0/5 - (0امتیاز)
12 مرداد 1398 ساعت :09:17 2447

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس(بهترین تفریح ​​خانوادگی)

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس بزرگترین سرزمین آبی گرجی ها در مساحت 22 هزار متر مربع میباشد.

آیا تا به حال به گرجستان سفر کرده اید؟ از آن دسته کسانی هستید که همیشه در سفرند؟ تا به حال لذت پارک های آبی را حس کرده اید ؟ پارک آبی جینو پارادایس تفلیس از جمله این پارک هاست.حتما در طی سفر خود با تور گرجستان سری هم به این مکان زیبا بزنید و در شادی و لذت این لحظه های زیبا سهیم شوید.می خواهیم شهری از این مکان زیبا بدهیم تا با اطلاعات کافی به اینجا سفر کنید. پارک آبی جینو پارادایس همان طور که از نامش پیداست پارکی چند منظوره است با تفریحات آبی.

حتما تفلیس را می شناسید ، یکی از زیباترین مناطقی است که در این کشور می توانید به آن سفر کنید. این شهر پر از مناطق تفریحی است. این شهر جاذبه های تاریخی، فرهنگی و تفریحی و طبیعی زیادی دارد. مراکز تفریحی هیجان انگیزی برپا شده است که بسیاری از بزرگسالان ،کودکان و مسافران را به سمت خود می کشاند.یکی از آنها پارک آبی جینو پارادایس تفلیس است که هر ساله گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند.تفلیس از جمله شهرهایی است که گردشگران ایرانی را به سمت خود می کشاند، شاید چون هزینه کمتری دارد.این شهر موزه ها و کلیسا ها و پارک های زیادی دارد.یکی دیگر از دلایل سفر به این شهر ،قرابت فرهنگی و هنری اروپای شرقی با ایران است.در فضای آزاد ، اسلایدهای کوچک آب برای کودکان وجود دارد ، سدی که از جاذبه شدید "تانزانیا" و یک زمین بازی والیبال ساحلی عبور می کند.در کنار سرگرمی ، جینو بهترین مکان برای استراحت را به شما ارائه می دهد. در اینجا شما می توانید بزرگترین مرکز سلامتی در اروپای شرقی را پیدا کنید که 17 نوع مختلف سونا و مناطق آبگرم را با یکدیگر متحد می کند.وقتی قصد استراحت ، استراحت یا تفریح ​​دارید ، پذیرایی نیز مهم است. جینو از راحتی شما مراقبت کرد و 12 رستوران پذیرایی را در سرزمین خود قرار داد. می توانید یکی از آنها را به سلیقه خود انتخاب کنید و از غذای مورد علاقه خود لذت ببرید.این محیط فوق العاده سرگرم کننده توسط یک دریاچه کوچک در قلمرو پارک آبی برای کسانی که عاشق ماهیگیری هستند بهبود می یابد. در دریاچه می توانید ماهی های قزل آلا را ماهی درست کرده و از آن استفاده کنید. Gino Paradise خط ساحلی مخصوص به خود را در دریای تفلیس دارد. از لحاظ ایمنی و مرتب ، مجهز به صندلی های تخت شو ، دوش ، و اتاق های تعویض است. دو رستوران پذیرایی در ساحل وجود دارد. این ساحل ورودی جداگانه ای دارد و بازدید کنندگان در هر سنی می توانند فقط با 7 دلار دسترسی داشته باشند.بنابراین ، اگر نتوانید به خارج از تفلیس بروید و دوست دارید مدتی فراموش نشدنی را با خانواده سپری کنید ، از آن لذت ببرید ، باید به بهشت ​​ پارک آبی جینو بروید

موقعیت جغرافیایی پارک آبی جینو پارادایس:

پارک آبی جینو پارادایس بزرگ ترین پارک آبی تفلیس است در 5 کیلومتری مرکز شهر تفلیس و در فاصله 10 کیلومتری از دریا واقع شده است. منطقه ای که در آن قرار دارد ، گلدانی 102 نام دارد.

