0/5 - (0امتیاز)
15 آبان 1398 ساعت :23:05 1848

بازار پل خشک تفلیس(تکه ای از تاریخ شوروی)

بازار پل خشک تفلیس ( Dry bridge Flea market) یک بازار محلی فراری به گذشته است و این احتمالاً جالب ترین و عتیقه ترین چیزی است که تاکنون دیده اید. این مانند یک کپسول زمانی است.

در بسیاری از کشورها پس از اتحاد جماهیر شوروی و پس از کمونیست ، شهرها مملو از صحنه های پر جنب و جوش جوانان و پروژه های عمومی است من اولین بار عکسی از بازار فراری را دیدم که توسط یک لادا قدیمی پر شده از چیزهای قدیمی شوروی بود. می دانستم که باید بازدید کنم! به یک تبر 100 ساله احتیاج دارید؟ (خوب ، شاید نه) یا یک مدال نظامی قدیمی اتحاد جماهیر شوروی؟بدون شک بازار پل خشک تفلیس جالبترین مکان در تفلیس است.

Tbilisi Flea Market یک اقدام جدید توسط گروههای جوان گرجی است که هم اکنون این رویداد موفق را نه تنها در تور تفلیس بلکه در سایر شهرهای گرجستان برگزار می کند. هر دو هفته یکبار در پارک ددنا برگزار می شود و برای همه باز است. مشارکت رایگان و بدون محدودیت است. این Flea Market همسایه اما کاملاً متفاوت از بازار کک دائمی در پل خشک است که ما به عنوان یکی از مکانهای دیدنی تفلیس توصیه کرده ایم.اگر دوست دارید کارهای هنری و کاردستی دست ساز ایجاد شده توسط هنرمندان جوان گرجی را بخرید یا بفروشید یا به آنها نگاهی بیندازید - باید از پارک ددنا عبور کنید. همچنین می توانید مربا و لیمونادهای میوه خانگی را امتحان کنید. محیط واقعاً دوستانه و کمی دلپذیر است. ما مطمئن هستیم که بعد از ظهر یکشنبه از آنجا لذت خواهید برد. نکته خوب این است که این مکان با پارک غلتکی خود نیز برای کودکان جذاب است.البته بیشتر گردشگران برای وسایل نقره نمی آیند. در حالی که افراد محلی و گرجی های جوان عاشق غرفه های ضبط شده از وینیل هستند ، گردشگران به یک هدف اصلی می آیند: یادگاری های شوروی خود را انتخاب کنند. غرفه هایی مملو از روبل های قدیمی ، مدال های نظامی ، نسخه های چاپی پوستر تبلیغاتی (هرچند که گاهی اوقات می توانید اصالت ها را بیابید) ، پرچم ها و هر چیز دیگری که سی سال از perestroika زنده مانده است.گردشگرانی که به خوبی (و به زبان روسی) مسلط هستند ، می توانند بهترین معاملات را دریافت کنند اگر به دنبال خرید یک بریدگی کوچک از تاریخ اتحاد جماهیر شوروی هستید تا بتوانید با خود به خانه ببرید ، حتماً برای افرادی که در زمان اتحاد جماهیر شوروی و در سالهای پس از آن قربانی و رنج کشیدند ، احترام بگذارید.

فراتر از تاریخ شوروی

دوستداران تاریخ می توانند بیش از نوستالژی شوروی بیایند. اقلام و قطعات قبل از شوروی از سراسر قفقاز و آسیای مرکزی وجود دارد. می توانید مواردی را که در قرن نوزدهم ساخته شده است ، بیابید و بدانید که در کجا باید جستجو کنید ، فقط قبل از هزینه کردن لاری های خود در تور گرجستان خود مواظب اقلام فیک باشید

تاریخچه بازار پل خشک

در زمان اتحاد جماهیر شوروی ، سرمایه داری و تجارت غیرقانونی بود. البته همیشه یک صحنه بازار سیاه زیرزمینی وجود داشت ، اما این بازار کک یکی از میراث های perestroika است. پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی ، گرجی ها که نیاز به تحقق اهداف خود داشتند برای فروش کالاهای خود بیرون آمدند. به آرامی بازار به یک مکان ثابت تبدیل شد و غرفه هایی را با هدف ارایه کالا به گردشگران تور ارزان گرجستان گشودند. با این حال ، همیشه مکانی برای یافتن یک خرده ریزه کاری اتحاد جماهیر شوروی یا چیزهای دیگر یادگاری از اتحاد جماهیر شوروی بوده است زیرا اینها اولین چیزهایی بودند که وقتی مردم شروع به آوردن چیزهایی در اینجا کردند تا به تنهایی خود را بفروشند ، به خارجی ها فروخته می شدند.

نکات حرفه ای:

  • از 10 صبح تا 5 عصر باز است
  • احتمالاً در صورت نامساعد بودن هوا بسته است
  • پول نقد بیاورید - آنها کارت اعتباری نمی گیرند
  • مودب باش. و قبل از گرفتن عکس از افراد ، مجوز بخواهید.

تورهای مرتبط

عنوان تور، مدت اقامت و اسم آژانس
ایرلاین، تاریخ رفت و برگشت تور
قیمت و تلفن آژانس

نظرات کاربران