام اطلاعات بسیار خوب بود و براوو به شیخ نشینان عرب که اینقدر به تکنولوژی بها میدن از درآمد نفتشون درست استفاده میکنند
  • avatar
    مریم خوش سرور
    5 بسیار عالی
  • avatar
    شهرام

    سلام کجا ثبت نام کنم؟

    توریاب: لینک خبر انتهای مطلب به رنگ قرمز قرار داده شده است.