ویژگی های ساختمانی و قدمت

پارک آبی جینو پارادایس در سال 2012 ساخته شده است. اگرچه خیلی از زمان ساخت آن نگذشته است اما بسیار جای خود را بین گردشگران باز کرده است. وسعت آن 22 هکتار است. 19.8 میلیون یورو (حدود 90 میلیارد تومان ) هزینه ساخت آن شد. 2 سال ساخت آن طول کشید و دارای فضاهای باز و سرپوشیده است.

 امکانات پارک آبی جینو پارادایس تفلیس:

این پارک آبی چند منظوره است دارای مجموعه های ورزشی آبی جذابی است. سرسره های آبی، زمین بازی و چندین رستوران و کافه از جمله قسمت های این پارک زیباست. در اینجا می توانید از امکانات جذاب دیگری هم استفاده کنید. وقتی به این پارک بروید قطعا به سمت استخر ، جکوزی و سونا جذب خواهید شد. حتی می توانید در این پارک اقامت کنید و شب خوشی را در هتل دینو بگذرانید. در تمام ساعات و روزهای سال باز است.در این پارک میتوانید به رستوران های مختلفی هم بروید.

تفریحات پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

اگر به پارک رفتید حتما سری هم سرسره سورتمه، ساحلی ، تفریحات آبی، پارک داینو و استخرهای مختلف بزنید.

  • سرسره سورتمه :مرتفع ترین سرسره ای است که در شرق اروپا وجود دارد. در هر سورتمه جلوه های نوری و صوتی خاصی وجود دارد. دمای هم 32 درجه است.
  • بخش ساحلی پارک :در این بخش قایق سواری، قایق های موزی، دوچرخه آبی، جت اسکی وجود دارد و می توانید با قدم زدن در این فضا به سمت قایق های تفریحی هم بروید. حتی می توانید آفتاب بگیرید.
  • استخرهای آبی : در پارک آبی جینو پارادایس تفلیس ، 7 استخر وجود دارد.
  • استخر موج : تجربه ای هیجان انگیز خواهید داشت، گویی بر موجی از امواج سوار شده اید.
  • استخر آرامش :می توانید در اینجا در یک متری بنشینید و آرامش پیدا کنید.
  • استخر گردابی : حتما از این استخر هم دیدن کنید.
  • پارک داینو: در این پارک به گذشته و به میلیون ها سال قبل سفر می کنید، در اینجا دایناسورهایی به نام آپاتاسور، کارناتاسور، دیلوفوسور، سه شاخ چهره، یانگچوانوسور و تیرانوسوروس خواهید. در اینجا غاری هم وجود دارد حتما از آن لذت ببرید
  • آکوا بار: در اینجا می توانید از نوشیدنی های مختلف استفاده کنید عمق آب در اینجا یک متر است.
  • وایلد ریور (Wild River) : این رودخانه یک متر عمق دارد و می توانید در آن تیوب سواری کنید.
  • برای ورزش بدن سازی هم می توانید امکاناتی را پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم به اتاق پیلاتس و ایروبیک هم سری بزنید.

با تور تفلیس حتما به این پارک زیبا هم سفر کنید و از استخرها خدمات آبی و غیر آبی استفاده کنید. هزینه بلیط پارک آبی جینو پارادایس تفلیس برای بزرگسالان 30 لاری گرجستان، برای دانشجویان 20 لاری ، برای دانش آموزان 15 لاری و برای کودکان زیر 7 سال رایگان است  از ساعت 10 صبح تا 8 شب برای عموم باز است. این پارک در مرکز شهر قرار دارد و با تاکسی سریعا می توانید به آن برسید و روزی را به همراه خانواده در آن سپری کنید. رعایت قوانین فراموش نشود.

آدرس پارک آبی جینو پارادایس : گرجستان- تفلیس- خیابان گلدانی 102

Address : 102 Gldani St, Tbilisi 0102, Georgia

برای تجربه ای فراموش نشدنی در پارک آبی جینو پارادایس تفلیس می­توانید از طریق تور لحظه آخری گرجستان و یا تور ارزان گرجستان اقدام نمایید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران